November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nou ik hou het liefst 3 a 4 uur tussen maar als hij het even nodig heeft om om het uur te komen even dan doe ik dat ook, is de eerste weken dus ritme moet komen en liever zo overdag dan in de nacht.
    Maar ik hoop het leifst dat er wel een goede ritme in komt. Doe liever niet aan clusteren omdat het zeer vermoeiend kan zijn, vooral als je nog een kind hebt rondlopen en straks weer aan het werk ben.

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    nu ben ik ook benieuwd :D weet ook nog steeds niet hoe kaatje echt heet :p

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik verwacht trouwens buddynieuws vannacht :D zou ze al liggen te puffen? Ze is al even niet geweest!

4. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Lizzy1301 heeft vanaf augustus niet meer gepost
    @Sansky heeft vanaf 15 oktober niet meer gepost, volgens mij was er iets met dr internet
    @MariekeK is MHMW :D duurde effe voordat ik daar achter was :p;)
    @Lonneke123 heeft begin november nog gepost, misschien haar nog een pb sturen over hoe t nu is

en tenslotte Loezzzz is bevallen, gister posste ze dit bericht:
    Joehoe!! ik ben bevallen:D:D:D

Moest gisteren op controle komen en had 2cm ontsluiting. Baarmoedermond wel nog niet helemaal verweekt, maar half. Ik had al een beetje een voorgevoel dus ik had alle tassen etc. al mee. En ik mocht blijven!!
    Dus om half 11 hebben ze mijn vliezen gebroken en me aan het infuus gelegd. Rond 13uur had ik mooie weeen om de 2 minuten. Eerst waren ze prima te doen, maar tegen 18 uur werd het echt wel pittig, ik had toen 7cm ontsluiting. Heb toen een pompje gekregen met morfine om het iets draaglijker te maken. Om 19 uur kreeg ik echter ineens persdrang, snel gekeken en ik had al 10cm! 20minuten later is Floor geboren. Het is allemaal goed verlopen en de inleiding is me achteraf meegevallen. Jammer van een klein knipje, maar verder gaat het goed!

Floor is 50cm en 3830gram. En heeeeeeeel mooi!

Volgens mij heb ik nu alle verloren schaapjes weer gevonden :p:D;)

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, MHMW , had je ook wel eens mogen zeggen dan he:p iddlonneke dan maar een pb sturen, ben benieuwd of sansky zich nog gaat melden en liz, ja, die kunnen we denk ik maar beter van de lijst afhalen dan?

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    sansky is nog bol, heb haar op hyves :p

en idd mwhw had je unnen zeggen lol

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

He wie wat waar? Je bedoeld dat mijn naam is veranderd. Is de naam MariekeK wat bekender dan :D Of stond ik al in de lijst onder deze naam?!

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ojaa zie het staan. Maar huh ik sta daar op de 17de?

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Sorry dames, ik had mezelf er helemaal niet tussen zien staan, haha!

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hahahaha ach ja zwanger :p

11. MHMW

MHMW Niet meer actief

Laten we het daarop houden, haha.

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja staat idd op een andere datum, wel vreemd of was je die datum in eerste instantie uitgeteld? Wij ons maar afvragen waar de vermiste dames zijn, zijn ze gewoon undercover :D

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    hehe, juist!

14. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hahaha mysterie weer opgelost....

15. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    trouwens, had het er gisteren met mijn vriend over. Mensen vragen me of ik tegen de bevalling en de pijn etc op zie. Moet zeggen dat zelfs door alle horrorverhalen ik juist ernaar uitkijk en heel nieuwsgierig ernaar ben hoe het gaat zijn. Is dit heel raar? Ik weet t, als het eenmaal zover is piep ik wel anders haha, maar ben totaal niet bang ofzo, heb er zin in :D

16. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik heb echt geen idee...het is zo rustig, nauwelijks kramp meer en het idee dat ik op korte termijn ga bevallen heb ik echt niet.
    maar ja het kan zo veranderen natuurlijk
    ik ga nu naar me bed, morgen dagbehandeling een paar uur en om half 3 controle bij verloskundige.
    ik meld mij morgen eind van de middag weer of begin van de avond
    en hopelijk is er dan leuk nieuws:)

truste allemaal

17. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Sjees niet meer terug gezien....

Ga me hier maar weer opmaken voor een lange nacht denk ik, aangezien dochterlief er weer alles uit heeft gegooid...
    Begin toch te twijfelen of ik geen afspraak maak bij de HA morgen aangezien ze nauwelijks eet, drinkt weinig en blijft diarree houden (en met name 's nachts braken). Ze is alleen huilerig, maar speelt wel gewoon!

Heb net met handschoentjes aan de boel schoon gemaakt, want wil toch ook niet ziek beginnen aan een bevalling..:(

18. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    truste cat! volgens mij had ik net een behoorlijke wee. Ik hang op de bank en wilde anders gaan zitten en ik kreeg me toch een kramp in mijn buik! Hield wel 2/3 minuten aan, begon heftig en zwakte toen af. vind t alleen raar dat het leek alsof het kwam door de beweging die ik maakte. Is dit herkenbaar?

19. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    heb alles gelezen maar weinig onthouden... ben moe:)

sjees zet hem op:D:D hopelijk ben je al aant bevallen

tetta jij ook voort maken he

sansky is dagelijks nog op hyves maar nog tonnetje rond:D

ow das handig om ondercover te gaan mhmw:p

ik ga gauw naar me kleine meid toe ze wil nie echt slapen:D:D

slaap lekker

20. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    En.. nog iemand bezig met bevallen? Ben benieuwd!!!

Hier een brakke nacht. Kleine man lijkt onverzadigbaar... Heel irritant wrs regeldagje, maar heb daar nooit echt t geduld voor. Ook dan zo moe dat ik continu in slaap val en dan wakker schrik omdat ik bang ben dat H nog ergens in bed ligt. Hopelijk zo nog ff slapen, nu eerst dochter naar KDV.

Hoe slaan jullie je door de regeldagen heen?

Deel Deze Pagina