werd vannacht wakker met goeie buikkrampen en dit ging niet meer weg, toen huisartsenpost gebeld en zij zei gelijk komen en neit zelf rijden, heb geen bloedverlies voel me ook nog zwanger, maar durf er maa rneit op te hopen dat eht nog goed komt, de vruchtzak is wel precies de goede datum maar het vruchtje is een stuk kleiner en er klopte ook geen hartje nog. Volgende week weten we meer, maar ze gaf aan dat we waarschijnlijk voor die tijd al een miskraam zouden krijgen. Nu voel je je zwanger en zit je maar af te wachten wanneer dit begint, het is een heel vreemd gevoel maar kan nergens meer een stukje hoop vinden. Kan alleen maar verdriet hebben.
Och meis, tsja als het te klein is... je bent net zover als ik en wij hadden met 6w 2dg een hartje. Kan me voorstellen dat je geen hoop kan vinden :S. Hoe lang moet je nou wachten tot je weer een echo krijgt? En wil je wel zelf de mk afwachten?
Maar pas na de 12de week!!!! Daarvoor zo min mogelijk ook al staat het in de gebruiksaanwijzing. Dit volgens mijn huisarts. De aanleg van organen en hersenen is erg kwetsbaar.
@Tonka; das apart! Van de apotheker mag het wel, heb het specifiek nagevraagd omdat ik denk dat die er het meeste verstand van hebben... Grtjes
@Ria heel veel sterkte!!! @Meriam, fijn dat jullie een kloppend hartje zagen.... heb terug gelezen maar weinig opgevangen zag dat er een paar opa's en oma ingelicht zijn leuk leuk!! Ga even dochterlief naar buiten gooien... zit sjaggie op de bank te kijken....
Truuske voor de lijst Moet in het ziekenhuis bevallen, ga ws weer voor borstvoeding en we zijn er nog niet helemaal over uit of we het geslacht willen weten (besloten we de vorige keren ook pas met de 20 weken echo hahaha)
de assisente heeft al gebeld. Ik moet noscapine tabletjes halen. Alleen ze waren op bij de apotheek en drogist (dichtbij mijn huis). Dus ik hoop dat mn vriend vanavond na z'n werk nog op tijd is om langs een drogist te gaan. Nu niet genoeg energie om ver te fietsen.
ik ben er ook nog niet uit of ik het zelf wil weten mijn man wil het wel weten, die heeft dat nodig vind ie zelf om zich goed voor te kunnen bereiden Maar ja, als hij het weet dan is het raar als ik het niet weet... dus waarschijnlijk wil ik het toch weten dan. Ben toch ook wel nieuwsgierig hoor! maar die verrassing bij de bevalling is ook leuk! Ben vooral benieuwd of het nu een jochie is of een vierde meisje . Ga denk ik even mn ogen sluiten. De kleintjes liggen in bed.
@Ria, sterkte.... Ben vandaag een beetje moedeloos.... heb telkens het idee dat het niet goed zit/gaat. Vandaag de vk even een mail gestuurd met de vraag of we een vervroegde echo mogen doen. (heb ik bij beide kinderen ook al gehad ivm bloedingen en miskraam in het verleden). Ben helemaal vergeten om me daadwerkelijk ook weer in te schrijven bij de praktijk, maar denk dat ze die hint wel zou begrijpen. Moet ik me nu ook al melden bij de gyn?? Moet bij de vk en gyn lopen (gyn niet zo vaak gelukkig) ivm afwijking baarmoeder die voor problemen zorgt na de bevalling.
@ Ria, wat rot zeg, sterkte meis... @ Meriam, fijn dat jullie een goede echo hadden, zo kun je gerust genieten.
Truuske voor de lijst... 1e kindje, bevaldatum 23 november voorlopig...ziekenhuis, wil weten wat het wordt en bv nog twijfel. Waar staat de lijst dan trouwens?
weet je zeker dat je zover bent als jezelf denkt? ik weet exact hoe je je momenteel voelt. het is heel hard als ze tegen je zeggen je van het ergste moet uitgaan. ik heb alleen nu 3 dagen na dat nieuws weer een sprankje hoop.. ik geef niet op voordat ik echt het vruchtje verlies.. ik hoop dat ook jij nog een sprankje hoop kan vinden. moet je nog terugkomen vd week voor weer een echo?
Mijn baarmoeder krimpt niet nadat de kleine geboren is waardoor er een open wond blijft en je letterlijk leeg bloed zonder infuus met stollingsmiddel en direct ingrijpen. (placenta laat ook niet snel uit zichzelf los).
Hallo dames, ik heb me zo'n 2 weken voor het laatst hier gemeld, helaas niet zonder reden; Ik was namelijk doodziek geworden en na een bezoekje aan de huisarts met spoed doorgstuurd naar het ziekenhuis. Ik heb daar 7 dagen aan het infuus gelegen ivm ernstige uitdrogingsverschijnselen. Gelukkig mocht ik gisteren weer naar huis en ik voel me een stuk beter. Ik kan weer kleine beetjes eten en houd dit nu weer binnen. Wel met behulp van zetpillen tegen de misselijkheid, maar dat hebben we graag voor over. Het enigste leuke aan deze opname was dat ik al 2 echo's heb gekregen. Het hartje klopt en alles zag er goed uit! Nu moet ik eerst weer wat aansterken, want mijn lichaam is helemaal uitgeput. Ik zal hier nog niet zo heel veel zijn, maar probeer weer wat te gaan bijlezen. Goed jullie zijn weer op de hoogte, sorry voor dit ego berichtje