Hallo allemaal, Ik kom me hier ook melden! Na meer dan een jaar proberen zijn we na de kerst in de MMM gestapt, dus in mijn hoofd was de knop al omgezet dat het niet meer vanzelf ging gebeuren. Hoe groot was dan ook de verrassing toen ik afgelopen donderdag (4 dagen voor mijn NOD) een positieve zwangerschapstest in handen had! De afgelopen dagen waren erg onwerkelijk maar begin toch steeds meer te geloven dat ik echt zwanger ben.. Geniet allemaal van je roze wolk!
Hoi, Ook ik kom me hier melden! Afgelopen zaterdag een positieve test! En dat in de eerste ronde en voor het eerste kindje. Het is allemaal nog zo onwerkelijk. Ik merk alleen dat ik ontzettend moe ben en totaal geen zin heb in eten. Straks ga ik de verloskundige bellen! Gefeliciteerd voor alle aanstaande mama's
Gefeliciteerd Libertel en Beetletje, welkom hier en geniet van jullie zwangerschap! Hier vanochtend voor 't eerst misselijk dus 'n beetje gerust gesteld haha...maar dit is 25% van de misselijkheid die ik bij mijn dochter had dus zeker te doen.
hier ook flinke oprispingen, hoef gelukkig niet te spugen, dat vind ik zo naar... dus hoopt dat dat me bespaard blijft.. maar erg weeïg ben ik wel
hier vooral misselijk... dacht eerst dat het kwam doordat ik niet fit was.. maar voel me een stuk beter, maar hoofdpijn en misselijkheid blijven... is er trouwens al een lijst? kon hem zo snel niet vinden en was al aardig wat pagina's terug...
November 2011 Mama's onze lijst staat elders, je kan je via truuske aanmelden even je info via pb of hier in het rood plaatsen
Hey meiden, hier weer terug van een weekje wintersport. Nog steeds heel erg misselijk dus zo maar even langs de huisarts.
dan doen we het ff zo.. jannie1980 3de kindje uitgerekend op 27 november 2011 wil thuis bevallen, borstvoeding geven en willen weten wat het word.. vind het nog steeds eng.. maar gaat helemaal goedkomen...
Over die zwangerschaps-bh's, ik vind die van de Hema wel erg fijn, die had ik bij mijn dochter gebruikt. Maar heb een bescheiden C-cupje, wellicht zijn de grotere maten moeilijker te vinden. En de voedingsbh's van de H&M zijn trouwens ook super. Ik hoef qua baby uitzet eigenlijk niets te kopen, we hebben alles maar dan ook alles nieuw gekocht bij mijn dochter (nu 14,5 maanden) dus als ik alles wat ik uitgeleend heb weer bij elkaar verzamel is het goed. Alleen als 't een jongetje wordt natuurlijk jongensspullen erbij.
Ik ben best misselijk maar het is wel te doen als ik op tijd eet. Heb nog niet hoeven overgeven. Maar ik heb ook zo mijn truukjes om dat te voorkomen, heb nl erge wagenziekte. Bij de eerste ben ik helemaal niet misselijk geweest. bij de 2e 5mnd bij de 3 en 4e zo af en toe. Maar bij de 4e op het laatst een paar wk goed misselijk, heb toen emesafeme gehad, dat hielp wel.
ik voel me vandaag een beetje dipperig... voel eigenlijk heel weinig op het moment... voel mn boobs nog wel, maar verder vrij weinig... heb de laatste dagen veel honger gehad, maar nu geen honger.. en ook niet misselijk. al die hormonen ..pffff moet er nog wel een beetje aan wennen hoor..
Goeiemorgen dames! Hoe is het met iedereen? Hier best oké; spannende week voor de boeg: vanmiddag MvM, morgen gaat vriendlief weg voor 2 weken en donderdag echo en 2e afspraak huisarts: stoppen met roken! Vind de echo het spannendst.. Had een beetje een zelfde verhaal als Aloha en lijkt alsof het bij haar niet goed is gegaan, dus dat heeft me een beetje onzeker gemaakt. Hier vooral zere borsten, bh's beginnen te knellen en heb geen OCHTENDmisselijkheid, maar AVONDmisselijkheid... Heel apart @Zeeuwsmeisje: ja, die hormonen vliegen hier ook in het rond hoor; kan binnen 1 minuut van lachen naar huilen naar boosheid gaan haha. Arme vriendlief! Moet ik ook nog aan wennen.... Schijnt bij jullie ook zo heeeeeeeerlijk de zon??? Grtjes
Hier ook nog steeds hetzelfde: misselijk, overgeven (zo'n beetje iedere dag wel 1 keer) en zere borsten. Gisteren gingen we op visite + eten. Het eten ging gelukkig goed, maar moest wel moeite doen om na de tijd niet te kokhalzen (misselijk). Dus vaak naar de wc gegaan. Het is volgens mij niet opgevallen, omdat ik veel moest hoesten. Vandaag huisarts gebeld voor iets tegen het hoesten. (erge kriebelhoestbuien). Vanmiddag moet ik terugbellen, omdat de assistente niet wist welke medicijnen ik nu wel mag hebben. Binnenkort (dag na de echo) gaan we het aan onze beide ouders vertellen. Dan ben ik zelf jarig. Maar we vieren mijn verjaardag later. Mn moeder belde vandaag of ze op mijn verjaardag ook mochten komen. Lekker handig! Dan hoeven we geen smoes te bedenken om ze die dag uit te nodigen (want een paar dagen later vier ik het pas en dan komen ze ook). Nu hoeven we alleen nog mn schoonouders voor die avond uit te nodigen. Dat gaat vast ook wel lukken. Er komen steeds meer novembermamas bij. Wat leuk dat er zoveel zijn.
@ Juf85: Tip voor hoesttabletten. Gebruik zelf hoesttabletten met broomhexine, die mag je hebben als je zwanger bent en werken erg goed!!! Heb je bij alle supermarkten, eigen merk.
hey meiden, we hebben de echo gehad en alles was super. 7weken en 3 dagen zijn we zwanger we zijn echt super gelukkig... ga straks verder reageren op iedereen...
meiden jullie mogen me van de lijst halen, we hebben vannacht in het ziekenhuis gezeten, en het ziet ernaaruti dat ons kindje is gestopt met groeien. Volgende wee dinsdag hebben we nog een echo bij de gyn maar het ziet er niet goed uit, dus haal mij maar van de lijst. Wens jullie verder allemaal een hele fijne zwangerschap toe, hier is het over met 7 weken en 6 dagen.
14 april ga ik voor het eerst naar de verloskundige! Nu maar weer proberen wat te eten, ook al heb ik echt GEEN trek. Heel de dag leven op 1 bakje meusli lijkt me ook niet echt goed.