November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    @ houvanmijnschat welkom hier! mooie testjes hoor en zo vroeg al zo duidelijk!

HelmaSerdar, sterkte vandaag, hoop dat de kids rustig zijn zodat je nog wat bij kunt tanken tussendoor.

Vandaag de laatste test gedaan en ja hoor echt een knaller :D Nou ga ik niet meer testen, want ze zijn op en ik ga echt geen nieuwe meer halen.
    Ik vind het super moeilijk om mijn mond te houden tegen iedereen, maar manlief wil het echt pas vertellen na de eerste afspraak/echo bij de verloskundige. Komend weekend gaan we carnaval vieren met familie, het gaat echt wel opvallen dat ik geen alcohol drink met carnaval. Iemand nog tips voor goede smoezen?

Ik heb de afgelopen 2 nachten juist weer goed kunnen slapen gelukkig, ik had daarvoor zo'n vreselijke buikpijn 'snachts dat ik het allemaal niet meer vertrouwde, nu heb ik nergens meer last van. Buik is nog niks dikker geworden, maar het is ook nog zo vroeg. Sommige van jullie hebben al mooie buikjes zeg!

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Nou this hier GAMEOVER :(:(:(
    Word net wakker en een krampen niet normaal ..nu nog!
    Ging naar de wc en bats boem bloed..
    en heb best veel buikpijn nu , kan er gwn niet meer van slapen :( wat ik nu graag wil doen slapen, Pff ..Ben echt heel verdrietig...:(

3. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    @Lala89: Wat erg zeg. Verschrikkelijk om te lezen dat het niet goed gegaan is. Heel veel sterkte meis vandaag!

4. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    lala...wat erg voor je. veel sterkte!!

5. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Hi meiden, ik wil me ook graag hier aanmelden!
    Vandaag 4 weken en 1 dag zwanger. Ik heb 2 cryo's teruggeplaatst gekregen (IVF). Op 21 maart weet ik of ze allebei ingenesteld zijn!

Behalve wat buikpijn heb ik eigenlijk nergens last van! Geen zere borsten of misselijk. Ik gebruik nog wel steeds hormonen, dus misschien dat die het in de war schoppen. De testen (zie album) zijn in ieder geval vrij duidelijk!

@Lala89: Sterkte meid... na 3 MK's weet ik precies hoe je je voelt...

6. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Welkom emesve! Spannend hoor maar je testen zijn inderdaad super duidelijk!! MIsschien 2 kindjes spannend hoor!

7. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ten eerste de nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd!

lala89.. ik weet niet goed wat ik moet zeggen, je maakt denk ik de nachtmerrie van elke zwangere vrouw mee.. heel veel sterkte met het verwerken..

emesve.. wat een goed nieuws na alle spanning dat er een positieve test in de handen ligt! nu hopen dat alles goed blijft plakken. een vriendin van mij is ook via ivf zwanger geworden en inmiddels bevallen van een gezonde zoon zij had eerst toen ze nog hormonen kreeg ook minder klachten dan gemiddeld. dus ik denk dat het wel ermee te maken kan hebben.. ze vloot de hele zwangerschap trouwens door hoor zoonlief werd zelfs maar gehaald en mama vond het wel best die heeft geen moment gehad waarop ze dacht haal het er nu maar uit

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    helmasedar wat irritant dat je niet goed slaapt!! ik slaap als een blok val overdag ook vaak even in slaap! ik word alleen zo ellendig vroeg wakker en dan ben ik ook echt klaarwakker! ik heb vanmorgen voor ik eruit kwam een snack a jack naar binnen gewerkt en ben voor het eerst niet misselijk op gestaan!

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hahahaha ik zie net dat mijn bannertekst is aangepast naar een nieuwe week! moet zeggen dat ik deze geniaal vind!

10. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    oh nee Lala, wat vreselijk. heel veel sterkte meis en ik hoop dat je iemand bij je hebt voor wat troost. Zoals hierboven al gezegd werd; de nachtmerrie van elke zwangere...

11. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    jeej!! ik belde net de verloskundige zoals gepland wou ik die bellen met de vraag of het normaal was dat ik nual een giga buik heb! ze zei toen direct kom vanavond maar langs voor een echo!! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb vanavond gewoon een echooo!!!! ik weet niet of ik nu bang of blij moet worden... :$:$:$

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Bedankt meiden, Heb al es een mk gehad int begin toen we net bezig waren.. Pff :(

Maar hoop dat jullie allemaal mooie kindjes mogen krijgen en wens jullie heel veel geluk!:)

13. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Aloha wat super dat je vanavond al een echo krijgt!! Kan jij je kleintje alvast zien. Spannend hoor. En dan heb je tenminste die duidelijkheid. Heb je er ook al rekening mee gehouden dat het er misschien wel 2 zijn hhaha!! Succes vanavond en ben benieuwd hoe het geweest is.

14. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    die testen zijn echt duidelijk van de foto hierboven. word er gewoon onzeker van:(

dit is die van mij van vanochtend namelijk.

15. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Wauw Aloha! Wat spannend die echo! :D

16. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @ Mariekebr1: Toch niet vergeleken met die van mij hè?! Dat kunnen er 2 zijn en ik heb een lading hormonen in me waar je "u" tegen zegt! ;) Hoe voel je je? Heb je al symptomen??

17. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    heeh wat leuk!!! spannend.

18. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    hihi ja met die van jou. moest je ook pregnyl gebruiken ofzo?
    maar het zijn hele mooie testen van je hoor.
    gefeliciteerd.
    tjaa...ik ben gewoon onzeker om het echt een grote verrassing is.

19. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    kwaaltjes:
    last van mijn darmen, 's ochtends minder eetlust en beetje misselijk. Moe en hoofdpijn. en mijn darmen zijn opgezet.

20. houvanmijnschat

28 feb 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL

wauw wat gaaf dat je een echo krijgt!!!!
    succes!

Deel Deze Pagina