Snap ik heel goed hoor! Maar toch, wat we gister ook al zeiden: te vroege echo kan je zooo onzeker van worden, zoals bij Aloha en dus ook bij mij. Maar bij mij hebben ze gezegd; als het NIET gegroeid is morgen,is het fout. Dus reken morgen wel op duidelijkheid. Fingers crossed!! Grtjes
Wat een rot nieuws Echt heel veel sterkte toegewenst! Ikke81 Ik heb ook sinds gister krampen en steken, wil het liefst in mijn bedje wegkruipen. Hoop echt dat het alleen mijn baarmoeder is die aan het groeien is! Maar het is nog zo pril...Vanochtend nog maar een keer getest en die was nog positiever dan de rest dus ik hoop dat het goed blijft gaan...
ik had ook krampjes en steken vorige week...en nu nog zeurende buikpijn, of niet echt pijn, maar rotgevoel en trekt in liezen ook .
Wat maakt Aloha het spannend, hoop zo dat het toch goed nieuws was! SaabenJelle, Wat een verschrikkelijk nieuws! Erg veel sterkte! Hier helaas geen echo gehad, ik heb de afspraak moeten afzeggen omdat ik de hele nacht heb lopen braken enz. Heb waarschijnlijk een buikgriep opgelopen! Nou moet ik dus nog een week wachten op de echo, vond het zo verschrikkelijk dat ik hem moest afzeggen, ik had me er zo op verheugd!
Leentje wat vervelend. Hoop dat je je snel weer beter voelt. Voordeel is misschien wel dat je baby gegroeid is binnen een week je meer kunt zien?
jeetje , ik zie dat er nog steeds geen nieuws is van Aloha..... zit op mn werk stiekem in te loggen....
sterkte saabenelle. aloha al langs geweest hier of ergens anders? hoe waren de andere echo's? Hier erg misselijk. Vanochtend niets binnen gehouden en heb een primperan moeten pakken. Baal ervan.
Hallo allemaal, Natuurlijk iedereen gefeliciteerd!!!! Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en ben uitgerekend op 9 november 2011!!! Heb al een beetje mee gelezen op het forum, maar kon het allemaal niet bijlezen zoveel post dat er zijn. Iedereen veel succes!!!
Hoi meiden! Ik had 3 dagen geleden mijn positieve zwangerschapstest in mijn handen! Vind het helemaal spannend allemaal! We gaan voor ons eerste kindje, dus geen flauw idee wat me allemaal te wachten staat met zo'n zwangerschap. Ben nog niet bij de huisarts of verloskundige geweest, maar heb op internet een testje gedaan om te kijken wanneer ik ongeveer uitgerekend ben en dat is hopelijk de 28e november. Vinden jullie het ook zo vreselijk moeilijk om je mond te houden? Ik bedoel, mijn naaste familie weet het, maar collega's enzo niet. Ik heb er echt veel moeite mee om het geheim te houden... Succes meiden!
Nieuwe meiden , gefeliciteerd!! Aloha is nog steeds niet geregistreerd online geweest, ik hoop echt dat het goed zit!! Morgen ochtend ga ik naar de vk om een echo te laten maken (vertel later de reden wel, heb daar nog teveel moeite mee) , niet om te kijken of het hartje klopt, wat het waarschijnlijk nog niet doet, maar om te kijken of de zwangerschap in tact is...
Oh ik hoop zo dat Aloha goed nieuws heeft! Heb vandaag m'n eerste positiekleding gehaald, een stoeren broek bij de MS (oF Miss Etam, weet het niet meer) en een meegroeiBH. Wat weinig keuze zeg, baalde vooral dat onze H&M geen positie in zijn collectie heeft..
H&M verkoopt wel online positiekleding maar niet veel. Ik kan mijn broeken niet meer dicht krijgen, maar wil niks kopen tot 1e echo.
Ik ben nu 7 weken zwanger. Bij mij is nog niets te zien. Kan al mijn broeken gewoon nog aan. Voorlopig dus geen zwangerschapsbroeken. Ook heb ik geen last van zwangerschapskwaaltjes. Alleen de hele dag door een honger gevoel....
Hier ook niks van Aloha? Dan denk ik dat het niet goed zit... Ze zei dat ze zich wel zou melden als het goed zat, dat ze dan vast meteen online zou komen... en anders wist ze het niet...