Er is hier weer genoeg gereageerd, maar heb nu niet de tijd om te reageren. Er is de afgelopen dagen hier genoeg gebeurd en besproken, vandaar ook mijn echo afgelopen donderdag. Mijn man zag een derde kind helemaal niet zitten. En was donderdag dus bij de VK om te kijken of er een zwangerschap was en om te bespreken wat alle opties waren. Na enige gesprekken van de week met mijn man zijn we er nu uitgekomen dat we er helemaal voor gaan Ik wilde het al niet weg laten halen, maar wil dat hij wel achter mij staat (en achter de gezinsuitbreiding). Nu is het de knoop doorgehakt en met een geintje probeerde hij me duidelijk te maken dat dit kindje meer dan welkom is (Achteraf is het gewoon de angst van het helemaal geen tijd meer hebben voor jezelf en een paar praktische redenen). Ik ben helemaal dol gelukkig. Sorry voor dit ego berichtje, maar ben zo blij dat ik het kan delen! (Niemand in mijn omgeving weet dit nog en hoop het ook nog even geheim te houden, want zou voor veel mensen een grote verrassing zijn)
er is zelfs wettelijk iets vastgelegd. Zodra de vrouw zwanger is vanaf dag 1 hoeft diegene al bepaalde werkzaamheden niet te doen! Nachtdiensten, ploegendiensten, gevaarlijke situatie horen daarbij. Je hebt een mooie test Bedankt lieve meiden! Ik ga maandag overleggen! ZIjn jullie soms ook een beetje duizelig?
Hmm, niet al mijn leestekens doen het.. Bianc1980, welkom! Leentje21, hoe heette die beurs. Lekker he, positiekleding! HVK, kan me voorstellen dat je zo kapot bent van je nachtdienst. Mij gaan avonden al niet zo lekker meer af. Succes vannacht! Moontjemoon, jeetje, wel fijn dat jullie er uitgekomen zijn en er samen voor gaan! Duizelig, nee eigenlijk niet. Voelde me net even heel raar, maar kan het niet uitleggen Borsten, nu ze een cupmaat gegroeid zijn, voelen ze nu knoerthard. Gelukkig doen ze niet veel zeer. Huis, geen kijkers gehad. Het huis staat bijna anderhalf jaar te koop. We kunnen de lasten van 2 huizen prima dragen, maar het is zonde van het geld. Waarschijnlijk gaan we het uit de verkoop halenen verhuren, totdat de markt weer herstelt is. Klachten, heb ´s ochtends nergens last van. Wel last van obstipatie. Aan het einde van middag wordt ik ineens overvallen door rugpijn en buikpijn, en onwijze moeheid. Kreeg onverwacht visite, dus kon niet gaan liggen. Kleding, ben bij de Prenatal geweest, vond het tegenvallen. Niet veel keuze vooral niet in BH´s. Ook bij de H en M geweest, hele grauwe kleuren helaas. Wel bij de C en A een zwarte zomerbroek en een shirtje gekocht. Morgen naar mijn schoonzusje, ze heeft in november haar 2e kindje gehad, en heeft geen plannen voor een derde, dus heeft een hoop spullen voor me. Voor zover ze nu kan missen. Iedereen een hele fijne avond!
Hai hai, mijn man is over het hele jaar verdeeld, totaal 6 maanden weg, dus soms 2 weken thuis en 4 dagen weg, en dan weer 4 dagen thuis en 2 weken weg etc etc. mijn man doet sit werk al jaren en we zijn niet anders gewend. als hij thuis is , is hij dat ook 24 per dag, heerlijk is dat dan . staat het eten op tafel als ik uit mn werk kom, zijn de boodschappen gedaan en is de was weggewerkt.... ik word vaal flink verwend hahaha vandaag bh bij lingerie boetiek gekocht, vrij prijzig, maar goed advies gehad en zit stukken beter, man wat doen die boobs een pijn..lol nu lekker filmpje kijken en lekker op tijd mn mandje in ! Slappe lekker all
Heb bij gelezen maar er is weinig blijven hangen, sorry. Hier alles goed hoor, ga volgende keer weer reageren. Laters meiden
Hoi Hoi allemaal! Allereerst: van harte allemaal met jullie zwangerschap!!!! Ik mag me hier ook melden. Ik heb een week geleden positief getest, maar weet niet precies wanneer ik uitgerekent ben. Het zal zo tussen 20-27 nov zijn. Dit gaat ons tweede kindje worden. Ik ben afgelopen augustus bevallen van een zoon. Volgende week mijn gyn eens bellen voor een eerste afspraak. Ben zeer benieuwd! Fijne avond allemaal en tot gauw maar weer! Kris
Goedemorgen! Welkom Kris! Heb vandaag niet echt het gevoel zwanger te zijn,..Alleen jeuk aan benen, buik en onderrug, komt denk ik omdat ik uitrek? Vannacht schijnbaar erg onrustig geslapen, zegt manlief. Heb hem geduwt en geslagen en ben rechtop gaan zitten praten. Het enige wat ik weet is dat ik om 6 uur moest plassen, haha. Hij maakte net en leuke opmerking, wat is dat NOD? Nog Over Datum? We gaan zo naar de braderie en dan naar Leiden naar mijn schoonzusje en zwager en hun baby!
goedemoggel, kon toch niet laten en heb afspraak gemaakt voor pret echo...toch. wil het weten en stelt me zeker gerust denk ik. 2 dagen op rij goed opgestaan koffie erin blijven zitten...hoera zelfs 2e bakje. baart wel zorgen...waarschijnlijk hoeft dit niet en om dus zeker te weten de echo... ik laat het jullie weten goed of slecht maar dan weet ik wat. hier nog nieuws? ga zo wel een zwschapbroek ophaen want die van mij zitten echt te strak. ga nu zwemmen met bengel fijne dag
zo lekker...sate maken voor 20 man met brakke zwangere maag 's morgens.... Ook heel onrustig geslapen, om 6 uur plassen, doodmoe en niet meer kunnen slapen..pff
Klinkt als een feest Hier constant wakker omdat de klok natuurlijk naar zomertijd ging en ik moet werken vandaag, was bang dat ik mij zou verslapen of zo, ben blij als vandaag voorbij is.
Jeetje wat een verhaal... Maar kwam er dan iemand bij jou thuis om die scan te maken?? Of moest je dan elke dag naar t ziekenhuis op en neer? Wij hebben met de eerste heel veel geluk gehad met de service van het ziekenhuis... Zoon had in het vruchtwater gepoept en er waren nog wat andere dingetjes, waardoor we drie nachten moesten blijven. We kregen een zogeheten kraamkamer, met bedbank voor papa!!! T was een heerlijke periode! Hij ging overdag zaken regelen zoals ons knulletje aangeven etc, en dan kwam er al wat bezoek, waar ik niets voor hoefde te regelen, want ik lag heerlijk in mn ziekenhuis bedje, dus niemand verwacht wat van je... En savonds nam manlief dan lekker eten van de toko mee ofzo, en zaten we heerlijk te smullen....! Ik was echt een prinsesje!!! En het ging ook niet af van de kraamhulp uren, omdat ik bekkeninstabiliteit had, dus we kregen vanaf thuiskomst nog het volle pond...
@ moontjemoon: Fijn dat jullie eruit zijn!!!! @ Hvk: Ik heb ook veel last van duizelingen, gisteren in de winkel n og het gevoel onderuit te gaan, gelukkig niet gebeurd.... Als ik dan ga zitten trekt t wel weer weg, maar lang staan is nu echt een drama... Ik had dat ook in mijn vorige zw.schappen, waarschijnlijk door mijn lage bloeddruk ( 90-55!) @ salcia: gefeliciteerd, ik ben volgende week jarig, we zitten erover te denken om het dan aan alle vrienden te vertellen!! @ Almika: wanneer heb je de pret echo??
Lees straks bij hoor, ik ben alleen zo misselijk dat ik niets kan eten. Word al beroerd als ik een boterham voor joey sta te smeren! Salcia, happy B-day!!!!!!!!! Als het goed gaat vandaag heb ik een mijlpaal bereikt: in november verloren we ons kindje met 6w2dg...
Ha meer jarigen hier dus. Wij gaan het op mijn verjaardag aan onze ouders vertellen. En we vieren mijn verjaardag expres wat later om het dan aan de vrienden te vertellen. Heb er nu al zin in. We zijn al helemaal aan het bedenken hoe we het op een leuke manier kunnen vertellen. Dat laat ik jullie dan wel weten. Verder verveel ik me vandaag. Ben alleen thuis. De zon schijnt wel, maar ik vind het te koud om buiten te zitten en overdag is er ook al zo weinig op tv. Ben maar wat huishouden aan het doen. Verder steeds kleine beetjes eten. Ik begon vanochtend al meteen te kokhalzen, dus doe het maar in kleine porties. Heb eigenlijk helemaal geen zin in eten vandaag..