November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @aloha, een missed abortion is een miskraam die niet zelf op gang komt. Bij een windei heb je dus wel de dooierzak maar geen vruchtje.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    mwa... gezellig :S manlief gaat slapen. Net of ie zelf zwanger is ofzo... heb nog geen zin, helemaal niet als hij vroeg gaat slapen want dan slaapt ie zo onrustig dat ik niet in slaap kom...

3. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Nou ik duik er zo in Napoleon!!

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    blerg... wordt ineens weer supermisselijk...

5. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik ben bijgelezen, maar ben te moe om te reageren. Ga naar bed.
    Ik heb vorige zwangerschap erg hyperemesis gehad en ben best bang voor herhaling. Het ziet er hier tot nu toe nog wel goed uit, maar dus extreem moe en wel de hele dag misselijk met de ene dag 2 x spugen en de andere dag een x of 7

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Meiden die morgen echo hebben, succes!

Poetjuh, jij ook hier nu, welkom.

Ik krijg weer vlagen van angst hier, vandaag minder misselijk en borsten bijna geen pijn...ben zo bang dat het weer fout gaat. IS dat normaal dat je weleens dagen hebt met minder klachten? Moet wel veel plassen nog steeds en buik is dikker, krijg mijn broek niet eens meer dicht al.

7. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    #2207 Emesve, 22 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
    @ Aloha: Heeeeeeeeeel veel succes met de echo morgenochtend. Zal voor je duimen!!! Ennuh... je kwaaltjes liegen er niet om, je hebt er meer dan ik! ;)

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Salcia, ik heb ook dagen dat het minder gevoelig is. Bij mijn vorige zwangerschappen ook.

Heb mij vandaag in mijn zwangerschapsbroek gehezen (de enig die nog mooi was, de rest is meer model klusbroek ;)) Ik deed eerst mijn jeans aan maar kreeg meteen last van mn buik, dus onder in de kast gedoken en maar een pbroek gepakt. Stuk comfortabeler :D

Kreeg alleen wel de vraag: mevrouw, bent u zwanger? ik: hoezo????? ;) U doet zo chagarijnig... Ik zei: komt omdat jij voortdurend je mond open hebt!

9. juf85

juf85 Niet meer actief

Vandaag was ik weer supermoe.
    Vanavond zouden we een verjaardagskado voor mij kopen, maar konden niks vinden. Dus bij de mcdonalds nog even een milkshake gekocht... slecht idee! Dat kwam de hele tijd omhoog... Dus dat doe ik maar niet meer...

Ik heb volgende week woensdag de echo. Ben zo benieuwd.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Vanmiddag zijn we langs mijn ouders geweest om het te vertellen had een voor oma het blad OOk gekocht en voor opa hadden en een kaart met 2 voetjes erop.
    Ik had zowel in de kaart als in het blad een sollicitatie brief gedaan naar de functie van kleinkind.

mijn ouders waren dolblij kreeg gelijk mijn eigen baby deken mee en mijn doopjurk(die kan ik inlijsten) oma gaf gelijk aan dat we geen geboorte tegel moeten laten maken, die had ze al af!!!.
    En wondelijk mijn broer had net tegen mijn ouders gezegd dat hij ws dit jaar met kerst naar huis komt, want in de zomer is zo lastig...(woont in Canada)
    Na het eten naar schoon ouders gegaan en daar het zelfde, ze hadden de hoop al opgegeven nog een keer opa en oma te worden .
    Ze hebben 1 kleinkind maar daar hebben ze geen contact mee (woont bij haar moeder (en ouders zijn gescheiden).
    Kinderwagen gaan we samen met mijn schoonouders uitzoeken, ze willen hem voor ons betalen....
    nu naar bed ben erg moe....

Meiden die pb hebben gestuurd ivm de kleding, krijgen morgen bericht

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Leuk ricmar :D
    ik duik er ook zo in, gelukkig is mans beurt voor de jongste...

Heb trouwens nu al veel harde buiken... bah... vrees dat het toch op vroegtijdig minder werken gaat uitdraaien.

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Zo alles een beetje bijgelezen..
    Voor de meiden die morgen een echo hebben, veel succes!
    Ik moet dus 4-4 naar de gyn, ga er vanuit dat ik meteen een echo krijg..

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Wat is het andere topic trouwens, want mis nu wel mensen hier die er eerst wel waren.

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zat net ook te zoeken maar kon hem niet vinden...

heb net een buikfoto in het buikjestopic gezet :D

Er is ook al een decembertopic!!!

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @Aloha, heel veel succes morgen!

17. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    Hey Ricmar !

Een lekker gevoel he om het de ouers te vertellen, fijn dat ze zo blij zijn voor jullie !!!

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemorgen

meiden good luck bij de echo.

vandaag gaat goed gelukiig, normaal opgestaan kan ik weer hardlopen , wil immers ECHT de 5km loop uitrennen 10 april.

ik zal ook zo blijzijn als ik 13 april mag, zit alleen nog te dubben of ik uitgebreide testen wil, man is al over uit die wil alles, hhmmmm:)zien we dan wel, wie weet combitest goed dan rest niet

19. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @ meiden met een echo vandaag heel veel succes!!

hier deze morgen misselijk. zometeen toch maar proberen om te eten. moet straks voor het eerst naar de vk ben beniewd..
    heb in ieder geval wel goed geslapen.. en jullie??

20. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    goede morgen lady's !
    ben weer een beetje bijgelezen !

Aloha , suc6 straks met de echo !

@ weet niet meer wie ... (srry) maar ook jij suc6 met de echo vandaag !!!

Hoop op mooie echo's en kloppende hartjes !!!

ga weer aan de arbeid vandaag ( na 2 daagies vrij) bleg, helemaal geen zin hihi

Deel Deze Pagina