Ik heb trouwens ook nog iets raars, ben benieuwd of nog iemand dit heeft. Heb normaal hele zachte nagels die breken en dus heel kort en nu ineens veel sneller groeiende en hardere nagels.
@salcia...zo herkenbaar ben bang en de ene dag wel last dan weer niet, om gek van te worden dat van de nagels klopt gebeurt ook bij mij, met haar kan dit ook of je hebt 9 maanden lang bad hairday ben nog steeds niet aan het genieten vind allemaal super spannend eng eigenlijk..dat niet goed zit. had een pret echo, die afgezegd om dat ik mij goed voelde en vertrouwd, maar heb toch voor didag weer een gepland, ik wil het gewoon weten, vervolgens weer een 13 april in zhuis.
Die sneller groeiende en hardere nagels herken ik, heb precies hetzelfde. Normaal kan ik mn nagels dubbelvouwen, zo dun dat ze zijn. Ben vanochtend een beetje te druk bezig geweest, 2 wasjes gedraaid, 1 opgevouwen en 1 opgehangen, vaatwasser uitgeruimd en het konijnenhok schoongemaakt. Normaal is dat geen probleem maar ben nu helemaal uitgeteld. Dus hang nu heerlijk op de bank terwijl mn man lekker aan het schuren is
Hoi allemaal! Het is hier rustig vandaag Hier gaat alles weer goed, beetje bijgekomen van de buikgriep, wel 3 kilo afgevallen in 3 dagen! Is aan de ene kant niet zo erg omdat ik vrij stevig ben, maar nu kwam mijn buikje in een keer goed in zicht! Ik ben vandaag bij een soort huishoudbeurs geweest en daar was al een vrouw die zei oh wat leuk je bent zwanger! Ik dacht oeps! Ik wou het nog even verborgen houden hihi! Ik heb trouwens al wel zwangerschapsbroek aan, ik kon neit meer wachten hihi, en het zit heeerlijk!
Hey dames even een ego berichtje van mij Ik had vannacht nachtdienst, wat een ellende! Voordat ik er kwam was ik al helemaal kapot. Ik had s'avonds voor dat ik wegging al 2 keer overgeven. Toen kwam ik daar en was ik echt heel moe. Ik wilde gaan eten maar bleef maar kokhalzen en uiteindelijk kwam het er allemaal uit (sorry voor de details). er zat er 1 bij die het wist (dat ik zwanger ben) maar de ander weet van niks. Dus ik ging maar niet verder eten. Ik had wat appels mee die dus maar rustig opgegeten en tegen de morgen jahoor, stond ik buiten moest ik weer over mijn nek. De gang en wc lekker onder gekotst :x Dus die collega zei gaat het wel. Ik jahoor ben ik maar gaan dweilen. En toen ik terug kwam hielp die collega die het wist en zei tegen mij: voor jou geen dropjes meer! (hahha zodat ik gelukkig niet hoefde uit te leggen wat er aan de hand is) Later zei een collega dat ik er niet uit zag, wallen onder mijn ogen. En op de terugweg in de auto zat ik te knikken bollen. Zo gevaarlijk. Ik moet vannacht weer, ik kijk wel hoe het gaat. Sowieso bel ik maandag maar kantoor op dat die nachten niks meer worden, mijn uniform helemaal onder gekotst en die nachten zijn gewoon niet goed voor mijn lichaam. Ik ben helemaal van de rel Sowieso heb ik dus de laatste dagen als ik warm eten ruik dat ik over mijn nek moet. Sorry voor het gore verhaal! Maar moest het even kwijt!
HvK, bah wat vervelend zeg! Het is toch ook zo dat zwangeren op een gegeven moment geen nachten meer hoeven te draaien? Geloof dat dat zelfs in de cao staat. (in ieder geval die van ziekenhuizen dacht ik....) Nou, ben er toch nog eventjes. @Truuske, wil je mij ook op de lijst zetten? Ik kan hem niet meer vinden, heeft iemand een linkje? 22 nov/2e kindje/zh/bv Nog even een testje er tegenaan gegooid hoor......werd zo onzeker van dat niets voelen.....maar hij geeft de goede termijn aan!
Die nagels herken ik ook, hoewel ze normaal ook al keihard zijn bij mij. Wat ook fijn is, is dat ik tijdens de eerste zwangerschap bijna geen haren meer verloor! Alleen daarna driedubbel.....echt vreselijk. Draag nu heel vaak een haarband om de kleine, teruggroeiende haartjes te verbergen die recht omhoog pieken....
lara1 dikke knuffel meis, idem dito voor mij, maandag is het zover hier pasopikschop welkom en gefeliciteerd!! napoleon leuke echo!! en poep luiers ook een nachtmerrie.. mijn dochtertje is bezig met de laatste 2e jaars kies :S NourElHouda ik hoop dat het wel wat helpt, bij mij wel dat ik de meeste eten nu binnenhou en alleen de hele dag door beroerd op de bank lig. Hier ook een kleine heel herkenbaar :/ beetletje ik hou ze soms ook vast in bed vanochtend eruit gegild, dochtertje was erop gaan zitten met knie Hanna80 sauna mag als het niet té warm is en niet té lang! en afscheiding, bij mijn dochtertje had ik zowat de hele zw eiwit afscheiding en langdradig ook! nu is het vaak watery en veel idd mamasince2010 welkom en gefeliciteerd!! wat heeft jouw schoonmoeder tegen een 2e kind?! oh geluukig viel goed Hvk knuffs! jouw werk is verplicht andere werk voor je te vinden. anders de ARBO opbellen. mariekebr1 leuke echo!! ikke81 ja ik eet groente met avond eten en ik probeer een appel of manderijn te eten maar ben daar echt altijd beroerd in, ook al bij mijn eerste *bloos* Hermiek oh lol lekker handig van MvM zeg wel achteraan bellen! MotherToBe ook een leuke echo! moedervantomasz welkom en gefeliciteerd, hier ook angst voor eerste echo a.s. maandag ivm 5 mk's. Vraagje, ben je in verwachtign van een 2ling? (banner is voor 2ling) Je moet jouw gegevens in het rood vetgedrukt zetten en Truuske zet ze op de lijst (in haar onderschrift het link van lijst) Azrael welkom en gefeliciteerd!! Truuske hoe beviel het huis? Mammi sterkte! hier ook in de rui na mijn eerste grrrr bianc1980 welkom en gefeliciteerd!! Salcia herken ik van de nagels, had ik ook bij mijn eerste
zou iemand mij ook op de lijst willen zetten of die lijst ff tevoorschijn halen.. 12 nov/ 2e kindje/ 31maart 1e echo dankje wel alvast bij mij gaat het goed.. ben opzich ook niet moe savonds meer als k smorgens me bed uit moet dan heb ik moeite met opstaan.. niet misselijk kan nog alles eten en drinken merk alleen wel ben gek op zelf gemaakte tomaten soep dat dat nu wel erg lang hoog blijft zitten pff.. opgezette darmen ken ik maar ik heb een spatische darm dus ik weet niet beter dat mij darm dat doet... een buikje heb ik ook nog niet echt.. ik en mijn man kunnen het zien maar de buiten wereld zal het zeker nog niet zien.. had ik bij mijn zoon ook niet.. toen ik vertelde dat ik 8 maand zwanger was verklaarde iedereen mij voor gek ik ga ff lekker bankhangen nu kleine man al in bed en straks ff lekker bad nemen geniet nu al
Mariekebr1, wat een mooie echo! Fijn! Moedervantomasz, bij mij was het andersom! Ik had zo'n enorme buik, dat ze dachten dat het ieder moment kon komen.......bij 7 maanden al! In totaal 13 kilo aangekomen en dat allemaal puur voorop in de buik......
Hier is de misselijkheid mat vlagen, zolang ik maar kleine beetje eet gaat het wel, wel heb ik snel weer honger gevoel. Ik groei hard, pff Ik heb ook nog maar 1 goed zittende broek, zie album voor buik foto's net mijn broer het goede nieuws verteld hij woont in Canada en was al van plan om in dec naar Nederland te komen, maar gaat nu heel erg zijn best doen.. als ik maar beloofde goed voor mezelf te zorgen. de schat
ik was 10 kilo aangekomen de laaste week van mijn zwangerschap groeid ik als kool omdat ik in de thuismonitoring kwam mijn zoon lag in de stuit en wou niet draaien daarna voelde k hem niet meer en hielden ze me in de gaten maar omdat ik niet in de zieknhuis wou blijven en hun voor alleen de ctgscan geen bed bezet wouden houden kwam er elke dag een zuster langs om een half uur mj aan de ctgscan te leggen mocht niks doen pff lastg voor mij.. elke woens moesen we na het ziekenhuis kregen we echo's met opmeten en hartslag en alles grote babycontrole zeg maar. we waren met 5 meiden ik was de jongste met de kleinste buik die het verste heen was.. en die ook als eerste beviel dus swoendags veel kraambezoek gehad in ziekenhuis mijn zoon is uit eindelijk met keizersnee geboren dus most 3 dagen blijven:S maar omdat alles goed ging.. mijn zoon geboren op dinsdag avond(dat rekenen ze niet als dag 1:s) mocht ik donderdag ochtend al naar huis mijn man hartstikke blij wat dat is het stomme van een ziekenhuis:s moedrs en kind moet blijven maar papa moet gewoon thuis slapen Hallo papa wil zijn kind ook bewonderen en vast houden en niet meer loslaten nee papa moet thuis slapen:S:S
Ja, vervelend is dat he, dat je dan alleen in het ziekenhuis ligt....hier ook uiteindelijk een keizersnede gehad na uren weeën opvangen en drie kwartier persen.....alleen hier moet je dan minimaal vijf nachten blijven. Ik ben op dinsdagochtend bevallen en op zondag mocht ik naar huis. Komt omdat hier geen thuiszorg is, dus als je thuis komt, ben je alleen. Je krijgt alle tips en trics om het zo maar te zeggen, in het ziekenhuis..... Oh ja, groeien hier ook gigantisch vanaf 39 weken....uiteindelijk was ik 42 weken en in die drie weken zijn alleen strepen ontstaan....daarvoor niets.....
Bij mijn eerste zwangerschap vroeg iemand Hey, ben je zwanger? Wanneer ben je uitgerekend? Ik zei : morgen. Was niemand die dat geloofde . Hij is wel die dag geboren Bij de jongste was ik 20w toen mensen zeiden, zo jij hoeft niet lang meer! Eh... Dus... het kan alle kanten op
Haha, das ook een heel verschil geweest dan! Vaak hoor je wel dat je bij de tweede dikker wordt he? Dat belooft dan nog wat......slik
mijn zoon is met 38w5d geboren. was niet erg want was 2 dagen voor mijn verjaardag uitgerekend... bij mijn mk was ik precies op de dag van mijn zoon uitgerekend!!! ja en dan zeggen ze een zwangerschap plan je niet ja het kan zeker alle kanten op ik kan niet wachten op mijn buik namelijk zo heerlijk... kan nu al genieten hoe dat straks is(als alles goed blijft gaan!!!) ow nee ik ben niet zwanger van een 2ling... teminste tot zo ver ik weet niet.. komt in de fam van mijn man veel voor... vond de banner zelf ook al vreemd staan dankje