November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hihi ik heb net popcorn gegeten ;)

Als je gewend bent om naar de sauna te gaan kan je wel gaan. Als je dan niet bent moet je niet voor de 3 maanden gaan. en sowieso tijdens je zwangerschap niet in de heetste sauna's
    en er rekening mee houden dat je door je zwangerschap er anders op kan reageren en verder meer drinken dan je gewend bent.

2. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Daar zou ik nu ook wel zin in hebben! Mn brood is allang op, heb nog steeds honger! Vooral lekkere trek. Over een half uurtje pauze :D

3. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, das waar, je lijf kan er anders op reageren....
    Nou moet ik zeggen dat waar ik ga de hammam in een warme ruimte wordt gegeven, maar geen sauna temperaturen oid...
    De sauna's laat ik even aan me voorbij gaan, gewoon omdat ik daar nu echt geen behoefte aan heb, wordt al misselijk van de warmte als ik eraan denk!! Terwijl ik normaal de heetste zelfs lekker vind...
    Ik denk dat ik die hammam gewoon lekker ga doen, heerlijk ontspannend!!:)

4. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Nou beetletje, op naar een supermarkt, hahaha!!

5. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    hallo allemaal

Napoleon heeft me uitgenodigd om gezellig mee te komen kletsen

zal in het kort even wat vertellen
    ben mamasince2010. Heb een dochter van 15 maanden en woon samen met mijn aanstaande man....

Gisteren door toeval er achter gekomen dat ik geheel onverwacht zwanger ben!!!
    Het is wel heeeeeeellllllll erg welkom.alleen allemaal nog een beetje onwerkelijk!

als jullie nog meer willen weten.... vraag maar raak.

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Haaaiii welkom ;)

7. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    @ Hanna80: Ooh ik heb ook buikgriep gehad, lig nu nog te ''herstellen'' op de bank;)
    Maar als ik je chipito's zie zeggen denk ik hmmmmmm daar heb ik ZON zin in! Ga straks mijn vriend maar even op pad sturen haha!

Ik zie dat veel dames last hebben van misselijkheid, vervelend hoor! Ik heb net dus buikgriep gehad, maar ik merk dat het kokhalsen een beetje is blijven ''hangen'' zeg maar, ik hoop dat het een nasleep is en anders kan ik me bij jullie aansluiten hihi!

Alle nieuwe zwangeren Gefeliciteerd!!:D

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik zit op mijn loon te wachten ...
    wil namelijk shoppen! Femke wordt woensdag 1 dus moet ook nog cadeautjes halen, taartbenodigdheden enz.
    (femke heeft kma dus moet zelf taart maken ;))

9. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    dankje...ik ken die site. ik heb vorige zwangerschap in een ander topic met de oprichter ook gekletst en ben daar even buddy geweest.:) ik ken aardig wat mensen met HG jammer genoeg.:)

10. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

Hey dames,

Ik ben zo moe he:( Maar ik moet vannacht de nachtdienst in. Ik heb er drie achter elkaar. En dat is de eerste keer sinds ik zwanger ben 3 nachtdiensten draai achter elkaar! Ik heb er wel een paar keer 1 gehad. maar dan ben ik al zo gesloopt!!!

Liefs

11. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    hvk: ojee dat zal niet meevallen de nacht dienst draaien....
    waar ik voorheen werkte hoefde je vanaf het moment dat je zwanger bent geen nacht meer te draaien.

12. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    heeh wat rot...emesafene helpt mij ook niet. bij de meeste niet die hyperemesis hebben. Ik heb zelf primperan en dat helpt mij nu wel. Hoewel vorige keer op mijn HCG piek ook niet.
    primperan is ook veilig, dus als emesafene niet werkt is wat anders proberen. Ik heb trouwens sinds vandaag nux vomica d4 van a. vogel tegen misselijkheid ook tijdens zwangerschap. Is homeopatisch en kan in combi met medicijnen. Alle beetjes helpen. Als je het vandaag via de Vogel-site besteld, heb je het morgen in huis. Baat het niet, schaadt het niet.

13. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    en geen infrarood tijdens de zwangerschap omdat die warmte veel dieper het lichaam in gaat en een baby zijn temp. nog niet kan regelen. en in de laatste maand ofzo ook niet meer in bubbelbaden, vanwege de bacterien, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

14. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik ga nog even door met spammen. haha
    over sporten tijdens de zwangerschap.
    hier even een link.
    Beweging en sport tijdens zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap

wat wel belangrijk is, is goed op je lichaam te letten en er niet alles uit te willen halen. Gewoon je richten op fit blijven en niet op kracht of conditieverbetering. Met schokkende en belastende sporten, zoals krachttraining en hardlopen of aerobics moet je oppassen. Niet zozeer vanwege de baby, maar omdat je banden in je gewrichten weker zijn en je daardoor sneller kans maakt op blessures.

15. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    hier mijn rijstkorrel met kloppend hartje.

16. Eefteling

Klopt ik heb de vakbond gebeld en die zei dat ze gepast werk voor je moeten vinden. Ik ben dus al de auto afgegaan omdat ik in de beveiliging werk en nu zit ik op de centrale, de meldkamer! Maar heb drie losse nachtdiensten gehad, dus elke keer 1 avond. Ik trok het gewoon niet, die nacht was zo zwaar en Helemaal de volgende dag. Ik bleef maar slapen. Die vrouw van personeelszaken zegt dat ze niks voor mij overdag hebben:x(maar dat verhaal heeft nog een andere kant, zij kan moeilijk kinderen kregen, en ik denk dat ze er niet mee om kan gaan, omdat ik jong ben en ongepland zwanger ben geworden) En ik heb toen nog even snel met de vrouw van de baas een gesprek gehad en die zei dat ze volgend rooster er rekening mee ging houden! Maar ja ik wil er nu al vanaf!;)

17. Eefteling

Gefeliciteerd!!!:D

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    duidelijke echo gefeliciteerd!

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

Hier ook nog niks gegroeid dus voorlopig alleen maar huidige kleding. Ben benieuwd wanneer er wat gebeurd bij mij ;)

@alle meiden met een goede echo: Super hoor, hopelijk kan ik ook zo'n mooi berichtje posten aankomende donderdag :D

@Mother2be: Ik laat wel en combinatie test doen, ik wil het graag weten al is het risico heel klein hier.

@alle nieuwe dames: Welkom hier en gefeliciteerd met de zwangerschap

@Aowyn: Top dat alles goed is. Lees net wat je eet op een dag, vergeet je de groentes en fruit niet, weet het is moeilijk maar je moet wel genoeg voedingsstoffen binnen krijgen hoor

@Uviana: Niet spaans benauwd maar wel gezonde zorgen, hoop zo dat de echo volgende week donderdag goed is.

@Patries: Een 2ling dus, spannend hoor

@Babywens: Ik krijg nu eerst een termijn echo met ong 10 weken en daarna nog een 12 weken echo voor mijn combi test maar die 12 weken echo is ook om te kijken of alles nog goed gaat.

@Meid: Gezien je onderschrift zit je dus toch weer te twijfelen, ik vind dit heel naar en ik hoop echt dat jullie er samen uit komen. Een abortus is niet niks hoor dus denk er aub nog heeel goed over na!

@Aloha: Jezus meis wat een verdrietig nieuws, ik had zoo op iets anders gehoopt. Ik hoop dat jullie het nu snel af kunnen ronden zodat je het kan gaan verwerken. Sterkte met dit nieuws en knuffel vanaf hier.
    Trouwens heel veel respect dat je ons nog even een hart onder de riem komt steken!!!

@I1985: Van harte, ben blij dat jij goed nieuws kan brengen :D

@HVK: Als ik misselijk en honger tegelijk heb dan moet ik idd ook iets van augurken of iets fris eten, kan ik dan gelijk van op.

@Catharina: Heerlijk dat alles goed was!!

@Quinnygirl: Ook al zo verdrietig nieuws, hopelijk gaat de natuur snel zijn gang zodat ook jullie kunnen beginnen met de verwerking. Dikke knuffel hoor

Zoo weer bij

20. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    @marieke mooie echo!! gefeliciteerd

@hvk kan me heel goed voorstellen dat je er nu al vanaf wilt.
    Ik trok de nachtdienst nog niet eens terwijl ik niet zwanger was...
    maar ik hoop dat ze er dan ook volgend rooster rekening mee houden.
    en kun je niet ruilen met iemand?

@ all : pff zie een beetje op tegen vanmiddag. Straks gaan we naar mijn schoonouders om toch al te vertellen dat we zwanger zijn.
    Mijn schoonmoeder heeft alleen in het begin een hele duidelijke mening gehad over het krijgen van een eventueel 2de kindje.
    Nu is het geheel onverwachts en ik weet niet goed wat ik voor een reactie kan gaan verwachten?!?!?!

Deel Deze Pagina