ctg en echo waren trouwens ook gewoon goed. Was behoorlijk wat beweging ook maar voelde er gek genoeg nauwelijks wat van Kneep em vanmorgen wel een beetje, denk dat dat ook wel te maken heeft met het verhaal van mikmak dat ik wat eerder aan de bel heb getrokken dan wat ik normaal zou doen. Heb haar wel weer paar keer gevoeld vandaag ook gelukkig!
Heb niet de puf alles terug te lezen, probeer dat morgen even te doen Moontje moon gefeliciteerd,en lekker genieten. verder geen bevallingen vandaag toch??
moontje gefeliciteerd ik ben te moe om momenteel op de rest te reageren en ik duik ook lekker mijn bed in. ik heb een leuke dag gehad met mijn mannetje en baal dat ik hem nu weer moet missen maar maandag is hij weer bij me. tot morgen allemaal en slaap lekker
idd hij viel ook in diepe slaap en ik wek hem ook niet meer. hangde van 21u tot 23u aan de borst dus lijkt mij dat die buik erg vol is voorlopig ik verwacht hem pas rond 3u of zo weer. Ben nu film kijken ga erna wel naar bed, had dutje tegen avond eten gedaan dus nog niet dood op
Logisch dat je met alle nare verhalen om je heen dan even heel erg in de stress schiet meis... Gelukkig was het nergens voor nodig... Knuffel
Het buikje komt op mij niet zo extreem over... Roos heeft ook vaak zo.n buikje wel volgens mij. Alleen heeft zij gemiddeld 1 poepluier per dag, dus ik merk verschil in omvang voor en na de ontlasting... Maar als je blijft twijfelen zou ik gewoon even naar de ha gaan.. lijkt het alsof ze er last van heeft verder?
Die vrienden van ons wonen aan t Amstelmeer... Grappige straatnaam... En stroopwafel woont in Rdam... Vrijenburg?? Zegt me nou weer niks
Ik vergeet heel de tijd t belangrijkste: Moontje van harte met jullie zoontje!!!!!!!!!!!!!!!!!! (oh wat rijmt dat leuk....) Hoe is het allemaal gegaan meis??
Rosalie is idd wel een stuk groter. Ze begon met 3770 en is nu al 4360. Hmm,nu maak ik me ineens druk of ze niet teveel krijgtdan. Maar op t cb hebben ze er helemaal niks van gezegd ofzo.. Dat van die niertjes wist ik ook niet... Ik ga t vandaag eens een heledag bijhouden wat er naar binnen gaat... Zoals ik al schreef laat ze nl bij ongeveer de helft vd flessen wel wat staan, en ze zit gemiddeld op 7 voedingen... Die acht is een uitzondering. Snachts lukt t haar nl wel regelmatig om ipv drie uur vier uur ertussen te laten... Maar zes heeft ze nog nooit gered!
Almika en aowyn heerlijk he zo op je borst J wou gister ook alleen maar bij het liefst mij liggen was bang voor de nacht maar die was goed nadat hij de heleavond om de 2 uur kwam was de nacht super 24-3:30-8 dus ik klaag niet hihi. Vandaag lekker effe na buiten ronny moet voetballen neemt 2 kratten bier mee op de geboorte van J dus ik breng hem en kom dan eind wedstreid met J zodat hij kan showen natuurlijk hoop dat het wel in zijn voedingspatroon van vandaag past wand om nou in een voetbalkantiene te voeden vind ik weer zo. moet denk ik nog effe wennen aan voeden in openbaar en danmeteen in een mannen iets zie ik nog niet helemaaal zitten haha.
hmmmm..dat lukt mij nog niet echt goed een dutje, was ook veel visite....en hoe heeft d het gedaan vannacht. hier 0130-0500 0830 ben tevree
leuk om te lezen dat onze mannetjes zo hetzelfde doen op zo'n dag ik ga\ook maar eens wandelen...en idd in openbaar oke maar dan in volle kantine met mannen