catwomen gefeliciteerd. hier J. net gewogen 4120 gram 70 gram aangekomen vanaf donderdag nog 80 gr. tegaan nazijn geboorte gewicht. ik voel me nog wat slap en dizzy af en toe moet van ha de temp. goed in de gaten houden als hij boven 38 komt bellen
Inleiden is zeker geen pretje nee Hoorde vandaag verhaal over vrouwtje van zwangerschapsgym. Die werd ook ingeleid op donderdagochtend en beviel pas zaterdagnacht via een keizersnede pfff daar moet je toch niet aan denken zeg! Dan maar op de natuurlijke manier Hahaha wat een mallerds die mannen he.. het is inderdaad nooit goed Willen de vrouwen een keer en dan krijg je zo'n antwoord Moet wel eerlijk zeggen dat ik vrijen toch echt geen pretje meer vind haha maar wie weet helpt het bij je.. dus hup proberen maar!
hier ook nog wel een goede blubber buik, moet er ook nog een kilo of 15 af... ach ja heb de begindatum maar op 1 januari gezet, volgende maand heeft echt nog geen zin Catwoman, van harte met je meisje!! Hoop dat alles goed gaat met jullie! MVC hoop niet dat je ziek wordt, er hangt trouwens weer wel van alles in de lucht.... @babywens en Tetta,hoop ook dat het snel gaat beginnen! @lonneke ben jij inmiddels al bevallen?? ga denk ik maar es even mn ogen sluiten....denk dat we vandaag een regeldagje hadden, vanaf 2 uur tot half 7 was niks goed behalve eten.... pffff weet nu hoe t voelt om koe te zijn .... MVT hoe is het daaro??
@katemans: redelijk... wordt gek van me zelf wordt gestresst van me zelf... klets me zelf vn links na rechts... en wacht op telefoon van die collega... maar hij belt niet en ik durf nie te bellen hihi ben echt de minuten van de klok aant bekijken echt gek wordt je er van maar me paps komt zo ff kopje koffie doen( zorgen dat ik niet met de muren ga praten)
volgens mijn vk is het wetenschappelijk bewezen dat bij een ingeleide bevalling 93% van de vrouwen op pijnstilling vraagt terwijl dit bij een normale bevalling maar 10% is. Ook is het zo dat de helft van alle ingeleide bevallingen uitdraaien op een vacuumverlossing of keizersnede...... Ik wacht nog wel even! Heb nu trouwens behoorlijke rugkrampen en ook donker bloedverlies. Zou ze toch iets teweeg hebben gebracht met haar gefrunnik?
Kan ik me goed voorstellen, zou van gekheid ook niet weten wat ik moest doen. Maar ga nou geen koffie drinken dan slaap je vannacht helemaal niet! Al denk ik dat je dat zo ook al niet doet...
heh bah.. nee dan inderdaad nog maar even wachten Dat is wel een bizar aantal trouwens, 93% vraagt om pijnstilling.. niet normaal joh. Dat wil dan ook wel wat zeggen, helemaal omdat het dus zo lang kan duren! Nou meid, wie weet zet het wel door! Ik hoop het voor je.. hier krijg ik ook weer meer last van harde buiken die soms ook behoorlijk pijnlijk zijn Misschien bevallen we vannacht wel en dan worden de kleintjes 30-11-11 geboren! Leuke datum
Ik ga voor de 64, dat is al jaren mijn gewicht en voel ik mij goed bij. Maar zolang ik nog bv geef 66 (1kg per tiet mag er nog aanblijven )
Hebn vanaf het begin al gezegd ik hoop dat ik de 30ste beval. Dat was de verjaardag van mijn opa. Volgens mijn moeder heeft mijn opa het ook allemaal in de hand daarboven Mijn oma zou es een hartig woordje met hem spreken straks
Hahaha tetta en ik zei juist, niet de 30e! (oktober dan) want dan is mijn opa jarig (overleden toen ik 1/2jr was) en mijn broertjes verjaardag.
Napoleon jij geeft hoop Maar moet er toch maar rekening mee houden dat ik nog best een tijdje kan blijven lopen.
Hahah, dat is wel toevallig Maar je broertje is jonger als jou? Vind het wle mooi dta hij dan op de verjaardag van zijn opa jarig is. Mijn opa zou dit jaar 80 zijn geworden, is met 75 overleden. Edit: oow oktober, tis al nove,ber hè?
Ja mijn broertje is uit 1988 Geen idee eigenlijk hoe oud mijn opa nu zou zijn... volgens mij was hij 64 toen hij overleed, dus zou ie 94 zijn geworden...
Me too, eind van de middag zat alles nog dicht, 4 uur later eerste twijfel over vruchtwater lekken, 12 uur later zeker weten dat vliezen gebroken zijn, 24 uur later bevallen.
zonder koffie slaap ik ook niet nee nou die collega had hem ffies gesproken hoi en kan ik zo ff met je praten.. dat was geen probleem...(doen ze wel vaker dus) alleen toen die hem opzocht stond hij niet op zijn plek dus dat was beetje verdacht hij probeert het morgen nog een keer... zijn gezichts uitstraling sprak boekdelen... hij had een hele zware uitstraling.. erg denkend enzo.. dus hij is er meer mee bezig dan die mij wil toegeven of met andere worden.. dit is niet wat hij wil..het wordt hem aangepraat.. ik ken mijn man door en door... heb vanaf vanmorgen 11 al niks meer van me laten horen dus denk dat hem dat ook wel dwars zit...en met me pa ff lekker gekletst.. en moet zeggen het gaat redelijk voel me goed ben rustig... soms wel erg aant malen maar dan bel ik me mams ff en die praat me alles weer weg:d dus kom er wel redelijk doorheen...en hij zit ermee klinkt raar maar dat doet me goed.. dan is het dus niet zoals hij zegt... gewoon met rust laten dus.. dames thanks voor alle knuffs en "preekjes" doet me erg goed... nou hopen dat morgen iets goeds brengs niet alleen voor mij ook voor tetta en babywens
dat vele prodcutie hebben weet ik dus nietals hij drinkt en stopt dan zit er altijd nog wel wat maar drinkt niet verder, wel aan de andere borst.die1e melk kan ik dan toch ook kolven en later geven. best wel harde reflex ja. heb idd vanmiddag 1 borst gedaan, goed mee gemasseerd, schone broek en5 min 2eborst...hij oogt erg voldaan en slaapt al vanaf vanmiddag 1430..is hooguit 10min wakker geweest.maar dronk als tierelier in anderehouding, de rugby...