November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik wil ook mee dan haha woon nu toch in Rotterdam

hier nog steeds bib en ook geen enkel teken dat mevrouw het zat is
    ik zei al gister tegen mijn vriend, die bouwt gewoon een woonruimte in me buik, zo druk als ze gister was met bewegen enzo :p

morgenmiddag ctg en daarna gesprek of ze gaan inleiden...dus ben benieuwd wanneer dat gaat zijn dan
    straks ga ik weer even naar mijn huisje want ze gaan misschien al wat uitpakken en als ik toch nog iets kan doen daar, vind ik dat wel fijn

ik voelde me al zo vervelend dat ik gister niks kon doen in Apeldoorn

@lara; knap dat je toch even hier was meid...het zal zwaar zijn maar ik hoop dat er straks toch een mooie herrinering blijft aan jullie mannetje en geniet even van die dagen weg

2. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hier vannacht ook een lekker nachtje. Half 12 laatste fles, 5 uur kwamen ze pas! Heerlijk! En vanmorgen om half 9.

Manlief ligt nu nog te slapen. Die moest optreden vannacht en was pas om 4uur thuis.
    Morgen is mijn uitslaapdag! ;)

3. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Lara: wat sterk van je dat je reageerd! Ik vind het ook heel goed van jezelf dat je hulp hebt gevraagd/geaccepteerd. Altijd fijn als iemand je kan helpen alles te verwerken en voor jezelf op een rijtje te krijgen. Kan me niet voorstellen wat een impact het moet hebben op jullie en jullie leven.
    Sterkte meid, voor nu, en de tijd die komen gaat!

4. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Ik zelf woon in rdam in nesselande! een vriendin woont in de tuinen wijk denk ik dat t zo heet en de ander amerlanderoog of zo iets

5. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ catwomen: van mij wel :)

6. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    prima hoor, we pbenmaar welzoleuk als je je mesije hebt.

en ik zei toch al ze wacht to je huisje klaar is:phoopniet hoor!! welk zhuis beval je

7. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier een bib en een hoofdpijn melding. Kan om half 12 weer terrecht voor een ctg dus spring nu even snel onder de douche. Zal pas weer vanmiddag kunnen reageren en mocht er iets spannends gebeuren dan sms ik mijn buddies wel even!

8. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    in nesselande...dan woon je echt maar 10 minuten van mij vandaan haha

9. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik beval in sophia en blijf daarna een weekje in het moeder/kind centrum
    mijn huisje is al wel bijna klaar, nog wat verf werk en 1 kamer behangen...dan kan het inrichten beginnen :D

10. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Moontje: gefeliciteerd!

Lara: ik denk heel vaak aan je! Sterkte, knuffel!

11. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Jaa echt toevallig! Wij hebben dan eigenlijk niet echt contact met ze maargoed, het is wel een feit;)

12. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Onder het mom van het mooie rijmpje van Hanna:
    Moontje gefeliciteerd met je zoontje ;)

13. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Wat hebben wij dan een luxe als ik jullie tijden lees voor se nachtvoedingen! Wij hebben met overleg met de kinderarts al een heerlijke doorslaper. Laatste fles om 22.00 uur eerste rond 6 uur soms wordt hij zelfs later wakker! Heerlijk!

14. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Catwoman: echt?? wat een toeval zeg!!!

Volgens mij zijn de regeldagen voorbij, of misschien moet ik dit nog niet te hard zeggen. Ze komt nu om de 3 uur en soms moet ik haar echt wakker maken vind het zo zielig ligt zo lekker.... vannacht heeft ze van 1 tot 8 uur geslapen heerlijk.. maar ik twijfel of ik haar in de nacht ook een keer moet wakker maken... wat denken jullie? Hopelijk is het deze nacht ook zo!!

15. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    @stroopwafel geef je bv???? hier is gezegt met bv max 6 uur er tussen ivm. terugloop voeding.

Nou Manlief net afgezet bij voetbal nu rolade aan staan zo ff voeden mocht om 14 uur dat was 3 uur er tussen dus ben benieuwd wanneer hij komt moet uiterlijk kwart voor drie en dan om kwart over drie weer in de auto en onze zoon showen bij het voetbal. vanmorgen wel gewoon 3 uur er tussen.

16. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Zolang de voedingen overdag goed lopen, waarom wakker maken?? hier ook wel es een nacht van 7 uur tussen gehad, gemiddeld is het een 6 uur.... als jijzelf er geen last van hebt, zou ik dr lekker laten liggen!

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Hier vanmorgen een poging gedaan om naar de opa en oma van hubbie te gaan, maar ze waren niet thuis :) Zouden thuis zijn, maar goed, zal een oom of tante zijn geweest die ze meegenomen heeft. en tja ik denk dat wanneer ik 87 ben ik ook niet alles meer onthoudt ;) gelukkig hebben we meer heilige huisjes daar, zijn doorgereden naar de vader van hubbie en die vond dat helemaal niet erg :p

zometeen krijgen we nog wat kraambezoek.... oom en tante van hubbie, moet wel eerlijk bekennen dat ik er nu al naar uitkijk dat ze naar huis zijn..... zijn van die mensen die altijd ergens wat over te klagen hebben, waar altijd wat mee is en waarvan de kleinkinderen altijd slimmer zijn dan alle andere kinderen (gelukkig zijn die van mij niet super slim maar super lief ;) volgens mij heb ik daar veel meer aan :p)

18. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Liet de kraamzorg hier de foto zien, die zegt ook dat het geen normaal babybuikje is. Toch maar ff naar laten keken.

19. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hier ook even een teken van leven. We zijn heerlijk thuis en de eerste nacht ging redelijk. Ik geef fv, Nutrilon. Mevrouw kwam netjes om de 3 uur en heeft goeie plas en poepluiers. Ik zelf heb wel last van de hechtingen en alles is opgezwollen en bont en blauw. Nu heerlijk genieten van de kraamhulp en kraamweek.

Moontje; Gefeliciteerd met Djesse!

20. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    MHMW, fijn dat je zo kan genieten van je meisje... hahaha en lekker he dat alles voor je wordt gedaan en je je energie in je kleintjes kan steken!
    Hoe vindt Tijn het dat hij een zusje heeft??

@pasop, hahaha makkelijk dat je het even aan iemand laat zien die er verstand van heeft... twijfel er soms aan bij de HA....

Deel Deze Pagina