November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @I1985 test zegt genoeg !!! hihi
    @kannietwachten, wat vervelend dat je uitgedroogd was. hopelijk voel je je snel weer wat beter.. wel leuk dat je al 2 echo's hebt gehad..

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ;) herkenbaar.
    Ik heb wat ze noemen een luie baarmoeder, bij de eerste twee geen last van maar bij de laatste twee wel.
    Het is zelfs zo volgens de gyn dat de buikpijnklachten die ik had na de bevalling tot ik weer zwanger raakte kwam omdat mijn baarmoeder nog steeds niet in vorm was.
    Ik heb ook vanaf 12 weken in de vorige zwangerschap voordurende harde buiken gehad.
    Daarom moet ik nu ook vanaf 36w naar de gyn. De vk mag de bevalling wel doen.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @kannietwachten wat vervelend zeg!
    Hyperemisis gravidarum heet dat toch? Of spreken ze daar nu nog niet van?

4. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Mijn laatste ongidatum was 25 januari die houden ze aan, ikzelf weet zeker dat we een cyclus van 35 dagen hebben gehad, en als ik die week eraf haal zouden we 6 weken en 5 dagen zijn.
    dan zou er toch al activiteit van het hartje te zien moeten zijn, hou de slag om de arm maar valt niet mee, volgende week di hebben we nog een echo bij een gyn die we vaker hebben gehad een vertrouwd iemand gelukkig.

Stomme is da tje gewoon niet meer geniet nu het is allemaal best onwerkelijk, en vooral omdat ze de hoop dat eht nog goed zit minimaal achten ze gaan eigenlik al uit van het ergste.
    Mocht de tweede keer ook niet meekijken bij de eerste echo die de assistent maakte zag ze een zwangerschapsring met iets kleins erin, dus we hadden zoiets van nou we zien wel, maar ze zei wel gelijk als ik zie hoe ver je moet zijn dan klopt dit niet.

toen 3 kwartier later kwam de gyn zelf en die deed de echo kon niet meekijken en die zei de vruchtzak ziet eruit als die van bijna 8 weken maar vruchtje niet, en toen zegt ze oh zie wel een hartje kloppen maar dan is eht kindje te klein, en toen o nee toch niet aarghhhhhhhhhh lig je daar met je benen wijd als je dit allemaal zo hoort.

Toen hebben we eindgesprek gehad en zei ze dat volgens hun berekening eht neit klopt met de tijd die ik moet zijn, en dat de kans heel groot aanwezig is dat het een miskraam word.

Dan zakt het lood je in de schoenen, we meosten nog wachten op bloeduitsla waarvan we vervolgens van te horen krigjen dat die niks kan vertellen over hoe ver je bent :$:x al met al 6 uur lang inziekenhuis gezeten bekaf doodmoe ga je ongelukkig naar huis toe.

Eigenlijk zit je alleen maar te wachten nu van als het dan miszit laat eht dan maa rkomen. Klein beetje hoop is er maar genieten doen we er eigenlijk al niet meer van.

Met jouw onderschrift wens ik jou ook heel veel sterkte meis.
    we begonnen allebij met een mooie buik, alleen waar we eindigen is nu voor ons onzeker.

dikke knuffel ook voor jou

5. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @ria, wat erg voor jullie, heel veel sterkte!!

@kannietwachten, dat klinkt heel heftig, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, wel fijn dat alles goed is met de baby.

Hier inderdaad emesafene gekregen van de huisarts voor de misselijkheid, ik hoop dat het gaat werken.
    Verder heb ik vandaag echt de hele dag honger. Ik heb vandaag een hoeveelheid opgegeten die ik normaal in 3 dagen wegwerk? Hebben meer mensen dit?
    Ik maak me wel een beetje zorgen, ik wil niet als tientonner uit de strijd komen na de zwangerschap haha

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    @ ria

mijn 1e dag laatste menstruatie was ook 25 januari. dus we horen gelijk op te lopen. echter heb ik zondag 13 februari heel erg buikpijn onderin aan 1 kant gehad waarvan de gyn bij afspraak 1 zei dat dat de eisprong geweest kan zijn als je van 25 janauri uitgaat hoort dit 8 februari te zijn volgens de boekjes. ik heb hem dus 5 dagen later gevoeld. ik had dus afgelopen vrijdag een echo waarop ook geen hartje werd gevonden was toen volgens mijn berekening 6 weken en 4 dagen. ik kreeg exact hetzelfde te horen als jouw maar heb me afgelopen dagen erin verdiept en kom steeds meer verhalen tegen en zelfs in wetenschappelijke boeken stukken tekst dat het best goed mogelijk is dat dan het hartje nog niet word gezien.. hoe groot was bij jouw de vruchtzak dan dat ze vinden dat alles te klein is?

in het echo topic heb ik een topic geopend over hart activiteit daar reageerde iemand met foto's van haar echo en ze zegt dat mijn foto's exact haar verloop laten zien bij haar was ook pas later een hartje. wellicht dat jij het intressant vind om dat ook te gaan volgen.

7. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Heb vandaag er nog maar eens een test tegenaan gegooid om te kijken of het hcg gestegen is. (vorige keer een vage lijn gehad), maar er staat nu 3+ weken, dus dat zit wel snor...

Ria en Aloha, hoop voor jullie beiden dat dit met een bolle afgesloten wordt :)

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Reageer even snel

Ria dikke knuffel en ik duim voor een wonder.. al realiseer ik me dat dat voor jou ontzettend moeilijk is, hopelijk heb je snel duidelijkheid

9. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Och Ria, wat ontzettend naar! Heb je de volgende echo morgen of pas over een week? Bah... Oh ik hoop voor je dat ze het verkeerd hebben. Bij mij vonden ze het vruchtje ook te klein voor het termijn, maar toen ze het nog een keer gemeten had bleek het toch wel groot genoeg te zijn..... Ik hoop dat het toch nog goed komt.

10. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    He wat weer een nare berichten! Voor de dames met slecht nieuws, heel erg veel stertke! En ik hoop voor jullie dat er toch nog iets te zien is bij de volgende echo!

Alle nieuwe dames, Gefeliciteerd!

Hier gaat alles nog goed, Heb woensdag een echo en daar ben ik toch wel een beetje zenuwachtig voor!

Mijn vriend ligt nu ziek op bed met waarschijnlijk een voedselvergiftiging arme schat!
    Maar wat kunnen mannen dan in een keer zielig zijn als ze ziek zijn he! Verschrikkelijk!:p

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @ria en aloha, ik hoop echt dat er bij jullie gewoon later hartactiviteit is! Wij hadden nu een vroeg kloppend hartje, had ik nl nog niet verwacht. Heb ook een keer echo met 7w 5 dagen gehad en toen zeiden ze, deze is vandaag gaan kloppen (hoe ze dat weten geen idee!)

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    oo echt!! zou je dat ook even willen posten in het topic onder echo's en onderzoeken? dan hebben ook andere met dezelfde vraag er wat aan in de toekomst!

ik heb wel gelezen dat ze kunnen zien dat het hartje net opgang komt aan het aantal slagen en de kracht van de slagen. geeft veel moed die 7 weken 5 dagen van jouw!!

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja is goed ;)

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Die vrouw van 63 is ook bevallen... zegt ze:
    ik hoop dat als ze op de middelbare school zit de kinderen dan zeggen dat ze een leuke moeder heeft ...

omg... sorry hoor maar hoe zeer ik mensen ook een kindje gun... ik gun kinderen ook een ouder die in ieder geval nog heel lang leeft...

15. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0

Precies wat jij zegt! Hartstikke leuk voor haar dat eindelijk haar kinderwens is uitgekomen, maar ik vind het toch onvolwassen ofzo!
    Je hebt je kind nu toch geen toekomst meer te bieden! Ik vind het gewoon egoistisch!
    En als het kind op de middelbare school zit is zij waarschijnlijk echt niet meer in staat om voor hem/haar te zorgen! Dus hoezo leuke moeder?:(

16. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @BabyVanMij, Jannie, Libertel, Beetletje: Welkom en gefeliciteerd! :)

@Meriam: Gefeliciteerd met de goede echo! Voelt vast super!

@Ria: :( Dikke knuffel meid... Hopelijk komt het toch nog goed, maar ik snap dat je de hoop even niet kan vinden.

@Kannietwachten: Das niet fijn nee, heeft het met de zwangerschap te maken of stond het er los van?

@I1985: Das een positieve test van MvM!

Morgen intake bij de VK, ben benieuwd!

17. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Ria en Aloha: wat een onzekerheid zeg! Ik hoop dat jullie snel meer weten!
    @Leentje: Heel veel succes woensdag met je eerste echo en je zieke ventje!
    @geslacht: wij willen het allebei weten, en vertellen het ook gewoon. Een vriendin zei tegen me: Het is de grootste verassing van je leven! Dat is ook zo, maar ik heb geen geduld.
    @I1985: heb je je stopdatum veranderd? ;)
    @Libertel: Welkom en wat een aangename verassing!
    @Beetletje: Welkom en gefeli!
    @Voedingsbh's van Hema: zijn inderdaad niet in zulke grote maten. Ik moet zaterdag naar Rotterdam, ga dan even naar de Prenatal. Kan het nog wel even volhouden, maar de striemen staan in mijn borsten!
    @Jannie1980: Gefeliciteerd!

@Onzekerheid: Heb vandaag en gisteren af en toe wat krampen, schrik daar zó van..

Heb vandaag 2 rompertjes gekregen van een collega/vriendin. Met de tekst: Party all night, sleep all day!

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoi meiden,
    Zijn er meer die zo onrustig slapen? Ben om t uur wakker.ook nog steeds gevoel van steeds moeten plassen en zeurende buik. O en tepels gaan jeuken nu

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Truuske: Mijn eerste echo op 31 maart staat er niet bij, kan je deze er bij zetten in de lijst, thanks :D

@Nieuwe meiden: Welkom hier en hopelijk blijft de beeb plakken.

Hier trouwens ook zware en pijnlijke boobs, zeker als BH uitgaat voel ik ze goed. Verder soms echt goed beroerd maar alles is tot nu toe nog binnen de perken te houden :D
    Afgelopen weekend hebben wij het aan onze meest directe familie verteld, ben blij dat we geen geheim meer voor hun hebben, werk moet nog wel ff wachten ;)

@Aloha: Gezien je onderschrift gaat het niet echt naar wens, hoop zo dat je alsnog snel een mooi kloppend hartje te zien krijgt.

@Meriam: Top dat alles goed was, gefeliciteerd

@Ria: Jeetje meis wat verdrietig, knuffel vanaf deze kant

@Kannietwachten: Sterkte met alles, hopelijk gaat de rest van de ZW beter.

@I1985: Mooie test hoor, en top dat jij ook mee doet met MvM

Vind het trouwens te bizar voor woorden dat een vrouw van 63 bewust bezig is geweest om zwanger te worden. Dan kan je leuk vertellen dat je alle voors en tegens tegen elkaar hebt afgewogen en op basis daarvan een keuze hebt gemaakt maar het kind heeft die keuze niet! Ik vind het ronduit egoïstisch en ik vind het te zot voor woorden dat die VK/gyn nog steeds een vergunning heeft om dat soort behandelingen uit te voeren.!! Moet je je voorstellen dat tegen de tijd dat jij in de pubertijd komt je moeder hoog bejaard is of zelfs misschien al overleden is en er is niet eens een vader, ik kan er niet met mijn hoofd bij.

20. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Hee meiden!

Lig al op bed, ik zal morgenvroeg de lijst updaten!
    Zo'n last van mijn rug op het moment, niet gezond meer!

Deel Deze Pagina