sjees! Misschien een voorteken dat benauwde gevoel? Zullen we dan anders maar morgen bevallen? catwomen, ben benieuwd hoor. Hoop dat t door gaat zetten, wel jammer dat je mannetje er nu niemeer is.
ja is ook erg jammer maar heb net een heel gesprek gehad en hij heeft zijn moeder verteld dat ik uitgerekend ben en zijn moeder heeft nu gezegd dat het toch zijn kind is en hij weg mag wonderen zijn de wereld nog niet uit zeg phoe
Denk dat ze ook inziet dat wanneer ze jouw vriend weg houdt bij de bevalling van zn eerste kindje, het later tegen haar kan werken.... Hoop voor je dat hij er bij kan zijn! is toch een unieke ervaring....
Dankjewel meis...! Ik zat elke tien minuten in te loggen om te kijken of er al nieuws van je was die dag, en toen kreeg ik ineens een flashback v hoe t voor mij hier op zp allemaal was begonnen, en toen werd ik ineens helemaal emotioneel en besloot t hier voor je op te schrijven... Fijn dat je weer naar beneden kan/mag... Ik weet nog dat ik op de derde dag voor t raam stond en me bedacht: Oh ja! Er is ook nog een buitenwereld!! Haha... Ben trouwens nog steeds in shock v het gewicht v Dean!! Ik zag net toevallig op de banner v Ricmar dat V nu precies twee kilo minder weegt terwijl die er al weer even is... En jouw mannetje is er net! Doe je rustig aan!!
Catwoman: spannend ik hoop dat t doorzet en dat je vriend erbij zal zijn... Sjees: ik was de dag voor de bevalling erg benauwd... Doe ermee wat je wil.. Pasop: gefeliciteerd met jullie zoon!!! Alles goed gegaan?? Iemand nog iets gehoord v MWHW? Hier vandaag overgegaan v Friso hypo allergeen naar Friso comfort ( tegen krampjes en spugen) En t lijkt nu al z'n vruchten af te werpen...!! Zou super zijn...! Trouwens de afspr bij de kinderarts staat voor as maandag al, lekker vlot gelukkig... Ben erg benieuwd...!
hier vandaag last van kraamtranen haha heerlijk af en toe. En het poepen is beter op gang nu hopen dat zijn darmpjes rustiger worden. Ga nu ff mijn ogen sluiten 24 uur is het weer fles en kolf tijd.
Wat ik nou weer meemaak: Ik was de kleine aan het verschonen, wil ik een schone pamper pakken plast ze over het aankleedkussen. Ik pak haar op met mijn hand onder haar billen. Manlief verschoonde het kussen om weer verder te gaan.. Hoorde we een harde scheet ik kijk naar de kleine en poept ze zo mijn hand vol die ik onder haar willen had! Ik zat helemaal onder.. Wat hebben wij net gelachen zeg! Hihih
Eindelijk de puf weer gevonden om achter de laptop te kruipen en even iets van mezelf te laten horen. Met nog steeds een dikke buik. Vanmorgen vroeg ons weer moeten melden in het ziekenhuis. Weer aan de ctg en deze was weer niet in orde. Hartslag van het kindje blijft continu rond de 160 en er is te weinig variatie. Weer bloed moeten laten prikken en mijn ontstekingswaardes zijn verhoogd. Gesprek gehad met de gynaecoloog en een echo. De echo vond zij gelukkig wel weer goed, ze zag ons meisje flink bewegen en er was voldoende vruchtwater. Ze heeft overlegd en ik mag toch terug naar de eerste lijn, mijn eigen verloskundige dus. Zij denk dat dit alles toch te maken heeft met mijn griepje en verwacht, dat als ik weer aan de betere hand ben, alles weer in orde komt. Ik moet morgenmiddag om 15.00 uur naar de verloskundige en dan horen we het wel weer. Gelukkig is mijn temperatuur weer iets gezakt, uur geleden was hij 37.8. Ik zit flink aan de vitamientjes, neusspray en dampo. Waar ik er vannacht flink doorheen zat, heb ik er nu wel weer vertrouwen in. Pasopikschop; Gefeliciteerd met jullie zoon, geniet ervan!
Oh wat is ons meisje heerlijk druk! Wat een geweldige bevestiging, na een paar onzekere, rustige dagen. Je krijgt dan toch bepaalde gedachtens, die je niet hardop durft uit te spreken.
Ik vond t ook heerlijk dat anne zo druk was in mijnbuik.. Zeker idd na al het schokkende nieuws over de zw.cholostrase..
Ooh MHMW (ofzoiets) wat fijn dat ze er zo gerust over waren dat je terug mag naar de VK en hoop dat ze gelijk hebben en het inderdaad door je griepje komt. Hier is mijn moedre me weeën aan aant praten Heb wel krampen de hele dag door maar ze duren maar een seconde of 3 en ook helemaal niet regelmatig maar dat zou wel eens wat kunnen worden zegt ze, Had zij ook bij mij hahah. Ze wordt morgen geboren want ik ben ook met 39.1 geboren. En anders wordt het vrijdag want veel kiendjes worden op een vrijdag geboren! (Maar eigenlijk zou ze vandaag komen volgens mijn moeder ) HAHAHA
Sjees ja herstel gata gelukkig goed! Kraamhulp is zeer tevreden over herstel wond gelukkig! stroopwafel bepaalt ontsluiting bij de hand van een curve? stelletje gekken dat kan toch niet toucheren en klaar! weet je meteen! Kijk naar mijn bevalling, in 3 u van 4 naar 7 en in 1 min naar 10! Casss hoe voel je je nu?? en mega stomme actie van jouw broer zeg! meipske hoe is het met bobbel in haar nekje? vast niks maar snap dat je zorgen maakt! heel logisch! kraamhulp: schrok van de veranderingen. Ik wist ngo van mijn dochtertje dat zo nodig doen ze boodschappen en brengen de kleintjes weg naar school al snodig. Wij zijn niet van de types die daar om vragen we ruimen ons eigen troep op in de avond en maken niet meer zooi dan nodig. Maar we zitten met morgen met mijn dochtertje naar de psz brengen. Dus vanochtend kraam gevraagd en zij wilt het wel doen maar mag officieel niet meer. ook niet in haar auto. Maar omdat het niet anders is en vlakbij is en mijn bv zo goed loopt brengt en haalt zij morgen haar met de fiets. mvt hahahaha idd, ik ben daarom ook erg blij dat het zo snel ging, maar vodn het wel doodeng toen ik 7cm had en mijn lichaam in oerdrang ging en de vk zei persen maar Is nu wel minder pijnlijk dan bij mijn dochtertje. Toen was ik van binnen naar buiten opgereten zegmaar en nu is het alsnog s-t maar omdat de huidlaag tussen gat 1 en 2 open lag met de spier. tetta,ricmar, catwoman, babywens, kylie, sjees toegevoegd op fb kleertjes/kraamweek ik geef me ook gewoon over maar heb ook liever eigen hand in wat hij draagt soms trekken ze oude 2e hands spul aan dat ik alleen in kast heb voor als er niks meer over is lol katemans rode lamp????? ooooh stukje wandelen wil ik ook heel graag! napoleon lig ff in deuk over kat in raam verhaal Hanna snoepie!!!!! almika hihi nu was ikke aan de beurt met de 4820 gr ook al flinke stuwing? babywens prachtig buik!! stroopwafel ook een snoepie!!! tetta aah gave buikfoto zo! LOL lieve gekkie ben jij, vind het ook fijn kom uren te kort tegenwoordig MHMW oei in zkh geweest en verhoging hoe is het nu? sjees ook prachtig buikkie!! mommieof2 knuffs!!! Almika, Beetletje, Anne, MvC en Pasopikschop van harte gefeliciteerd met jullie beebs!!!!!!!! Hanna80 ik von dhem meevallen bij geborote maar als ikd e foto's terug kijk schrik ik ook
ok ik moet NU naar bed, heb een tapvoetend ventje naast mij want ik mag niet alleen de trap op. Korte update, navelstreng viel gisteren al af, D.ean is vandaag eindelijk aangekomen, 20gr dus nu op 4540gr. kv is dus achterwege ( moest hij ivm grote geboorte gewicht om hypo te voorkomen) en ik heb mega stuwing. Mnrtje kwam vannacht om de 2u en vandaag liet hij mij in de steek door veel te slapen tot morgen!!!!
Ik hoop het! Maar er zit geen regelmaat in en het is al iets afgezwakt. En men zegt; als de vrouw zich niet fit genoeg voelt, zal de bevalling niet beginnen. Zei de gynaecoloog vanmorgen ook weer. Ik weet niet of dit een broodje aap verhaal is hoor
dan moet ik maar eens gaan slapen dta ik morgen fit ben damn kwart op 1 al, dacht echt dat t 12 uur was ofzo!