November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Kan me je frutstratie voorstellen! Ik werk veel met borderliners.. die trekken vaak toch hun eigen plan, zonder na te denken wat eventuele gevolgen/consequenties kunnen zijn. Moeilijk hoor! Sterkte ermee!!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Lastig meis... Sowieso lijkt het me lastig voor je om een zusje met borderline te hebben. Uit je stukje wordt het wel heel duidelijk, haar borderline... impulsief, zwart-wit denken, moeilijk relaties onderhouden (werk)...

Ik zie mijn zusje ook nog niet met kinderen, die is 25. Maar die heeft hersenvliesontsteking gehad op haar tiende en daardoor is haar persoonlijkheid erg veranderd. Ze werd een extreme puber en een deel van haar geheugen is aangetast, maar ze doet zelf ook weinig moeite om daar iets mee te doen. En zolang ze dat niet doet hou ik mn hart vast dat ze niet zwanger wordt! Bovendien heeft zij haar opleiding ook niet afgemaakt en werkt niet en wil ook niet werken (paar uurtjes per dag) . Ze ziet totaal niet in dat je in je leven ook sommige dingen gewoon moet aanpakken, en in haar geval therapie volgen en de boel op de rit zien te krijgen...

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Heb zostraks even lekker 2 koppen soep naar binnen geslurpt. Dat voelt al een stuk beterder!

4. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @napoleon 1 jaar van harte gefeliciteerd!!

5. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hey dames,

Vandaa onze eerste echo gehad en die was SUPER.ik ben zo blij,omdat ik maandag 1 keer bloed verloren had.De gynacheloog zei dat het een innestellingsbloeding kan zijn en dat ik me niet druk hoeft temaken.Ow wat ben ik toch blij....Op naar de volgende echo insallah...

6. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Wat fijn yasgok, gefeliciteerd! En nu lekker genieten!:)

7. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh wat leuk zeg, al die mooie echo's! Bij mij duurt het nog 2 weekjes.. duurt wel lang hoor, dat wachten ;)

Zoo meiden hoe houden jullie dat vol? Het is vandaag nog maar de 4de dag dat ik misselijk ben, maar pfff ben het zoo beu :p De hele dag door.. moet niet overgeven, maar wel constant het idee. Kan ook bijna niks door mijn keel krijgen :S Wat doen jullie tegen misselijkheid?

8. juf85

juf85 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Vanochtend gewerkt tot 12:30 uur. Leuke groep kleuters. En ik had een stagiaire, altijd fijn als je moet invallen. Zo'n stagiaire kent de groep al.
    Nu net weer thuis. Even zien hoe ik de middag moet doorkomen, straks nog maar even lekker douchen denk ik. En dan naar de echo!! We gaan daarna waarschijnlijk uit eten (wokken).

Ik heb trouwens ook moeite met avondeten. Ik heb niet meer overal zin in. En vlees hoef ik ook niet zo veel meer, gek..
    Maar vanavond wokken, dus dan zal ik wel wat vlees eten.

Ik ben trouwens vaak een beetje misselijk op de fiets. Dan ruik ik uitlaatgassen en zo en begin ik te kokhalzen. Ik heb zelfs 1x overgegeven in de berm. Dus nu fiets ik altijd heeeel rustig.

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Iedereen met mooie echo gefeliciteerd!!!yasgok wat fijn dat t goed is!!

Hoop me volgende week donderdag ook te kunnen melden met mooie echo. Vandaag weer meer pijn in borsten masr ook zeurende buik en liezen weer.

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Ria, goed nieuws dat het tóch goed zit, hoop dat je een beetje aan het idee gewend bent!

@Napolon, gefeliciteerd met je meisje!!

@HVK Jammer dat je zusje niet gewoon blij voor je kan zijn.... kennisje van mij heeft ook borderline en een kindje.... moet zeggen dat ze wel is bijgedraaid sinds de kleine er is... maar de relatie met dr (Nu ex) vriend was heftig... hoop dat dat bij jullie bespaard gaat blijven

@Truuske, super dat de echo goed was... heeft het nog gevolgen voor jou dat de baarmoeder gekanteld is?? Of is het dan gewoon wat moeilijker om te spieken??

@Yasgok, fijn dat bij jou de echo ook goed was!!

Morgen mag ik ook eindelijk een kijkje gaan nemen, als alles goed is, maar even een bezoekje brengen aan de Prenatal, (heeft tot zondag 15-20% korting) om een leuk pakje te zoeken... maar vooralsnog eerst maar kijken of het goed zit.....

zometeen weer avonddienst.... pfff nou ja, ben ik vanaaf zo moe dat ik niet hoef te draaien van spanning ;)

11. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

Yasgok: SUPER! Lekker hoor dat alles goed was!

Ja erg jammer dat het zo gaat met mijn zusje. Ik wil dan ook geen negativiteit tijdens mijn zwangerschap, en dat er een competitie gevoel is. Gelukkig vertelde zij mij laatst dat ze net weer de prikpil heeft gehad. Dus voorlopig, nog niet ;) En Als dat te erg word neem ik weer afstand. Net als vorig jaar. Toen heb een jaar heel weinig gezien en gesproken. Dat deed mij goed. Hoe gek het natuurlijk klinkt je eigen zus. Maar goed ik moet er niet aan onder doorgaan. En dan is zoiets de enige oplossing. Ik heb liever natuurlijk een zus, die gewoon echt je zus kan zijn.

Ik ga te werk! Ik hoop dat diegene er straks is die ik wil spreken, over die nachtdiensten ;)

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hvk, tsja, je familie heb je niet voor het kiezen, die krijg je er gratis bij ;). Ik heb ook jaren niet met mijn zusje afgesproken omdat ze zich niet aan de afspraken kon houden en dan waren de kinderen erg teleurgesteld. Ik heb haar wel gewoon uitgenodigd enz hoor maar dan was ze het vergeten... right. Sinds ze een nieuwe vriend heeft is het een stuk beter gelukkig...

13. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Hoi allemaal! Er is weer flink gekletst zeg!

Alle dames met een positieve echo, Gefeliciteerd!

@Aloha, En hoe is het vanmiddag gegaan meid? Nog een foto mee mogen nemen?

@Napoleon. Nog gefeliciteerd met de 1 jarige! Is vast snel gegaan!

Hier vandaag gewerkt. Viel me toch wel zwaar zo vroeg opstaan! En ik heb het nog niet verteld, en wonderbaarlijk genoeg gaan bijna alle gesprekken over kinderen, en zwanger zijn zo vervelend! Maar heb morgenavond de echo en als daar goed nieuws uitkomt kan ik het opgelucht vertellen eindelijk!;)

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Napoleon, gefeliciteerd!!

Leentje ook echo morgen, spannend hoor!!

15. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Napoleon: Gefeliciteerd met je dochter, 30 maart is een hele mooie dag om jarig te zijn! :)

@Truuske: Mooi een goede echo en fijn dat je volgende week weer mag kijken!

@Yasgok: Mooi dat je gerustgesteld bent door de goede echo.

@Aloha: Hoe is het gegaan?

Hier kan ik 's nachts niet beginnen met slapen op mijn rechter zij, want dan krijg ik meteen het gevoel over te moeten geven, links gaat wel goed, raar he? Vandaag jarig dus taart, nou van dat stukje taart heb ik nog steeds plezier :( Al de hele dag misselijk. Verder erg spannend want vanavond mijn ouders en zusjes vertellen!!!

16. nak

nak Lid

27 mrt 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier kan ik 's nachts niet beginnen met slapen op mijn rechter zij, want dan krijg ik meteen het gevoel over te moeten geven, links gaat wel goed, raar he? Vandaag jarig dus taart, nou van dat stukje taart heb ik nog steeds plezier :( Al de hele dag misselijk. Verder erg spannend want vanavond mijn ouders en zusjes vertellen!!![/QUOTE]

als je slaapt op je linker zij, dan liggen al je organen in een ontspannen positie. dus logisch dat je dan lekkerder ligt... als je last hebt van je darmen is het vaak ook lekkerder om op je linker zij te gaan liggen...

en veel plezier vanavond!

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ah zit dat zo, ik slaap altijd op rechts, maar lig ook niet echt lekker meer, krijg ik steken in buik ook.

Spannend MothertoBe je ouders en zus vertellen!! veel plezier!

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    O en gefeliciteerd natuurlijk ook!!!

19. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

als je slaapt op je linker zij, dan liggen al je organen in een ontspannen positie. dus logisch dat je dan lekkerder ligt... als je last hebt van je darmen is het vaak ook lekkerder om op je linker zij te gaan liggen...

en veel plezier vanavond![/QUOTE]

Daarom worden klysma's en zetpillen ook op de linkerzij gegeven..

Ik ben moe, ga een dutje doen. Moet om half 8 bij de bios wezen en anders ga ik daar liggen slapen..

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hier even snel ego bericht moet zo bengel weer halen van karate

echo gehad vandaag en zag er prima in orde uit voor de duur van zwschap en we hebben een kloppend hart gezien gewoon normaal via buik echo...:D:D:D ben erg blij en zeker stuk geruster...helaas was niet 7,3 wkn maar op 6.5 wkn.ach dat mag nu 13 april weer in erasmus..

Deel Deze Pagina