marieke je test is echt overduidelijk hoor!! ik heb een hoop minder duidelijke testen voorbij zien komen dan die van jouw!! zit heus wel goed! en bovendien als vanavond blijkt dat ik verder ben dan 5 weken hebben wij dezelfde test!! en ik teste dan pas erg laat positief! Helmasedar. ja ik hou er rekening mee dat het er meer zijn, dat zei de verloskundige ook nog. ik droomde vannacht zelfs over een drieling haha dat zou wat zijn!! mijn neefje van bijna 5 zegt al vanaf het begin dat het er meer zijn hij praat steeds in meervoud namelijk.. tja ik geloof best in zulke dingen helemaal na het verhaal met mijn vader die overleden is en dan ineens zwanger zijn enz. ik ben wel heel erg zenuwachtig voor de echo en vind het erg dat mijn vriend er misschien niet bij kan zijn. hij zit in de avonddienst vandaag en is al op zijn werk heb hem al gesmst maar of hij vrij kan krijgen zo kortdag zonder te melden dat hij vader word is nog maar de vraag.. gelukkig gaat anders mijn moeder mee zodat ik niet alleen hoef! de huisarts herinnerde me trouwens ook nog aan het feit dat ik in december eens bloed geprikt heb omdat ze toen vermoedde dat ik zwanger was ( dat zou 3 maanden betekenen!! ) dat was toen volgens haar niet zo want mijn hcg was maar 7.1 en dit moest hoger zijn volgens haar. Ik ga me echt van alles in het hoofd halen en proberen allemaal stomme puzelstukjes bij elkaar te gooien.. denk dat vanavond de puzzel wel een stuk duidelijker word.. moet zo eerst werken tot eigenlijk vanavond 9 uur.. dat moet ook nog even geregeld worden dus maar dat is geen probleem gok ik.
heel spannend aloha! maar 7.1 hcg hihi,,, hier word bij de dokter gezegd boven 5 = zwanger waarom hebben ze je niet later nog een x laten bloedprikken?? Wacht in spanning met je af .. laat je het nog weten ?
Lala89 wat verschrikkelijk zeg. ALs je zo pril zwanger bent houdt je er natuurlijk wel rekening mee maar het is natuurlijk verschrikkelijk als het je echt over komt. Sterkte!
Aloha; Wat spannend zeg vanavond al een echo. Ben erg benieuwd. Zou natuurlijk wel super zijn als je al verder bent... Is het wachten wat minder lang hopelijk is alles goed, veel succes! Ik heb me gister aangemeld bij moeders voor moeders, morgen komen ze kennismaken. Ben benieuwd. Ze komen toch wel met een gewone auto he... hier weet namelijk nog niemand het...
meen je niet?! ik heb daarna testen gedaan en die kwamen steeds op negatief ik dacht er niet veel meer van toen omdat ik las dat hcg elke 2 dagen moest verdubbelen k dacht dat ik dan wel snel positief had moeten testen. maar dat ik al 3 maanden ben lijkt me wel heeeeeel erg stug! hoe kan ik dan in godsnaam zoveel negatieve testen hebben gehad?!! plus ongesteld zijn geweest eind december.. 9 weken kan ik me in vinden omdat ik 25 jan. 1 dag ongesteld ben geweest.. maar om nou en negatieve testen te hebben tot maand 3 en 2 keer bloed verlies rond nod.. lijkt me erg stug.. nouja ik haal me gewoon van alles in de kop nu! vanavond heb ik antwoord en kan ik gaan genieten als alles oke is.. en dan weet ik teminste waar we aan toe zijn.. of met 8 maanden een baby in huis of met 7 of met 6 hahaha
Zo het word druk hier, kan het niet eens bijhouden haha. Aloha wat spannend zeg vanavond al een echo, echt super gaaf. En wat lala zegt klopt bij een hcg van 5 of meer ben je (net) zwanger, het kan natuurlijk zijn dat je doen een vmk heb gehad zonder te weten (vanwege die ongi van dec) en dat je daarna weer zw bent geraakt en dat je nu dan een week of 9 ben (aan je buik te zien wel) Maar goed vanavond weet je meer! Lala mied wat verschrikkelijk zeg....heel veel sterkte ermee (meld het wel even bij de dokter ofzo) Nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd! Zet jullie jezelf ff op (de laaste) lijst? Hier niet veel te vertellen. Slaap alleen nog steeds mega slecht (kom zo echt slaap te kort) heb af en toe vlage van misselijkheid (vooral snachts) en me boobs doen mega pijn....verders geen klachten (gelukkig) Fijne dag allemaal!
Bevallingslijst November 2011 1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Lala89 1e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje,eerstekeermama(wendy)1ekindje,Meertje 3 : Dafne - 2de kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Sheltie 1ste kindje 6 : Only 7 : Emesve 1e kindje (IVF) 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje 9 : 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30:
Bevallingslijst November 2011 1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje,eerstekeermama(wendy)1ekindje,Meertje 3 : Dafne - 2de kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Sheltie 1ste kindje 6 : Only 7 : Emesve 1e kindje (IVF) 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje 9 : 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: __________________
Heb mijzelf even van t lijstje gehaald.. en ga jullie verlaten Heel veel geluk toegewenst iedereen!! xxx
Bevallingslijst November 2011 1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje,eerstekeermama(wendy)1ekindje,Meertje 3 : Dafne - 2de kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Sheltie 1ste kindje 6 : Only 7 : Emesve 1e kindje (IVF) 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje 9 : Houvanmijnschat 1e kindje 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: ik heb mezelf ook op het lijstje gezet, hoop dat ik zo goed gedaan heb, doe dit voor het eerst
Bevallingslijst November 2011 1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje,eerstekeermama(wendy)1ekindje,Meertje 3 : Dafne - 2de kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Sheltie 1ste kindje 6 : Only 7 : Emesve 1e kindje (IVF), Mariekebr1 2e kindje 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje 9 : Houvanmijnschat 1e kindje 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30:
Ben vandaag bij de huisarts geweest. Had ik weer eens niet mijn eigen maar de vrouw die straks met de hem de praktijk gaat doen :S (tsja... huisartsen worden ook oud) Kon ik eerste wéér het hele verhaal doen want ze had zich natuurlijk niet ingelezen... Ze had er ook nog niet veel kaas van gegeten had ik het idee... Maar goed uit de echo-onderzoeken voor mijn zwangerschappen blijkt nog steeds verdikt baarmoederslijmvlies... Begin me wel zorgen te maken eigenlijk. Moet ook niet gaan googlen want kom alleen maar nare dingen als kanker tegen :S.
ik heb je verhaal even teruggelezen, want wist niet waar het over ging. Spannend voor je. Hopelijk is alles goed. en als je gaat googlen...kom je altijd de ergste verhalen tegen. Hier was trouwens ook 1 x zonder regenjas een week voor de eisprong (dacht ik) genoeg.
Hey meiden, ik kom me ook melden hier, alweer een hoop pagina's. Gisteren getest en 2 positieve testen. Verder eigenlijk geen kwaaltjes hier, vind het superspannend. Ik ben uitgerekend op 3 november van mn 1ste kindje