November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mvt: als ik het zo lees. zou ik hem even laten gaan. hij zal hopelijk in zien wat hij dan zou moeten missen. zijn zus zou nu een steun zijn maar hopelijk ziet hij dat als hij echt zou scheiden zijn zus dan ook weer haar leven op pakt en hij helemaal alleen is. dan kan hij toch beter bij zijn "alles" blijven.

sterkt zijn, komt goed meid!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik hoop het ook babywens! misschien helpt het nog om ff van bil te gaan ;)

(komt napoleon weer aan :p )

3. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Jeetje mvt... Waar komt dat dan vandaan!! Ik zou ook even helemaal gek worden...!!!
    Ik kan je niet de gouden tip geven, khoop dat hij snel bijdraait... Iemand hier schreef al: niet vergeten wat slaaptekort/ gebroken nachten kunnen doen hè! Hij zal zichzelf niet zijn als ik je verhaal zo lees..
    Moet nog veel verder terug met reageren maar wilde je even snel een knuffel geven knuf!

4. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    tis voor denk ik oook pijnlijker als ik niet reageer dan dat ik wel reageer want dan heeft die wat die wil

5. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt wat bij hun draaid het alleen om hun en niemand anders en dat weet mijn man donders goed... en als ik hem ff in zijn eigen vet laat gaar koken... en weet hij donders goed wat hij gaat missen en wat hij dan kwijt is en dat krijgt hij dan ook nooit meer weer en dat weet hij.. heeft hij me vaak genoeg gezegt

ik heb hem alst ware uit de put geholpen na alles en hem een goed stabiel leven gegeven met 2 pracht kinderen en dat raakt en dat raakt hij dan allemaal kwijt...

bedankt voor al jullie lieve knuffels:D:d erg fijn die steun:D

ik doe zo gewoon de tel uit deur op de knip(hijft sleutel mee) en ga lekker met mijn kindjes genieten van de rust en ff mijn batterij weer laden

6. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    pff hier over praten lucht wel een boel op.. een boel opgekropte frustratie is er nu uit ben stuk rustiger nu...

maar niet vergeten er moeten nog 2 (3) beebs geboren worden he

7. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    en ik denk ook dat het meestal is dat hoe harder je aan iemand trekt, hoe verder je hem wegduwd.. Ik denk dat ik in jouw plaats morgen een sms of mail zou sturen met een foto van de kids en een update van hoe het met ze gaat. Verder even niets over jullie relatie. Dan herinner je hem en even aan wat hij mist en laat je gelijk zien dat de deur nog open staat en wordt de drempel voor hem om langs te komen/terug te komen minder groot.

8. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    denk dat je daar wel gelijk aan hebt ja... daarom telefoon uit en deur op de knip... lekker rust en oog voor mijn kids.. hij komt van zelf wel vragen

9. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook ;) En ik hoop voor jou dat het strippen meteen werkt :) Heb je al wat ontsluiting of hoor je dat straks pas? Succes alvast bij de vk!

10. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    wat ist rustig hier:)

me moeder komt zo ff langs voor afleiding en zorgen dat ik niet met de muren begin te praten

11. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    mvt dikke knuf!! hoop dat manlief inziet wat ie moet missen als hij jullie verlaat!

Babywens, hoop dat de VK goed nieuwes heeft straks

ben benieuwd hoe het met catwoman is..

Hier een 0 energie dag, vannacht korte nacht gehad, Fayah was niet helemaal lekker, dus heb vanaf 4 uur weinig kunnen slapen, wilde net op de bank slapen, maar daar was ons kleinste schaapje het er niet mee eens... heb nu overdag al met al 5 minuten geslapen :( vanavond maar voor de laatste voeding even mn ogen dicht doen...... denk dat ik een slaapgebrek aan het krijgen ben.... pffff oogleden zijn zwaaaaaaaaaaar

12. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    Weer een teken van leven van mij... klees wel mee maar vaak 's nachts (tijdens voeden) en op mobiel... dan lukt met 1 hand reageren niet echt..:S

ben benieuwd hoe het met catwoman is...

andere 2 dames is afwachting.. duim voor jullie dat de weeen snel op gang komen en we lekker met z'n allen naar het babyforum kunnen :)
    (was Lonneke al wel bevallen? Staat niet op de lijst maar geloof dat ze wel meeleest??)

MvT.. tjeetje wat een verhaal zeg... hopelijk is het idd een vlaag van vermoeidheid en waanzin bij je man en ziet hij deze week in dat hij bij jou hoort! Lijkt me goed om even op jezelf en kindjes te focussen.. is al vermoeiend genoeg zo met twee kleintjes. Met wat meer energie ben je ook weer wat weerbaarder voor zijn fratsen. Sterkte iig!

Er zijn een hoop dingen voorbij gekomen, maar ben de helft geloof ik alweer vergeten..?

@draagdoek, hier ook een binana (is tussen katoen en stretch in maar heerlijk zacht van bamboe en sterker dan stretch) en een manduca. Mannetje vind het alleen (nog) niet zo leuk om erin te zitten.. hopelijk met wat oefening wel, want ik zou m graag dragen...

vraagje aan de bv mama's.. hebben jullie al een beetje ritme erin zitten? Hier is het echt iedere dag weer anders.. ook de tijd ertussen varieert heel erg. soms clustert hij 's avonds, soms niet, soms overdag maar 2,5u soms wel 4,5...

verder echt genieten met de 2 kleintjes.. dochter begint er ook aan te wennen en is echt zo lief voor haar broertje *smelt*

13. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    mvt knuffel hoop dat het allemaal goed komt..

hier vandaag naar het CB geweest en ze waren helemaal tevreden de arts was echt een aardige man die gewoon zegt waar het op staat en gewoon zegt van hey jij bent moeder als jij het idee hebt dat ze honger heeft dan gewoon meer voeding geven . Hij heeft wel advies gegeven daarin maar ze groeit super goed. we kregen te horen dat ze volgens de richtlijn nu 1.64 meter zal worden haha wat een onzin dat ze dat nu al kunnen zeggen maar vond het wel grappig.

Nieuws van catwomen nog niet dus. ben echt wel benieuwd nu en zal der zo eens een smsje sturen!

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Jaaaaa! Catwoman is bevallen :D

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    wat veelgekletst zeg.....lees later bij moet zo bv geven.

gehoortest gehad, beide oren goed...joepie!!!

ook laten wegen maar daar werd ik niet blij van,in kraamweek ging hij zeer langzaam omhoog en nu vanaf 25e(dus in 5dgn) maar 15gram erbij,weliswaar andere weegschaal. maar werd niet vrolijk van:(:( vrijdag weer even terug.hij is gelukkig tevreden, slaapt goed ook goede wakkere momenten en genoeg poep plasluiers dus voor nu ben ik niet heel ongerust maar toch...de oudste zat na 5 dgn op geboortegewicht...

iemand ideeen om alle achtermelk eruit te krijgen:(

16. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    waar haal jij dat zo snel vandaan...

17. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
  18. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Jep Catwoman is bevallen van een dochter N oa L ynn!
    Gefeliciteerd!!!

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @almika, van Facebook ;)

Maar ik dacht, zeg verder niks want ik neem aan Meriam wel een berichtje heeft gekregen?

Maar ff hoor, Xaavi is nu 11 dagen oud toch? Mijn kids gaan allemaal erg langzaam in de eerste weken, veel afvallen en dan heel langzaam bijkomen. Lieze was pas na 3wk boven haar geboortegewicht en daarna ging ze flink groeien.
    Als je veel productie hebt, 1 borst voeden, de eerste melk weg laten lopen (heb je ook een harde toeschietreflex?) tot het niet meer spuit maar druppelt en dan aanleggen.

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik ga de meiden halen! Mijn sv komt straks eten en cadeautjes brengen... geen zin in maar vort maar weer...

Deel Deze Pagina