Bedankt voor de tip! Heb het vandaag voor het eerst gedaan. Mijn andere jongens hebben ook ingebakerd geslapen de eerste maanden. Hij heeft nu vanmiddag 1 uur geslapen in zijn wieg en nu slaapt hij ook een uur. Dat is in ieder geval al een stuk beter. Ook omdat hij nu niet om de 1,5 uur drinkt! Werd er even niet goed van. Hopelijk houdt hij het nog even vol!
ZWAAIT!!!!! Ikke is beneden!!!! hopelijk kan ik snel bijlezen, ga nu een poging doen eten klaar te maken voordat D.ean komt! Heb jullie vreselijk gemist, erg he! Allereerst bedankt voor alle liever reacties en ook een mega knuffel voor Hanna80! Zo heb ik een mooie tranentrekker gehad onderweg naar huis van het zkh Als dit een dubbel bericht is sorry!! Maar bedankjes genoeg zijn er nooit he Hopelijk gaat het goed met iedereen!! KNUFFS KNUFFS
We missen jou ook hoor aowyn hmm ik dacht vanmiddag eindelijk eens tijd te hebben om ff lekker te gaan liggen. Belt een goede vriendin van mijn ouders of ze even langs mocht komen... tsja dan zeg ik toch geen nee trouwens, ik had tijdens de zwangerschap een aambei, maar na een paar dagen was ie alweer mooi verdwenen, maar nu heb ik al 2 dagen echt een compleet bloedbad bij mijn ontlasting... (had nooit eerder aambeien gehad) zou die er dan toch nog stiekem zitten ofzo?
hoe doe je dat half inbakeren?? V mag wel graag op zijn knuisje sabbelen, dus de puckaboo is niet een succes zijn armen zitten er dan ook in.. heb wel het idee als ik hem in een omslagdoek weg leg in de wandelwagen en in de wieg dat hij rustiger slaapt. al gaat vandaag niks op van die vlieger.. hij is vanaf 11 uur al wakker, heeft om 12 uur en om 16 uur de fles gehad maar heeft krampjes.. Infacol helpt niet, nu een flinke warme kruik aan het proberen..
Ik wil graag even doorgeven dat Pasopikschop vandaag om 14.22 uur bevallen is van een prachtige zoon Sylvano door middel van een keizersnede.
Dank voor het doorgeven Pasopikschop Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, prachtige naam... neem je rust we horen tzt je verhaal...
Uitgeteld 15 November - Lizzy1301 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Sansky 20 November - Babywens2011 21 November - Catwomen8979 22 November - Loezzz 23 November - Moontjemoon - MHMW 27 November - Lonneke123 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) 23 Oktober - Napoleon bevallen van een meisje Lieze ( 38.5 wkn) 24 Oktober - Pamsie bevallen van een jongen Valentijn (38.0 wkn) 25 Oktober - Barbamam bevallen van een jongen Luuk (38.3 wkn) 26 Oktober - mariekebr1 bevallen van een meisje F.emke S.ophie (37.6wkn) 27 Oktober - Lara1 bevallen van een jongen R.avi (38.4wkn) * 27 Oktober - Hanna80 bevallen van een meisje Rosalie (39.2 wkn) 28 Oktober - Ricmar94 bevallen van een jongen Vince ( 37.3 wkn) 29 Oktober - mommieof2 bevallen van een jongen ..... (39.4 wkn) 1 november - hermiek bevallen van een jongen teun(38.0 wkn) 1 november - Fjaril bevallen van een jongen h.idde (39.6wkn) 2 november moon77 bevallen van een dochter (40.1 wkn) 2 november - meriam22 bevallen van een dochter V.era (40.2 wkn) 2 november siri bevallen van een dochter I.sabel (39.1 wkn) 3 november - Catherina1985 bevallen van een meisje Sienna (39.4 wkn) 4 november- Britt1 bevallen van een zoon D.aan B.enjamin(38.1wkn) 5 november- Loesje 26 bevallen van een dochter O.livia A.riana E.lise(40.2) 7 november - MvT bevallen van een dochter I.sa E.lzbieta(38.3) 8 november - Truuske bevallen van een dochter Nikki (39.1 wkn) 8 november - Pinda83 bevallen van een dochter E.lle (39.4) 10 november - Thalina bevallen van een zoon B.ertus (37.4 wkn) 10 november- Salcia bevallen van een dochter N.oé J.annique R.oos(38.1) 10 november- Uviana bevallen van een dochter T.ess C.yra(39.6) 10 november - Ikke81 bevallen van een dochter "Kaatje " (41+1) 12 november- Kannietwachten bevallen van een dochter T.ess(41.1) 14 november - Beertje bevallen van een dochter M.adelief(40.6) 14 november - Azeb bevallen van een zoon F.inn A.lbert (41.6) 15 november- Katemans bevallen van een dochter C.harlize(41.6) 15 november - Stroopwafel bevallen van een dochter A.njali J.ade(40.1) 15 novemebr- Robing bevallen vaneen zoon N.ik(38.6) 16 november - Casss bevallen van een dochter A.nne (38.4) 16 november- Mammi bevallen van een zoon........(39.1) 16 november- Anne83 bevallen van een dochter Benthe (41.6) 17 november- MVC bevallen van een zoon J.ermaine(41) 17 november- Aowyn bevallen van een zoon D.ean O.wen(40.6) 18 November - Almika bevallen van een zoon Xaavi (40.5) 20 November - Beetletje bevallen van een zoon Lars (40) 21 November - Pasopikschop bevallen van een zoon S.ylvano (39.1) jongens 22 meiden 24 Buddies Meriam22 - Catwomen8979 Hanna80 - Sjees Sjees - Tetta Babywens2011- Tetta&moedervantomasz Kylie - Beetletje
ricmar, dan kan je V. zo inbakeren, dan kan ie toch nog lekker op zn handjes kan sabbelen: http://www.pacco.nl/inbakeren/floorenmijke325x250.jpg
Ik doe het juist ook altijd met 2 shirtjes, 1 omhoog, ander naar beneden. Heb ook 2 voedingsshirts van de prenatal, maar daar zitten zulke kleine gaatjes in dat je uren aan het priegelen bent om je tepel er doorheen te krijgen en dat is een stuk minder discreet dan 2 shirtjes. Soms doe ik ook nog een sjaal om, die kan ook flink wat verhullen
pasopikschop,gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! benieuwd nar je verhaal! MhMw,ik ben benieuwd hoe het nu met je is,helaas geen buddy zag ik... tetta, ga je alle drie die flessen vanavond leeg drinken????? ik zou maar vast een catheter aanbrengen voor de nacht dan!
Pas op, van harte! Wat wordt de lijst kort! Ik vrees dat ik een flesweigeraar in de dop heb, weer. Speciaal een tommee tippee fles gekocht, maar madame vond het maar niets. Ze liet de helft van de melk weer uit haar mond lopen, shirt drijfnat, fles uit haar mond duwen. Uiteindelijk dronk/lekte over haar shirt ze 40 ml en wilde ze toen echt niet meer, maar daarna aan de borst nog wel flink willen tanken.. Maar regelmatig blijven oefenen dus.
Katemans - Stroopwafe l- Robing - Casss - Mammi - Anne83 - MVC - Aowyn - Almika - Beetletje - Pasopikschop van harte gefeliciteerd met jullie zoon / dochter. Ik zeg handig zo een lijst en verschrikkelijk dat ik al zo een tijd niets heb geschreven. Hoop dat het allemaal goed gaat met jullie? Hier inmiddels weer een klein beetje herstellende van m'n blaasontsteking tis niet over maar het gaat weer gelukkig. Nog maar een aantal meiden die nog moeten bevallen deze maand en dan is de maand alweer voorbij pff wat gaat de tijd snel zeg. Moeten we dan een nov mama's topic gaan openen of is die er inmiddels al??? Ik las een aantal pagina's terug iets over toevoegen op facebook voor wie het leuk vind om me toe te voegen mijn gb naam op facebook is Meriam Blokland. Smakelijk eten meiden !!
bedankt voor de ideeën mbt voedingsshirts. zulke jurkjes met 4 hals heb ik wel. Ik heb zelf een spaghettihemdje ingekort, zodat ik die makkelijk omhoog kan doen (dan lijkt het net een voedingsjurkje met zo'n flapje zeg maar). Maar dat zijn ook zwarte jurkjes. Ik vind het best raar dat er niet echt goedkope shirts te vinden zijn. Alles waar 'zwanger' of 'mama' voor staat is een stuk duurder dan 'normale' kleding. Ik ga deze week nog wel een keer creatief winkelen en kijken of ik geschikte kleding kan vinden. Ik wilde eigenlijk niet teveel nieuwe kleren kopen, omdat ik eerst weer een beetje op mn oude gewicht wil zitten. Maar ik heb ook niet echt geschikte shirts in de kast liggen. De meeste dingen zitten nog te strak, omdat ik nog 10 kilo moet afvallen
meriam, welcome back. Met zo'n kleintje heb je natuurlijk ook helemaal niet zoveel tijd om hier doelloos te gaan zitten kijken. Als je nou geen kut te doen had zoals de nog niet bevallen dames ja das een ander verhaal hoe gaat het nu met vera? Novembermama's topic is er nog niet, de mama's zijn zo lief om op ons te wachten hoop dat dat niemeer lang is