November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Hallo meiden

allemaal ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ook ik mag me hier bijvoegen heb al positief getest verleden week vrijdag terwijl me NOD pas afgelopen dinsdag was.
    testen werden steeds donkerder, maandag heb ik een clearblue gedaan en die zei ook duidelijk zwanger 1-2 het is onze tweede, en had even het stukje van aloha gelezen, maar meis ik heb met 4 weken en 1 dag al een behoorlijke buik, sinds 2 dagen zijn denk ik me darmen naar boven geplaatst dus alles zit opgepropt manlief zei al voor de gein toen die gisteren thuiskwam hey ben je zwanger ofzo je hebt een beste buik hahahhahahah
    pas nu dan ook me gewone broeken al niet meer heb de zwangerschapsbroeken aan en die zitten me heerlijk. kreeg echt pijn met zitten bij de normale broeken.
    Hoop dat je vrijdag een mooi beebje ziet zitten.

mijn uitegerekende datum is 8 november onder voorbehoud heb naar mijn mening een cyclus van 35 dagen gehad.
    we zijn net gestopt met de pil en dit was ronde 1 en gelijk zwanger, met kleine man hebben we er 16 maanden over gedaan om zwanger te worden.

Nou meiden dit was het wel even, het is leuk spannend en eng allemaal tegelijk.

groetjes ria

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Gefeliciteerd ria! Goed dat je al zo snel raak had dit maal!
    Als je paar pagina's terug gaat zie je mijn buik. Ik kon vorig weekend dus al niets meer verborgen houden door mijn grote buik. als je even terugleest kan je zien dat gisteravond de vk dacht dat ik 3+ maanden was! Ben wel benieuwd naar je buik nu.. kun je een foto maken?

3. Ria32

Ria32 Niet meer actief

ga even foto maken en plaatsen in me album.

4. Ria32

Ria32 Niet meer actief

heb ze er in gezet niet zo groot als jouw buik maar mocht jij 5 weken zijn dan ben je een week verder, ik had ineens gisteren dat me buik zo was en voel me darmen ook hoger liggen.
    Hoop gewoon dat het een beetje twijfel bij je wegneemt, omdat je zeker ook al met aantal weken zwangerschap een buikje kan hebben.

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    die foto's van mij zijn de laatste van afgelopen maandag en nog wat paginas eerder vd week ervoor. zal even in je album kijken

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    oo jij hebt een beetje net zo'n buik als ik vorige week had dat doet me wel goed! had je dat bij je 1e zwangerschap ook? dit is namelijk mijn 1e..

7. Ria32

Ria32 Niet meer actief

bij de eerste kon ik met 5 weken mijn broeken niet meer aan bij deze met 4 weken hahahahahah
    ben zelf best fors dus zie je het niet altijd even goed natuurlijk maar nu valt het goed op, bij een eerste kan dit ook.
    Wilde je gewoon even laten zien dat het zeker kan een buikje nu al hebben.

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    in elk geval prettig idee dat ik niet meer de enige ben die al positiekleding draagt haha hoop dat jij het nog wel iets langer verborgen kan houden voor de omgeving! teminste.. mocht je dat willen! hier weet de hele omgeving het al door de buik haha

9. Ria32

Ria32 Niet meer actief

bij ons weten alleen de ouders en zussen ervan, verder nog niemand ach als ze het vragen zeg ik ja maar anders vertellen we het later pas.

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    *inbraak*

Ria, dinnetje van me. Hier ook nog even gefeliciteerd en je weet het. We doen druk ons best om hier over 2 weken ook mee te kunnen kletsen.
    Zou toch wel erg mooi zijn, wij 11 dagen verschil in leeftijd, onze zonen 10 dagen in leeftijd.
    Mocht het deze maand lukken 13 dagen verschil volgens mij in uitgerekende datum, dus mocht het zo zijn 12 dagen verschil in geboorte?
    Nou ja, het is verder afwachten. Meer kunnen we niet.

*uitbraak*

11. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Dank je wel lieverd, en me duimen draaien overuren, zou het zo geweldig vinden als je ook hier mee kan kletsen.
    gun het jullie ook zo heel erg meis.
    zou wel heel bijzonder zijn.

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    * Ik weet het meis, je zal ook de eerste zijn hier die het krijgt te horen mocht het zo zijn. *

13. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Gelukkig aloha.... Het klinkt best positief..... Alleen dat van het hcg klinkt wat raar, mijn vriendin heeft een bbz gehad en die maakte gewoon hcg aan.... Niet dat ik je ongerust wil maken hoor, want ik weet dat ze inderdaad zo vroeg in de zs nog niet meer zien dan een klein vlekje.... Dus dat klopt wel.... Maar als ze 2 vlekjes zien is het mischien wel een tweeling?????

14. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @aloha klinkt positief hopelijk is de echo gewoon goed dan..
    maar is wel raar dan dat ze een echo wilde maken terwijl ze wisten dat ze het eigenlijk nog niet konden zien?

x

15. Only

Only Lid

23 jun 2010
    22
    0
    0
    administratief
    Nederland
    Hallo meiden,

Hoe gaat het met iedereen? Ik ben weer terug van weggeweest, het ging allemaal wat langer duren bij mijn vriendin met verhuizing. Hier vaker misselijk en pijnlijke borsten, voel me alweer op en top zwanger! Vandaag mijn progesteron binnen gekregen en morgen mag ik bellen voor een echo bij 7 weken. Hopelijk gaat het nu wel goed, voor ons allemaal!!!!!

Ik zal vanavond het topic even doorlezen :)

Liefs Only

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Aloha: Jeetje meis wat klote zeg, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Hopelijk is je HCG vrijdag prachtig mooi 1500, mijn duimen draaien

@Catharina: Ik hoop het ook dat we beide mogen blijven, we gaan er gewoon voor :D :D En ik ga ook regelmatig naar het toilet om te controleren of alles nog goed zit en heb er ook al tig testen tegen aan gegooid :) . Ik heb vandaag minder gevoelige boobs en steken in mijn lies dus ik maak mij weer zorgen, moet ik eigenlijk niet doen maar ja het gaat vanzelf he

@CenM: Ik zou het dan wel met ochtend urine doen, dan zal hij vast veel donkerder zijn

@Quinnygirl: Van harte met jullie zo lang verwachte zwangerschap. Ik hoop dat alles goed is en je zwanger bent van een plakkertje

@Ria: Jij ook van harte, hopelijk blijft alles goed gaan

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ze maken standaard nog een echo. Gister was bij de vk in de praktijk vandaag in het ziekenhuis bij se gyn met betere apparatuur en toch andere kennis dan een vk. Mijn hcg was perfect bij de staat van mijn baarmoeder maar nogmaals pas vrijdag zullen we zien hoe het ontwikkeld met haar apparatuur móet ze met die 1500 wat zien maar dan móet me hcg wel zoals het hoort verdubbelen. Als ze dan niets zien klopt er iets niet. Ze zag nu Dus misschien 2 mogelijk zwarte rondjes Dus eventueel de plek of plekjes kunnen zijn waar wat komt. Dus ik ben gewoon kort zwanger en dik van 1 of 2 kindjes die bijna zeker gewoon in de baarmoeder zitten.

18. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd!

We blijven positief en hopen dat alle zwangeren ook daadwerkelijk zwanger blijven! :)

Aloha, nou in ieder geval relatief goed nieuws. Op naar vrijdag maar dat komt vast goed nu.

Hier veel maagzuur, moe en krampen. Hoort er allemaal bij denken we maar!

19. eerstekeermama

26 feb 2011
    35
    0
    0
    @ aloha; Nou het blijft nog spannend zeker tot vrijdag maar ze zagen in ieder geval al iets wat met een zwangerschap te maken heeft. Spannend en succes vrijdag!

@ alle nieuwkomers; Gefeliciteerd en zeker voor diegene die er zo lang op hebben moeten wachten! Ik heb me daarom vanwege die reden ingeschreven bij moeders voor moeders!!!

Vandaag is moeders voor moeders dus langsgeweest en mag ik volgende week beginnen met urine verzamelen!:D

Vanmiddag heel de dag met m'n moeder op pad geweest, die het grote nieuws dus nog niet weet. Nou ik voelde me behoorlijk lullig, barste bijna in tranen uit :(dat ik het nog niet kon vertellen. Tja die hormomen:cool: ook... Heb namelijk samen met manlief afgesproken om nog een tijdje te wachten tot we meer zekerheid hebben. Maar aangezien ik een echt moeders kind ben en ik nogal een open boek ben was het erg moeilijk!
    Maar heb op een onverdachte manier kunnen polsen wanneer ze het wel zou willen weten. Mijn schoonzus(mijn mans kant) is namelijk zwanger van de 3e en heeft het pas met de 11e :$week tegen iedereen verteld ook pas tegen haar moeder, en toen zei mijn moeder dat ze dat toch wel eerder wilde weten. Heb ik mooi op doorgevraagd, ze weet namelijk dat we "bezig"zijn maar heb haar ook wijsgemaakt dat ik nu ongesteld ben:p. Want anders vraagt ze wel us en nog niks??? Nu ben ik dus weer 4 weken van die vraag af ;)

Wel ben ik erg moe en heb gevoelige borsten. Vind het ook zo spannend allemaal. Nou laten we met zijn allen hopen 9 maanden op deze roze wolk te mogen blijven :)

20. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Ria en Quinnygirl: Welkom op de topic en van harte gefelicteerd!

@Aloha: Spannend meid! Maar het zal allemaal wel goed zitten, omdat je bloedwaardes bij je termijn passen.

Hier ben ik vandaag al een paar keer naar de wc geweest, plasmarathon begint hier nu ook. En ik heb hier een zak bolognesechips voor me liggen, maar opeens heb ik daar geen zin meer in, terwijl ik die speciaal had gekocht, normaal heb ik namelijk geen junkfood in huis anders zou ik nog meer wegen.

Deel Deze Pagina