Dat zou logisch klinken inderdaad.. Vandaag met collegatje er even over gesproken ze vertelde dat ze bij haar pas echter kwam dat ze zwanger was toen ze 5,5 maand was! ook negatieve testen etc dokter geloofde er niet in ze heeft toen een echo gekregen van haar keel omdat die erg dik werd etc en toen vroeg ze of ze direct haar maag even wouden bekijken.. en ja hoor daar zat gewoon een kindje in!! dus het kan allemaal wel al die broodje aap verhalen zit een kern van waarheid in! nog 2 uurtjes en dan zit ik in de wachtkamer.. Ben superrrrrrrrrrrrrrrrrr zenuwappig!
catharina gefeliciteerd!! ik vind het ook echt spannend hoever je bent!! hier nu ook een positieve cb digitaal zonder conceptieindicator. Dus dat zit dan wel goed he. Wel iets bruinverlies. 29 maart heb ik een echo. Hopelijk een kloppend hartje, want ik ben zo blij met deze verrassing dat ik tegelijk weer zo bang ben dat het niet goed gaat. Is wel normaal denk ik. Had ik de vorige keer ook. Ben wat overbezorgd dan, hoewel iedereen vast wel wat bang is.
iemand zei me vandaag dat het logisch is dat je bang bent.. dat is het zorgzame beschermende oerinstinct wat je direct hebt vertelde ze.. je wilt iets beschermen maar hebt er weinig grip op en dat maakt je onzeker hoor mij nou haha ik zit dik te stressen voor de echo en kan iemand anders wijze raad geven maar zelf dringt het niet tot me door haha
hey aloha, volgens mij is dat vrij normaal hoor hihi. iemand kan nog zo zeggen van hou je rustig stress niet zo maar dat doe je toch. hopelijk is straks alles goed bij de echo veel s6 duim met je mee. xx
1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje, Meriam 1e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje,eerstekeermama(wendy)1ekindje,Meertje 3 : Dafne - 2de kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Sheltie 1ste kindje 6 : Only 7 : Emesve 1e kindje (IVF) 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje 9 : Houvanmijnschat 1e kindje 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: ik heb mezelf ook op het lijstje gezet, hoop dat ik zo goed gedaan heb, doe dit voor het eerst
haah heel de tekst per ongeluk mee gekopieerd maar klopt wel doe ik ook voor het 1st zo een lijst aanpassen. xx
@aloha: Wat spannend meid! Ik ben ook erg benieuwd, laat gauw van je horen. Lala: Wat ontzettend verdrietig nieuws! Ik wens je heel veel sterkte! Het is ook mijn grootste angst om het voor een 2de keer mee te maken, blijdschap heeft hier inmiddels plaatsgemaakt voor angst. Ik kwam er de eerste keer heeel laat achter, pas met 11 wk en vruchtje was al 5 weken dood, ik vind het nu dus echt doodeng en weet niet hoe ik de komende weken moet doorkomen, al weet ik dat stress en angst ook niet goed is.
gewoon die stress uitspreken tegen je vk misschien dat je eerder een echo mag om je gerust te stellen..? ik ga met een half uurtje weg richting de vk.. ik doe vanavond natuurlijk uitgebreid verslag in hopelijk een positief licht!
Bevallingslijst November 2011 1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje, Meriam 1e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje,eerstekeermama(wendy)1ekindje,Meertje 3 : Dafne - 2de kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Sheltie 1ste kindje 6 : Only 7 : Emesve 1e kindje (IVF), Mariekebr1 2e kindje 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje 9 : Houvanmijnschat 1e kindje 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30:
Goedenavond ladies!! Zie een hoop bekenden hier (zwaait ook heel hard naar lara1!!) Ik heb vandaag 2dgn voor NOD positief getest. Ik kom hier nog niet kletsen omdat ik niet weer wil hechten aan een gezellig clubbie (gezien de aantal blz's al en de bekende dames is het hier zeker gezellie!) Dit omdat ik al 5 (v)mk's achter de rug heb. Ik hoop met héél mijn hart straks echt bij jullie te voegen!! Ik test donderdag (NOD) en dan bel ik mijn gyn op omdat ik in de mmm bent vanwege de vele mk's.
@Nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd! @Aloha, je mag ook hier blijven hoor, hoeft niet meteen naar het oktober topic over te stappen. Velen hier zitten op de grens en er is natuurlijk altijd een speling van twee weken. Lekker hier blijven praten zou ik zeggen! Ben zeer benieuwd naar je echo @Lala: Wat verschrikkelijk! Neem er even de tijd voor om het te verwerken! @CenM: Na een (V)MK is het gevoel dat alles wel goed zal gaan inderdaad weg. Ik denk dat velen dat herkennen. Hier put ik in ieder geval hoop uit het feit dat deze zwangerschap zo anders is dan de vorige. Achteraf zie ik nu dat de vorige vanaf het begin al niet goed was. Voor je eigen gevoel zou je bijvoorbeeld regelmatig nog even een testje kunnen doen of temperaturen. Zo kan je het zelf een beetje in de gaten houden. Hier vanochtend nog even een test gedaan (moest toch urine inleveren voor blaasontsteking die maar niet weg lijkt te gaan) en die was gelukkig nog helemaal positief!
CenM, ik ben ook niet gerust hoor, ik heb 3 miskramen gehad, 2 met 5/6 weken en 1 met 15 weken. Zit bij elk krampje op de wc Maar bij mij was het wel duidelijk dat het mis was. Bij een missed abortion is dat niet zo... Wanneer krijg je je eerste echo dan? Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik de eerste met 6wk en daarna nog 1 met 9 en met 12 weken. Bij die mks met 5/6 weken zag ik mijn test ook ineens licht worden. Daarbij had ik ook bij die zwangerschappen niet het gevoel dat het goed zat. En dat heb ik nu wel. De VK zei ook, meestal heeft je gevoel wel gelijk...
Dat vind ik een hele goede en hoop daarom heel hard met je mee Ik heb vanmiddag een eerste buikfoto gemaakt. Gewoon om te kunnen vergellijken met over een paar weekjes. Er is nog niet zoveel te zien. Heb voornamelijk een opgeblazen 'gevoel' en geen opgeblazen buik
ik zit er ook over na te denken hoor meestal zie je nog niets maar het gaat om het idee idd. voel je je voor de rest goed?? hier eigenlijk alleen heel veel pijn aan de (.)(.) en best wel moe en vaak plassen. maar vind het niet erg allemaal als het maar goed zit... xxx
@aloha: Ja, ik denk dat ik toch maar ff een afspraak ga maken morgen bij de vk. Echo zal rond 8wken zijn. @MTB en Napoleon: De vorige keer is het geen moment in me opgekomen dat het niet goed zat, pas toen ik in de wachtkamer zat voor de eerste echo werd ik opeens zo verschrikkelijk zenuwachtig. En toen ik ging liggen en mn trui omhoog deed grapte ik nog tegen mn man en die vrouw dat ik me echt niet kon voorstellen dat er zo ee klein wezentje te zien zou zijn. En tja, dan blijkt dat gevoel opeens te kloppen. Tussendoor een test doen heeft geen zin, want nadat we de echo hadden gehad deed ik een test en die was echt knalpositief. Ik had al die tijd geen druppel bloed verloren, Ik had ook wel geen kwaaltjes, maar ik weet het aan het feit dat sommige vrouwen die gewoon niet hebben. Ik moet er nu maar ff doorheen en heel hard hopen dat ik me zwanger ga voelen en dat er een mooi kloppend hartje te zien zal zijn. @meriam:Ik heb hier ook gevoelige (.)(.), zeker aan de zijkanten voelt het aan alsofer een blauwe plek zit. Voor de rest voel ik niks, vandaag een beetje moe, maar heb veel gedaan dus daar zal het wel aan liggen.
@CenM, dat heb ik ook aan de zijkant en ook me tepels doen echt veel pijn moet gewoon wijde kleding dragen anders zien mensen gelijk iets aan me borsten.. en ja moe ik ben wel moe als ik me inspan merk ik meteen dat ik eigenlijk gewoon geen conditie heb. x