November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Tetta zorg voor afkoeling en kijk of je iemand kan bellen die bij je kan komen (er is vast wel iemand met een sleutel??)
    Bah kippevel krijg ik van dit soort dingen

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    alleen mijn vriend heeft een sleutel en dies in venlo aan het werk maar het gaat wel weer. Vergeet mijn moeder en sm ook ieder keer een sleutel te geven, lekker handig!

3. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

bij jou ook ongeveer de zelfde periode. ik merkte in mijn buik dat Nikki dan ook altijd heftig aanwezig was! heb jij dat ook met V?

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ga dan was hij in de buik ook erg aktief, maar dat was hij dan vaak tot 22 uur gelukkig weet hij nu dat de avond er is om te slapen..

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben weer veilig uit bad gekomen dames;) Maar dat doen we dus niet meer. Even wachten totdat mams hier is en dan maar richting ziekenhuis.

6. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier weer na chiropractor geweest ze was zeer tevreden over ons mannetje ze heeft alleen zijn kaakjes behandeld maandag weer terug.

Door slapen deed c heel snel vanaf begin 6 uuur er tussen. met vier weken van 24 tot 8 en met acht weken van 20 tot 8. maar of we dat geluk nu weer hebben??? gister 5 uur er tussen en overdag 3,5 a 4 uur er tussen.

C. is bij de oppas J. op bed dus effe mama tijd!!!1

7. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    tetta succes wie weet heb je wel gewoon 4 cm dan worden somige vrouwen ook ziek!!!

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik zou willen dat lieze leert dat de avond om te slapen is... ;) hoewel het is ook wel een paar dagen goed gegaan ... gisteravond was het echt huilen met de pet op... pas om 12 uur sliep ze en om 4u werd ze weer wakker voor voeding en daarna sliep ze wel maar heel onrustig...

9. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    haha dat was ook niet gemeend hoor:D:D maar ze promoten bv zo erg dat je er zowat een slechte moeder van zou gaan worden als fv geeft:p

ik vind mij zelf geen slechte moeder omdat ik fv geef...papa vind het ook heerlijk de kids de fles te doen... dus heeft hij ook lekker ff zijn "itiem" momentjes als de flesjes gegeven worden

10. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    heb een hele stomme vraag maar waar moet ik eigenlijk allemaal de geboorte melden heb natuurlijk bij de gemeente.
    net ook vgz gebeld en heb onze verzekerings man gebeld om bij te schrijven op wa en eigen begravenis verzekering was nog bij mij verzekerd tot zoveel weken. maar moet ik nog meer doen???

11. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    och mooontje dat klikt best heftig allemaal zeg ff gelukkig met alles erop en eraan weer thuis.. lekker in de watten laten leggen en gaan genieten...

zeeuwsmeisje van harte gefeliciteerd met alec

nou gisteren was lekker nachtje ben er na de fle van half 11 ook in gegaan... en ze kwam pas om kwart voor 3 weer dus ff lekker getukt.. daarna kwart voor 6 en half 10 dus goed kunnen tukken ze leert het wel:D:D...

sinds de kruikjes erbij in liggen hoef ik haar na de fles maar terug te leggen en tukt ze verder.. soms beetje onrustig int begin maar laat haar dan zelf proberen weer in slaap te komen.. als ze het echt op huilen zet ga ik wel naar der toe natuurlijk..maar ze moet ook proberen zelf weer in slaap te komen..

ik moest net een afspraak maken... zegt dat mens heb pas volgend jaar plaats... zo dat klonk ver weg zeg pfff tewijl de afspraak met 6weken is:p:p

zozo tetta ze is onderweg heeft dat "cocconnen" van jou toch nog iets opgeleverd:p haha ik had ook het idee van overgeven toen ik op de verloskamer was en niet van misselijkheid.. had me normale hap binnen en die zat niet in de weg ofzo... was meer van het puffen denk ik al die lucht die heen en weer geslingert wordt:p

fv is net zo goed hoor... ze zeggen dan bv is beter voor de weerstand en allles blablabla... mijn zoon is met de fv groot geworden... en 2x in die 2jaar een minder dagje gehad... hangerig en zielig zijn ... nog nooit gespuugd(ff afkloppen) nog nooit koorts gehad(ff afkloppen) hij is nu alleen verkouden neusje dicht maar dat noem ik niet ziek... want dan benk het hele jaar door ziek..( ben altijd verkouden ik nies met 30 graden nog de mussen vant dak)

almika dat heb ik soms ook wel eens hoe moet ik de aandacht verdelen en zal die niet denken mama heeft geen tijd meer en alles pff ik met me zelf afgesproken niet meer zo te denken wordt er zelf gek van en mijn kleine man komt nog steed voor het slapen lekker bij me zitten en overdag doen we alles samen( hij helpt mama graag mee) dus mama de stofzuiger hij de achteraan met de swiffer:D hebben we toch onze momentjes samen( en mijn huis is schoon en hij vind het nog leuk ook)

napoleon erg handig dat jij ook novmama bent:D... jij bent echt z'n mannesje van alles( positief bedoelt hoor:D) jij bent nog duidelijker en sneller dan de ha...en stuurd ons niet weg met kijk het ff aan

over ha gesproken... ik liep stage op psz en kindje daar had kinkhoest gekregen... wij moesten ons van de ggd ook in de gaten houden want het was een dochtervariant..(inenting als kind had dus weinig effect)... ik na de ha toe verhaal verteld.. nee kon niet want had inenting gehad... ja oke maar ggd zei.. nee kan niet doen wel ff kuurtje en dan is het over..( hoeste echt me longen uit me lijf kreeg het niet weg net z'n zeehond)... na 2 week terug.. tis niet weg dus en nu.. hij het boek er bij... mja mja kinkhoest kun je alleen de eerste 3 weken goed behandelen.. enne hoelang heeft u het al... bijna 6 weken.. ow oke dan maar sterker kuurtje he niks meer aan te doen...ik kon die man wel vervloeken..
    zelfde als met mijn spatische darm.. ik vroeg om andere med. omdat deze niets deden.. kreeg ik een foldertje.. met wat z'n darm doet waar je last van kan hebben en bla die bla... oke en staat er ook in wat ik er tegen kan doen... nee maar de ha gaf me de goude tip.. accepteren en mee leren leven... nou alsof de wonderen hielpen.. heb nog steeds mijn spatische darm met klachten die niet gezond kunnen zijn maar goed ga niet meer heen en ik ga al eigenlijk nooit omdat ik erg hoge pijngrens heb dus ja..

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    nou over de duivel gesproken, je raad nooit wie er een kwartier voordat ik zoonlief moest halen binnenkwam..... juist de huisarts.... :D en met een lekkere timing, heeft zelf ook schoolgaande kinderen. Normaal zou Julian zelf naar huis, maar kwam nu een vriendje spelen, dus werd ie er gewoon mee uitgeveegd :p moet ie maar een afspraak maken, moet ik ook doen als ik hem wil zien ;)

13. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    Hier exact dezelfde tijden hihi behalve de fles van 0.00 hebben wij niet meer.

14. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hoeveel flessen krijgt V nog dan op een dag ? Vera krijgt er 6 van 100cc
    morgen CB dus ben benieuwd of ik ook mag ophogen.

15. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik ben net terug uit het ziekenhuis en wil graag jullie mening even horen. De ctg zag er goed uit, contracties vandaag in geen velden of wegen te bekennen ookal had ik zelf wel krampen in mijn rug en harde buiken, apparaat gaf niks aan dus zal het me wel inbeelden.
    Bloeddruk was ook goed, voor mij aan de hoge kant maar tussen de 80 en 85 geen reden voor paniek.
    In het bloed en de urine was ook niks te vinden. Dat werd me verteld door 2 naar mijn mening jonge grieten die dan arts zouden moeten zijn. Veel ouder dan mijzelf zullen ze niet geweest zijn en ben 24.
    Toen ze zo aan het vertellen waren dacht ik du sook ik hoef niemeer terug te komen. Beginnen ze me over dat ik morgen voor een ctg terug moet komen. Er is zo verder dus geen reden tot paniek, maar omdat ik nu toch al 3 dagen terug had moeten komen en al 2 dagen bloed had moeten prikken en de baby eigenlijk wel klaar was op geboren te worden willen ze me woensdag gaan inleiden! Hoe ik daar over dacht.
    Toen ik daar lag had ik zoiets van ja het zou me eigenlijk niet uitmaken. Maar hoe langer ik erover nadenk... De kans is dan sowieso groot dat ik op 1 december beval (de enige datum dat ik eigenlijk absoluut niet wil bevallen omdat ik dan al zoveel verjaardagen heb in de familie). Ik kan dan niet met mijn eigen vk bevallen en het belangrijkste van alles, met 40.2 inleiden zonder dat er echt een reden voor is, vind ik eigenlijk de grootste onzin!!

Ik ga sowieso straks de vk even bellen en met haar overleggen wat zei ervan vind. De afspraak voor het inleiden staat en als ik morgen daar ben voor de ctg dan kan ik definitief beslissen of ik die afspraak wel of niet laat doorgaan.

Hoe denken jullie hierover?

16. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    Catwomen Babywens Tetta nou meiden mijn duimen zijn blauw wanneer komen jullie beebjes nou? :D * rijmt en klonk wel grappig * maar blijf door duimen hoor beebjes moeten nog wel in november geboren worden ;).

@catwomen ik hou me tel in de gaten hoor :D

meiden even een vraag over de voeding ons meisie zit hier op 6 x 90 + 3 scheppen voeding ( in onze berekening 105cc in de fles). maar ze blijft honger houden dus nu zat ik me te bedenken ik mag ophogen tot 100 voeding maar hoe maak je die ?? is dat dan 120 + 4 scheppen en terug kappen tot 100cc want voor me gevoel is dat dan minder in de fles maar is het dan meer geconcentreerd?

17. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0

misschien willen ze het zekere voor het onzekere nemen maar zou er wel op vertrouwen dat er niets aan de hand is en met je vk overleggen over hoe jij erover denkt kan geen kwaad toch als jezelf al zegt dat je inleiden onzin vind dan moet je het niet doen en zou ik aan je vk vragen of het echt allemaal goed gaat mocht je daar aan twijfelen.

18. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stiekem hoop ik nu gewoon dat de bevalling voor die tijd begint. Als ze nu met 41 weken wilden inleiden had ik er misschien anders over gedacht, maar ben vandaag pas uitgeteld :( Weet het gewoon echt niet..

19. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Tetta je voelt je er zelf niet echt lekker bij volgens mij? Ik zou het zelf dan denk ik ook niet doen, helemaal niet als er geen reden is voor paniek! Wel is het belangrijk dat ze regelmatig controleren en je bloeddruk goed in de gaten blijven houden.. ook wel vreemd dat je wéér ctg morgen hebt, ook al was alles goed vandaag? Nou ik hoop voor je dat de kleine vannacht komt en je er geen beslissing meer over hoef te maken!

@Meriam haha leuk gedichtje.. beetje in e sinterklaasstemming? Ik hoop ook dat de beebjes nog in november geboren gaan worden!

Net weer controle gehad! Kindje lag er super mooi voor.. had 2 cm ontsluiting en ben ook gestript! Nou hoop ik heel erg dat dit helpt en ik vannacht of morgen ga bevallen ;) PFff anders gaan ze pas volgende week maandag inleiden.. dan ben ik 42.1 weken en dat vind ik niet fijn om zo lang door te lopen hoor :( Maarja zondag doen ze niet aan inleiden en ze laten hier vrouwen doorlopen tot de 42 weken voordat ze pas gaan inleiden..

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babywens: Nee idd, vriendlief komt net thuis en ik hoor gewoon aan mijn eigen stem toen ik het hem vertelde dat ik het echt de grootste onzin vind! Kreeg de voicemail eraan bij de vk dus even wachten totdat ik teruggebeld wordt en als zij t met me eens is doe ik het ook gewoon niet. Zullen we anders ruilen? Jij mijn afspraak van woensdag en ik maandag? :p

Deel Deze Pagina