ik heb slecht geslapen moest om 3 uur plassen en was toen misselijk. heb zeker een uur wakker gelegen. en ik kan niks eten tegen de misselijkheid want ik moet pillen op de nuchtere maag innemen. lastig dus... er zit nu een broodje in maar voel me niet happy
Goeiemorgen meiden! Heb even globaal bijgelezen maar het was veel te veel! Hier alles goed. Nog steeds beetje misselijk maar vreselijk blij met de gemberpillen, die helpen enorm. Vanmiddag om vier uur heb ik m'n echo. Ik vind het spannend! Vooral omdat mijn buik dus echt niet groeit. Ik kan al mijn normale broeken nog gewoon aan... Nouja, we zien het wel. Jullie horen het wel van me vanavond denk ik! Groetjes Azeb
Goeiemorgen dames! @Azeb: veel succes met je echo! Hier gelukkig alleen 's avonds een klein beetje misselijk, verder niet. Maakte er me al zorgen om, maar m'n moeder vertelde dat zij en mijn oma heel weinig misselijk waren,zal een familiedingetje zijn Ben hard aan t duimen voor Aloha. Ik mag zelf morgenvroeg; spannend! Grtjes @Ricmar: ik had je PB gestuurd gister
@ Truuske, heb je een mail gestuurd via het contact formulier een aantal dagen geleden.. Heb je die ontvangen?