November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    MoedervanTomasz, wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent, gefeliciteerd!

Heb zelf vorig jaar juli mk gehad en heeft tot nu geduurd voor ik weer zwanger was...ik denk nog een vmk vorige maand ook. Heb ook minder klachten dan die keer van mk, dus hopelijk goed teken. Heb overigens een enorme buik al door hormonen en opgezette darmen, dat had ik niet vorige keer. Kan echt helemaal niks meer aan, lijk wel 3 maanden zwanger

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemrgen

welkom nieuwe

gister een oke-nergens-last-van-dag,wat ook weer zorgen baart:(, maar heb van genomen, zak kibbeling met bengel opgegeten. koffie moet ik dus nu niet meer..blghh

betrap mijzelf dat ik niet echt kan genieten. alles gaat zo anders als met 1e, ik ben echt aan aftellen tot echo, als goed zit dan kan ik genieten hoop ik:( , is met 9weken 1e echo(en dan nog) nou ik hoop dat ik dit snel opzij kan gooien en niet mijn dag laat verpesten

sorry voor ego bericht maar zo ben ik opgestaan.

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    almika geen klachten voor een dag geeft hier ook stress, maar de dag erna krijg ik het vaak dubbel en dwars terug.
    snachts pijnlijke boobs en smorgens moeten er eerst 3 thyrax in en dan snel een half uur later biscuit en dan pas kan ik gaan opstaan.

zou blij zijn als ik volgende week de echo heb. nog 10 nachtjes slapen...

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ben vanochend opgestaan zonder weeig en zo..wel fijn maar toch...

jij moet eerst je medcijnen nog naar binnen werken.....hhhmmm dat is niet prettig als je misselijk bent , blijft het wel zitten.
    gelukkig heb jij eerder echo..wel showen hé

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Goedemorgen,

Ricmar; Op hoeveel Thyrax zit je?
    Ik zit nu op 0,125 mg

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik zit nu op 0,150 dus 1 witte en 2 blauwe

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Oke ga weer richting werk, vandaag gelukkig hulp van vaste vrijwilliger, dus kan rustig aan doen, ga beetje administratie weg werken denk ik...

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Tuurlijk ga ik hem showen en de pillen blijven gelukkig zitten, maar moet wel na een half uur echt tarwe biscuit eten in bed

lekker hoor kruimels haha

9. Kylie1986

Oke, ik nu op 1 witte en 1 blauwe dus.

10. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Ik ga me nu aankleden, Joey bij zn nichtje afzetten en dan bij een koopwoning kijken!

Fijne dag allemaal!

11. Kylie1986

Ik ga me ook even wassen e.d. want wij hebben zo open huis.. Duimen dat het nu een keer verkocht wordt..

12. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd en welkom!

Heb in december een miskraam gehad en in die paar weken was ik ontzettend misselijk. Nu bijna helemaal geen klachten, alleen lage bloeddruk, moe en duizilig. EN ik heb ook een enorme buik, geen enkele broek past meer:$ Wil ook geen zwangerschapsbroek aan want ben bang dat mensen dan kunnen zien dat ik zwanger ben en het is nog zo pril:)

13. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen meiden,

Paar dagen niet geweest wegens drukte op het werk en komende week zal ik er weer niet zijn. Moet onverwacht naar nederland door omstandigheden die niet leuk zijn. Ik stap later wel weer in.
    Hopelijk zijn er niet veel mensen afgevallen en weer veel meoden erbij!

Tot over een poosje.

14. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    Goede morgen allemaal !!

@Kylie, suc-6 vandaag !!

gisteren voorzichtig de kids op de hoogte gebracht , !!!
    de oudste helemaal blij, en wil heel vaak de fles geven en de beeb in het badje doen, en de jongste antwoordde : als de baby dan 7 is, leer ik hem voetballen hahaha lief he !

kids gaan zo logeren bij opa en oma, dan kan ik even naar de hema voor een goede bh...
    ze ploppen bijna uit mn blousje nu hahaha

fijn weekeinde allemaal:D

15. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    sterkte mami !!!

16. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    Goeiemorgen dames!

Super bedankt voor al jullie lieve reacties en herkenning!:)
    Ben blij dat ik dat hier even kwijt kon.

Vandaag gaat al stuk beter gelukkig;)

Las dat 1 dame een huis ging bekijken en de ander open huis had. Is niet toevallig hetzelfde huis? Hahaha, dat zou wat zijn!:D

Alle nieuwe dames: gefeliciteerd en welkom!!!!!

Vandaag komen paar fam.leden terug van wintersport, waarvan alleen mijn paps het goeie nieuws weet. Vanaf vanmiddag weer even mondje dicht... Lastig lastig...;)

@Zeeuwsmeisje: WOW, is jouw man 6maanden per jaar weg??? Hoezo dat? En hoe hou je dat vol?;)

Grtjes

17. bianc1980

bianc1980 Lid

17 mrt 2011
    8
    0
    0
    Goedemorgen

Ook ik word een novembermama
    Ben als het goed is rond 25 november uitgeteld
    En zou het leuk vinden om hier mee te kletsen

Liefs Bianca

18. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Nee niet verwacht.
    Wel veel grapjes over gemaakt omdat mijn zus 6 maanden terug is bevallen van een tweeling en ik nu dezelfde zwangerschap loop als zij toen (uitgerekende datum scheelt 1 dag)
    Toen we er bij de echo 2 zagen werden we wel overdonderd.
    Heb ook wel eens voor de grap gezecht tegen me zus (voor ik uberhaud zwanger was) ik ga je voorbij ik krijg een drieling...hoop niet dat er nog 1 verstopt zit haha....2 is al een hele verwerking.

19. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Zitten bij alle tweeling moeders ook tweelingen in de familie?! Kan me voorstellen dat 1 al heftig is, maar dat 2 een hele andere voorbereiding treft! Succes dames! ;)

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Volgens mij is alleen een tweeeiige tweeling erfelijk, want dan heb je een dubbele eisprong en dat is genetisch dacht ik. Heb dat een keer opgezocht omdat bij zowel mijn familie als van mijn man tweelingen voorkomen.

Mamavansje, ik wil ook geen broeken kopen nog, wil eerst echo afwachten, ben superbang nog steeds. Borsten weer minder pijn nu, wel heel weeig gevoel maar niet misselijk zoals bij MK vorig jaar.

Deel Deze Pagina