hier voor deel 2 van reageren... @Tetta, hoop dat de 2e CTG ook goed was! @Lara, dikke knuf!! Hoop dat je je een beetje kan ontspannen tijdens jullie midweek weg... @Sjees, wat een mooi dametje!! Hoe is het nu met je bekken?? @Ricmar, mooi mannetje! kijkt inderdaad al heel wijs uit zn oogjes! @Napoleon, leuk zo dat lachen!! hier heeft ze vaak een leuke timing, gisteraaf toen ik naar het restaurant ging, zei hubbie, wij gaan met zn twee vanaaf lol maken, en kreeg een grote grijns van Charlie Vanmiddag naar St Klaas geweest, kids vonden het super, van Charlie kwam weinig tot geen reactie oogjes gingen alleen open toen ze het over de kadootjes hadden wordt nu net wakker, dus denk dat ik weer aan de bak moet
pijnlijke tepels hier ook met kolven op een gegeven moment voed met tepelhoedje dus gelukkig valt het dan mee.
Mdat D goed dronk en aankwam mocht ik 4u tussen laten. Ik laat dus hooguit 4 en half tussen maar vaak komt hij ook rond die tijd en soms eerder
Heb je bv gegeven bij de eerste? Ik wel en toen had ik 2mnd lastvan mar de eerste 2wkn het ergst daarna was het alleen eerste paar hapjes. Ik heb het nu ook want tepels moeten wennen. Maar sinds ik na elke voeding Purelan op mijn tepels smeer valt het beetje mee met de pijn. Ook anders aanleggen helpt ook. Dus niet alleen voorlangs maar allebei liggend of rugby. Ik doe s nachts meestal liggend en als ik merk dat een kant van de tepel geirri is doe ik rugby
nou schreef net dat ik hem wakker moest maken komt hij net na 2 uur al haha mischien toch maar proberen om er meer tussen te laten komt hij eerder ook goed hij weegt nu denk ik 4150 ongeveer dus moet kunnen weet dat chayenne met 1 week ook om de 4 uur kwam en s'avonds vaak wel iets korter er tussen. s'nachts moest ik bij haar de wekker zetten.
Er mag echt wel 4 uur tussen zitten hoor. Onze meisjes kwamen thuis uit het ziekenhuis met 6 voedingen (dus 4 uur er tussen) en toen wogen ze nog geen 3kilo. Het is wel belangrijk dat ze zichzelf op temp kunnen houden (desnoods met kruikje) anders kost het ze teveel moeite en kunnen in die 4 uur de bloedsuikers dalen, omdat ze dan zoveel energie verbranden.
klopt ik zet s nachts ook de wekker omdat ik nu nog te vroeg vind voor een doorslaper. Maar is ook vaak niet nodig haha hij meldt zich vanzelf. Overdag doe ik het ook net zo maar weet ook dat hij vanzelf komt na hooguit 4 en half uur. Hij is wel sinds gisteren vaker wakker merken we. Om zich heen kijken etc. Nu horen we geluidjes uit het wieg haha, wordt vast weer een mama avondje
wij hebben alleen de eerste 2 nachten de wekker gezet, daarna was het niet meer nodig want temp goed en voeding goed op gang.
damn had ze net al flink getankt, spuugt ze alles er met een grote boog in de kinderwagen eruit... had haar net ingebakerd dus dat zit nu gauw in de masjien... nu slaapt ze aan mijn borst
grappig! stiekem maar een kleine wereld! merk dat ons meisje toch wat onrustig was door vanmiddag! Hier echt alleen op verzoek, Charlie houdt dr temp goed vast. Meestal zit er 's nachts niet meer dan 6 uur. overdag tussen de 2 en 4 uur.... ligt net aan haar bui nog steeds geen nieuws van moontjemoon, ga es bij dr op FB kijken of daar wat staat.....
lees dat ze bevallen is van zoon D.jesse!! Moontje van harte met jullie mannetje!! Toch nog een die wat meer haast had dan de dames