November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik vind het gewoon eng niet te weten of het goed zit, dus misschien wel beter die echo te hebben bij 6.5 week. Vond het ziekenhuis ook. Ik wil niet weer te lang met dood kindje lopen net als vorige keer, toen kreeg ik bij 10 weken de miskrraam. en wist ik al 3 weken dat het niet leefde.

2. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh, moet ik even goed nadenken. De eerste echo was nog niks op te zien, dus dat zal iets meer dan vijf/zes weken geweest zijn? Toen moest ik een week wachten om te zien of er na een week wel iets gegroeid was, echt dramatisch lange week was dat. Was gelukkig goed. Daarna nog 3 bloedingen gehad waarbij ik bedrust moest houden, maar waarschijnlijk is het gewoon niets geweest. Ik ben wel een beetje bang dat ik nu weer hetzelfde krijg, het brengt hoe dan ook onzekerheid.

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja maar bij 6.5 kunnen ze nog niet 100% zeker zeggen of het goed of fout zit mocht er geen hartje kloppen. bij 7.5 wel zo goed als 100% ja of nee. ik heb een verhaal over mijn mening over vroege echo's paar pagina's terug gezet. nogmaals ik snap helemaal dat je graag een echo wilt voor je gemoedsrust.

4. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, hier al 4 testen! :cool: Maar ga ook niet meer halen hoor, want kosten een vermogen hier in Zwitserland.......ach, iedere zwangerschap is anders en dat zal ook wel voor de kwaaltjes gelden. Toch zal ik blij zijn als ik pijn in mijn (.)(.) krijg ! Hahahah!

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Het ziekenhuis wilde bij 6 weken en 6 dagen de echo doen bij mij, omdat ervoor niets te zien is met zekerheid maar bij deze termijn wel verzekerde zij mij.

6. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anne83, superveel sterkte! Bah, niet leuk om dan opgenomen te worden.....hopelijk knap je snel op en houdt het spugen ook op!

7. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze week een symposium waarvoor ik alle facilitaire zaken organiseer en zie er best een beetje tegenop.....ben zo moe 's middags en nu werk ik dan nog extra lange dagen ook.....twee dagen van 8.30 tot 19.15...en dan nog de afsluitende dag van 08.00 tot ..........het slotdiner is afgelopen.....zucht, word al moe bij de gedachte.....
    Maar goed, het moet gebeuren. Betekent wel dat ik een paar dagen weer niet kom en kan reageren....dus niet teveel kletsen graag :D Wil het nu graag gaan proberen bij te houden hier!

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    1ding. wees ervan bedacht dat ze ook niets kunnen zien. hij kan je wel zeggen dat zeiets moeten zien maar als ze niets zien is de hoop nog niet volledig verloren. ik heb afgelopen dagen veel onderzoek hierna gedaan en heb ik een wetenschappelijk boek over echo's tijdens de zwangerschap dat het hartje tussen de 5 weken 3 dagen en de 7 weken 3 dagen zichtbaar moet worden.

plus wat als je eisprong en innesteling niet netjes exact op de dag volgens de boekjes is geweest maar iets later?? dan ben je korter zwanger en is de echo wellicht ook negatief voor niets..

maar goed je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou aanraden nog een paar dagen langer te wachten zodat je zeker te weten niet in het grijze gebied terecht komt waar ik me nu in bevind

9. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aloha, heel veel sterkte morgen!!! Hoe laat heb je de echo?

10. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    Hallo allemaal.

@ alle nieuwe meiden : Gefeliciteerd !!!!!!

al even niets laten horen hier, maar ben lekker aan het genieten van het mooie weer en vandaag lekker wezen shoppen met moeders bij Ikea !

Over de vroege echo's: ik heb volgende week een vroege echo.
    Dit is mijn eerste zwangerschap en de gyn stelde zelf voor om tussen de 6 en 7 weken een afspraak te maken mocht ik zwanger zijn.
    Dus ik heb volgende week een echo. Hij kwam zelf met dit voorstel om dan al te kijken of het goed zit en of er al een hartje te zien/horen is.

Wie ben ik dan om te zeggen : nee hoor ik kom wel bij 9 weken.....

11. zeeuwsmeisje81

13 dec 2010
    261
    0
    0
    ps. de echo is bij 6.4 weken

12. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeeuwsmeisje, hoe reageerden je ouders zaterdag??? Misschien heb je het wel ergens geschreven, maar er was zoveel bijgekletst.....

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee, want je bekkenproblemen worden veroorzaakt door de verweking van je banden en dat kan best vroeg al.
    Ik heb er ook alweer last van, hoewel ik er eigenlijk altijd last van heb is het nu al een stuk erger... ga vanaf 12w weer naar de fysio (zou ook nu al kunnen maar dan kom ik niet uit met mijn uren vergoeding)

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Dat is zwaar meis! Ik heb de oudste ook alleen gekregen. In het begin vond ik dat heel moeilijk maar later was het ook wel makkelijk, kon je alles precies zo doen zoals je het zelf wilde.

Zit er nog een kans in dat ie bijdraait?

15. zeeuwsmeisje81

13 dec 2010
    261
    0
    0

Mijn moeder moest ik bijna gaan reanimeren !!!:D:D:D die heeft een kwartier lang aleen maar gejankt !! en ook mijn vader kon het niet droog houden ! Ze zijn echt enorm blij voor ons !

Ben nu even bij mn moeder en ook vanmorgen toen ze me zag begon ze alweer te snikken hihi !

Echt geweldig zo blij dat ze zijn !!

Leuk dat je er naar vraagt Mammi !!!!

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Omdat ik onverwachts zwanger was en wellicht problemen zou hebben met mijn baarmoederslijmvlies omdat daar voor de zwangerschap een afwijking te zien was.

17. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, superschattig! Kan niet wachten om het ook te gaan vertellen :D

18. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cerinety, wat moeilijk meis. Hopelijk draait hij nog een beetje bij.....sterkte in ieder geval, maar ook proberen te genieten van het wondertje in je buik!

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Sterkte meis!

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Kon vanmorgen niet eens brood smeren... bah wat een geur :)
    opeten gaat wel goed ;).

Net gewerkt, druk dagje. Volgende week komt de onderwijsinspectie dus moesten even geinstrueerd worden ;)
    Kreeg alleen ook te horen dat ze waarschijnlijk nog maar heel weinig lesuren over hebben komend jaar :( Das wel balen...
    Maar goed ik denk niet dat ik het lichamelijk trek om na de zomervakantie te werken, zou dan nog 3 weken moeten tot mijn verlof. Maar mijn laatste twee zwangerschappen waren erg zwaar en moest ik al deels vroeg de zw in.

Deel Deze Pagina