Hahahah...! Ik zal t aan haar doorgeven... Ennuh jij nou ook ff de vaart erin daar... Ipv alles blinkend schoon te krijgen nu even je smetvrees laten voor wat t is en gaan cocoonen ( zoals napoleon t noemt)
sjees zet hem op meid! Tijd hier zaten ze er goed naast meneer had meer haast als hun dachten dus 2 uur eerder was hij er hihi.
tegen mij zeiden ze dat er voor 22:00 niet zou zijn moest niks voor 22:00 verwachten.... ze is 1 over half 4 geboren en half 8 zat ik al thuis beetje mis berekening sjees zet hem op meid je kunt het.. en tetta jij ook vaart maken... hoe gaat het met moontjemoon??? babywens en mhmw hoe gaat het bij jullie??
begint nu echt een beetje de climax te bereiken met de beebjes hiero.... laatste dames... vind t echt spannend!! kop op, nog even!
ben niet aant poetsen heb wel gisteren alle was weggewassen en nu de laatste hand aant leggen aan de geboortebedankjes. Kwam og wat lint tekort heb ik op de markt bijgehaald vandaag. Morgenvroeg@middag komt mijn sm en gaan we vlagetjesslinger naaien en daarna komen 3 vriendinnen en gaan we gezellig gourmetten. Coconnen? Was da
Hier gaat het k*t. Ik blijf grieperig, verkouden en last houden van kriebelhoest. Bij elke hoestbui pis ik in mijn broek. Ik kan dan ook het beste zo'n bui doorbrengen op de wc. En tja, verder... ik wil gewoon bevallen!
hier ook bib melding vandaag controle gehad en als ik maandag niet ben bevallen krijg ik een ctg en daarna word er besproken wanneer ik word ingeleid...laten we hopen dat ik voor die tijd al bevallen ben maar ik heb totaal dat idee nog niet. @meriam; balen zeg van je kleine meid...hopelijk hebben ze een betere optie om er vanaf te komen dan een vies zalfje @sansky; gefeliciteerd met jullie zoon @ricmar; lieve foto @sjees; succes hopelijk heb je snel je kleine vast @tetta; ik herken dat gevoel...ik ben zelf ook ongepland zwanger geworden..mijn vriend en ik waren nog maar net samen toen ik erachter kwam. ik heb vanaf het begin gekozen voor mijn kindje, desnoods zonder vader maar mijn vriend is altijd bij me gebleven. ik ben benieuwd wanneer er nieuws komt van sjees of iemand anders misschien...
Nou het blijft wel spannend!! Nou hier vanmiddag naar de huisarts geweest en moest stoppen met de zalf en aankijken of het erger werd en anders zou het tegen het einde van het weekend weg moeten zijn. Vanavond hebben we der even lekker in bad gedaan en dat vond ze heerlijk. Ze lijkt in ieder geval geen last te hebben van de uitslag ( gelukkig ). Nu zo lekker flesje geven en dan lekker slapen. Iedereen weltrusten en voor de BIB meiden hopelijk komen jullie beebjes snel!!!
tetta je weet als je nog niet klaar bent komt ze niet... de bedankjes zijn nog niet af de vlaggetjes nog niet ga eens haast maken dan meld ze zich ook
Sorry voor het ego berichtje, maar heb een vraagje. Wil de nageltjes van ons meisje vijlen/scheuren? Maar wat is precies de beste manier? hoe doen jullie dat? Ik zal echt proberen om echt tijd vrij voor jullie vrij te maken. Het is op het moment erg hecisch met visites etc.. sorry meiden!
Hallo dames, Kom even melden dat wij op 23-11-2011 om 11:02 uur de trotse ouders zijn geworden van onze prachtige, kerngezonde zoon SEM Moeders & kind maken het goed SEM is 53 cm lang! en weegt 4170 gram tis een echte flinke knul! XxX Sansky
sansky gefeliciteerd! Nee daarom heb ik ook geen tijd om te coconnen, heb nog veel te veel te doen ofjah, door het wachten zoek ik me steeds iets nieuws om te doen. Vlaggetjes kan je ook kopen he :d
mijn kraamhulp heeft me gezegd dat je dat voorzichtig met je tanden moet doen die haakjes... scheuren of vijlen kan je de huid raken en aangezien het nog dun en klein is kan je snel in het vel terecht komen... heb ik met mijn zoon ook altijd gedaan voorzichtig met je tanden dan haal je alleen het randje of het haakje eraf en kom je niet in de huid of in het vel terecht
Uitgeteld 15 November - Lizzy1301 18 November - Zeeuwsemeisje81 21 November - Catwomen8979 23 November - Moontjemoon - MHMW 27 November - Lonneke123 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) 23 Oktober - Napoleon bevallen van een meisje Lieze ( 38.5 wkn) 24 Oktober - Pamsie bevallen van een jongen Valentijn (38.0 wkn) 25 Oktober - Barbamam bevallen van een jongen Luuk (38.3 wkn) 26 Oktober - mariekebr1 bevallen van een meisje F.emke S.ophie (37.6wkn) 27 Oktober - Lara1 bevallen van een jongen R.avi (38.4wkn) * 27 Oktober - Hanna80 bevallen van een meisje Rosalie (39.2 wkn) 28 Oktober - Ricmar94 bevallen van een jongen Vince ( 37.3 wkn) 29 Oktober - mommieof2 bevallen van een jongen ..... (39.4 wkn) 1 november - hermiek bevallen van een jongen teun(38.0 wkn) 1 november - Fjaril bevallen van een jongen h.idde (39.6wkn) 2 november moon77 bevallen van een dochter (40.1 wkn) 2 november - meriam22 bevallen van een dochter V.era (40.2 wkn) 2 november siri bevallen van een dochter I.sabel (39.1 wkn) 3 november - Catherina1985 bevallen van een meisje Sienna (39.4 wkn) 4 november- Britt1 bevallen van een zoon D.aan B.enjamin(38.1wkn) 5 november- Loesje 26 bevallen van een dochter O.livia A.riana E.lise(40.2) 7 november - MvT bevallen van een dochter I.sa E.lzbieta(38.3) 8 november - Truuske bevallen van een dochter Nikki (39.1 wkn) 8 november - Pinda83 bevallen van een dochter E.lle (39.4) 10 november - Thalina bevallen van een zoon B.ertus (37.4 wkn) 10 november- Salcia bevallen van een dochter N.oé J.annique R.oos(38.1) 10 november- Uviana bevallen van een dochter T.ess C.yra(39.6) 10 november - Ikke81 bevallen van een dochter "Kaatje " (41+1) 12 november- Kannietwachten bevallen van een dochter T.ess(41.1) 14 november - Beertje bevallen van een dochter M.adelief(40.6) 14 november - Azeb bevallen van een zoon F.inn A.lbert (41.6) 15 november- Katemans bevallen van een dochter C.harlize(41.6) 15 november - Stroopwafel bevallen van een dochter A.njali J.ade(40.1) 15 novemebr- Robing bevallen vaneen zoon N.ik(38.6) 16 november - Casss bevallen van een dochter A.nne (38.4) 16 november- Mammi bevallen van een zoon........(39.1) 16 november- Anne83 bevallen van een dochter Benthe (41.6) 17 november- MVC bevallen van een zoon J.ermaine(41) 17 november- Aowyn bevallen van een zoon D.ean O.wen(40.6) 18 November - Almika bevallen van een zoon X.aavi (40.5) 20 November - Beetletje bevallen van een zoon Lars (40) 21 November - Pasopikschop bevallen van een zoon S.ylvano (39.1) 22 november- Loezz bevallen van een dochter F.loor(40) 23 November - Sansky bevallen van een zoon Sem (40.5) jongens 23 meiden 25 Buddies Meriam22 - Catwomen8979 Hanna80 - Sjees Sjees - Tetta Babywens2011- Tetta&moedervantomasz Kylie - Beetletje Heb Sansky op hyves en is bevallen!! ooh lol je hebt gepost meissie Gefeliciteerd meid!!!!
holy cow ben ik hele dag niet en ik moet 12blz lezen fjaril hmm 3 weken, is dat geen regeldagen? bv vannacht was 3.30 en toen 7.40 mooi weer! moontjemoon oooh spannend! zet ze op! meriam22 anders Gentiaan Violet bestellen bij Euro lac, ook goed voor spruw! Napoleon nee idd. vandaag niet echt clusteren gehad dus hopelijk wel nog goede nacht ooh ben spuit 11 wbt Sanksy mvt mij voorgeweest lol pasopikschop welkom thuis! oooh sjees zet ze op meid!!!!!!!!!!!!!!!!! hier ook vriendinnen en kennisen die jaren mmm liepen en na hun eerste kind zomaar zonder hulp zwanger raakten