Hehe!! Eindelijk dit forum gevonden! Was ook wel een tijdje offline, wilde een klein beetje afstand houden door alle stress, haha! Ik was 7 weken zwanger en heb net de eerste echo gehad. Wordt ik een week (!) terug gezet! Pff, volgens mijn berekeningen kan dat helemaal niet! Wat een giller! Ik ga eens even hard rekenen... Iedereen van harte en genietse!! Gr. Pinda83 Moet ik mijn banner ook even aanpassen....
Ik hoop nog steeds het beste voor aloha, maar ben er bang voor.... Ik kan trouwens al mn kleding gewoon nog aan. Zou het leuk vinden om te kunnen gaan shoppen, maar aan de andere kant is het meteen zichtbaar voor iedereen en op mn werk wil ik het voorlopig nog niet vertellen. Ben wel moe nu, werkdag van 8 tot 8.......
hallo Ladies, Wat leuk om mij bij jullie toe te voegen!! Ik ben zelf 2 nov uitgerekend. 4 maart heb ik een test gedaan, en ja hoor binnen 5 seconde dikke vette 2de streep!! Ik vind het erg spannend allemaal. Is ons eerste kindje, Ik heb met 6 weken al een echo gehad, en we zagen het hartje al bewegen, dat was echt een superrrrmooi moment! 11 april heb ik weer een echo, de tijd gaat zooooo traag hebben jullie last van zwangerschapskwaaltjes??
@pinda83 Hai Hai, IK had precies hetzelfde als jij, ik dacht dat ik 7 weken zwanger was bij mijn eerste echo die had ik 17maart. Volgens mijn berekening klopte dat ook, maar ik werd ook 1 week terug gezet, baalen!! haha nog langer wachten.
Heey meiden, Heb al heeeeel lang niks van me laten horen. Ik heb wel meegelezen maar kon het gewoon niet bijhouden allemaal. Maar wil nu toch weer wat actiever worden hier. Ik was als een van de eerste hier op het topic en volgens mijn eigen berekeningen was ik 2 november uitegerekend. Maar vanmiddag eerste echo gehad en blijf ietsje verder te zijn en behoor nu eigenlijk bij de oktober mama's. Maar zou heel graag hier mee blijven lezen en schrijven. Ben nu dus eigenlijk op 29 oktober uitgerekend! Trouwens geweldig om ons kleintje te mogen zien met een prachtig kloppend hartje!! Alle andere van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Met alle andere meiden waar het helaas minder gaat heel erg veel sterkte!
Hoi meiden! Mijn echo was helemaal prima! Ze zette het ding op mijn buik en zei meteen: dat ziet er goed uit, daar knippert een hartje en het zit mooi op z'n plek. Wij zagen het zelf nog niet meteen, maar later wel Superfijn! De termijn kon ze nog niet helemaal goed bepalen, 2,3 of 4 november. Die laatste is mijn verjaardag. Groetjes Azeb
Hey allemaal, Wat fijn dat jullie allemaal je eerste echo zo snel hebben. Ik krijg de mijne pas bij 12/13 weken. Ik heb nog gevraagd of het eerder kon, maar dat vonden ze niet nodig..... Duurt nog zooooooo lang!!!
@Bloempje, Meid, Cerinety, Mamavansje, Sansky, Poetjuh, N80, Mistamar, Archie: Gefeliciteerd en Welkom! @Hvk: Gefeliciteerd met je echo ! @Hanna: Wat naar dat je een paar dagen in onzekerheid hebt gezeten, maar wat fijn dat de echo goed was! @Anne: Veel sterkte meid, das niet fijn. Maar wel fijn dat je het hartje gehoord hebt! @Quinnygirl: Ik hoop met je mee!!! @Saabenjelle: Heel veel sterke Geef het een goed plekje... @HelmaSerdar: Lekker mee blijven kletsen, ik kom waarschijnlijk ook op oktober uit. @Azeb: Mooi die echo! Hm, ik vrees ook het ergste voor Aloha :x Dinsdag intake bij VK gehad, vandaag is MvM langsgeweest en gelukkig meteen een goede streep . Vrijdag echo! Gaan jullie trouwens een combinatietest doen?
Bedankt allemaal. Zit stiekem nog een beetje mee te lezen. Moet het even laten zakken allemaal. En wil graag nog horen hoe het aloha is vergaan
Ik wil mij ook graag toevoegen. Heb afgelopen vrijdag positief getest nadat ik 4 dagen overtijd was. Maar wil nog niet te vroeg juichen. Vorige keer is het met 12 weken misgegaan, dus wil het ook niet te snel aan de buitenwereld vertellen. (We hadden de vorige keer iedereen laten weten en 5 dagen later kregen we mk)... Maar omdat ik toch niet mijn mond kan houden kom ik hier graag al wat kletsen! Groetjes en iedereen alvast proficiat!!!!!
Nieuwe meiden gefeliciteerd! Azeb, top een goede echo! Nog geen aloha nieuws zie ik... Weet nog niet of we een combitest gaan doen. Ik word volgende week 26 en mijn man is 28. Zijn oom is wel geestelijk gehandicapt maar volgens mij is het niet erfelijk. Moeten het er nog even over hebben dus.
Ik wil ook niet laten testen. Hebben we bij de vorige zw ook niet gedaan en ben zelf ook "pas" 26 (en manlief een jaar jonger).
Hallo november moms!!! Ik ben voor de 1e keer zwanger en vind het mega spannend allemaal zoals het nu lijkt ben ik 19 november uitgerekend!!! Maar ik heb wel wat vage klachten!! Lage rugpijn echt best veel.. Ik moet heel vaak naar de wc om te p....pen hha en veel lucht in mijn darmen.Ja en toch wel vage buikpijn het is allemaal zo nieuw en onherkenbaar!! En mijn borsten knappen zowat mijn bh uit!! nou ik spreek jullie vast nog vaker op dit leuke forum!!!
Hey ladies!! Even gauw want heb al te lang achter pc gezeten en voel mij weer beroerder met het moment Ben mega misselijken zit al 3x daags aan de Emesafene zetpillen. Dien doen wel wat want ik spuug nu maar 3-7x per dag en kan beetje rondlopen maar lig ook veel. Wat ik ook niet moet doen want mijn bekken doen zeer nu.. probeer daar maar balans in te vinden Lieve Azeb stuurt mij gemberpillen op dus hopelijk helpen die wel! Dus hier bij een teken van leven! en wel bijna 7 weken!!!!!!! kan het nauwelijks bevatten maar ben nog zooooooooooo bang voor maandag ook! Welkom aan alle nieuwe mama's!!! en ik zag Sansky!!!!!!!!!! yes! yes! Wie heeft een kleine update (als jullie de puf voor hebben? ) las wel geen bericht van Aloha zou slecht bericht zijn? hoop het niet En nogmaals wij hebben een NOV hyves voor de 2011 mama's Link is in mijn onderschrift, vergeet mij niet jouw hyves naam te pb'n!! De hyves is bedoeld voor prive dingen etc. Is nu nog rustig, heel logisch natuurlijk Hopelijk voel ik mij gauw beter en kan ik weer mee kwebbelen!! knuffies!!!!!!!
Nog geen nieuws... Hier de hele dag misselijk geweest en van 5 tot 8 gebraakt... en nu?? ja wat eten?? weet het niet, moet nog medicatie nemen iemand tips??
ik zou kleine beetjes eten, dat helpt hier ook even. Geen mini beetjes maar een boterham of een bakje vla. ga nu echt achter pc vandaan, ben weer beroerd, knufffs!
Ik ben smorgens ook altijd nog eventjes misselijk maar wat me echt helemaal gek maakt is snachts hele erge maagzuur. Kan er gewoon niet van slapen en doet echt pijn. Verder voel ik me overdag wel goed maar ben wel vaak erg moe. Combinatie test. nee wij doen het ook niet. Elk kindje is welkom en anders ben ik bang dat ik me er veel te veel zorgen over zou maken. Ben inderdaad ook benieuwd hoe het bij aloha is gegaan....