November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    haha ja oke, ja ik stoor me daar niet aan, maar heb ook geen grote cubmaat kleine c dus kan nog ff groeien

2. BaByVanMij

6 mrt 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heyyy dames, ik wil me ook aanmelden bij de november mama's.
    23 november ben ik ujtgerekend volgens de berekening op internet.. Ga morgen de vk bellen, ben benieuwd wanneer ik mag komen! Wil dit ook ff kwijt, zijn er dames onder ons die ook veel buikpijn hebben.. Was al sinds 2 dgn erg misselijk, maar dat is nu gelukkig wat minder.. Maar heb nu wel steekachtige pijn.. Vind het echt niet fijn :(
    Alle meiden die zwanger zijn, Gefeliciteerd!!!

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik had van de week al bij de hema gekeken maar daar kom ik ook niet verder..
    Ik kan m'n buik niet meer inhouden..:( dat dat zo snel kan gaan

4. Kylie1986

Hi Babyvanmij, welkom!
    Heb af en toe kleine en grotere steken aan de rechterkant, verder niet

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hoi allemaal. ik schrijf bij het andere november meiden topic. voor de mensen die zich afvroegen hoe mijn echo is gegaan daar kun je het terug lezen. pagina 13 ergens dacht ik. hier kan ik het niet meer volgen helemaal nu niet meer.

6. Kylie1986

Aloha: aan je onderschrift te zien, is het niet goed gegaan.. Ik hoop dat je bij de volgende echo een schitterd kloppend hartje hebt.

Waar kan ik dat andere nov topic vinden?

7. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Goeiemorgen allemaal!

Tsjeeee, wat heb ik k*t geslapen zeg! Heb echt de meest bizarre dromen gehad. Eerst over loslopende leeuwen in mn huis die me wilden opeten, toen werd ik gillend wakker. Vervolgens weer verder slapen en toen zakte mn dochter door het ijs, vriend sprong er achteraan en kwamen ze allebei niet meer boven. pffff!
    Was blij dat ik eruit mocht:)

Aloha, is het niet gewoon te vroeg voor een hartje? Gaat toch pas aan het eind van de zesde week kloppen?

8. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Wat rot aloha!
    Sterkte!

9. Kylie1986

Ik wil iedereen even een fijne dag wensen, ik ga werken!

10. Uviana

Uviana Actief lid

6 mrt 2011
    127
    0
    0
    Grootegast
    Pffff het hele weekend 's nachts rot geslapen ... steeds wakker en maar weer plassen ...
    Donderdag voor het eerst naar de verloskundige ... voor een intake en dan wordt de Echo ook meteen gepland ... ben zo benieuwd ...

11. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemorgen

heerlijk weekend gehad, gister verjaardag, goed mijn mond kunen houden, vriendin(die het weet) voor mij sirooop gemaakt net dat lijkt op rose dus kreeg geen vragen(ben nogal zuipschuit:D)

ik voel me goed, praktisch nergens geen last van, testen worden donkerder dus weet niet of ik morgen pretecho moet doen. is toch 45 €

met 9 weken zit ik in erasmus voor 1e echo en info over prentale screening.wat zouden jullei doen:(

heb ontzettend schoonmaak drift..nu al.....komt goed voorjaarsschoonmaak acheter de rug..

12. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Almika, goede tip van de siroop!
    Doe wat je gevoel zegt, idd wel 45€ en geen garantie op een hartje volgens mij?

13. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    goede morgen all.

Ook hier niet echt lekker geslapen !
    gelukkig heb ik vandaag en morgen vrij genomen, kan ik genieten van het mooie weer !

Vannacht ook eng gedroomd ,,, had een zere steek in mn onderbuik voor ik ging slapen en droomde gelijk dat alles mis ging...

daarna maar snel een happy end gedroomd... hihi
    vlgnde week de afspraak bij de gyn.. zoo spannend !!1

Mijn tweelingzusje is nu 20 weken zwanger, en heeft zo'n apparaatje dat je zelf thuis het hartje kunt beluisteren , echt super leuk hebbedingetje !!
    over een paar weken , mag ik m lenen van dr !!

ga vandaag maar eens aan de voorjaarschoonmaaak beginnen, en morgen met mn moeder lekker shoppen bij de ikea !!

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hier ook rare dromen, zat in een gebouw waar ik niet uit kon.... echt bizar

15. zeeuwsmeisje81

13 dec 2010
    261
    0
    0

haha eng he die dromen...

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal,

heel voorzichtig kom ik me hier melden... na 2 posi-testen..
    zou eind november zijn uitgerekend..

17. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @jannie van harte gefeliciteerd....

hier super zenuwachtig heel slecht geslapen zometeen om half 11 echo... en dromen ja dat herken ik wel..eerder nachtmerries pff en dan smorgens helemaal badend in het zweet wakker worden... maar ja ik ga me eens bij elkaar hijssen en dan naar het ziekenhuis zometeen....

18. zeeuwsmeisje81

13 dec 2010
    261
    0
    0
    suc6 straks Meriam !!!!
    bn erg beniewd naar de echo !!

ik heb me net online aangemeld bij MVM, ben benieuwd....

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Bah! Slecht geslapen. Lig gewoon niet lekker... vervolgens maakt manlief me wakker om half 7. Goh Femke is wel vroeg wakker hè. Zucht... vervolgens stapt ie uit bed en gaat douchen... ipv dat ie even een fles maakt... kon ik er alsnog uit.
    Ik droom sowieso altijd erg levendig maar als ik zwanger ben is het helemaal rampzalig... en altijd over water...

Deel Deze Pagina