Aloha: Wat een verschrikkelijk mens was dat zeg! Hartstikke goed van je dat je haar hebt gezegd waar het op stond. Dat slaat natuurlijk nergens op hoe ze jou behandeld. Fijn dat het in ieder geval een geruststelling was dat het is gestopt met groeien. Ik hoop voor je dat het er snel en natuurlijk uit komt! In elk geval erg veel sterkte gewenst voor jullie allebei! Ik vind dat je er top mee om gaat, een supermeid ben je! Cerinity: Ik zag dat je zei dat JIJ het kind graag wou houden, maar denkt de steun van je vriend erg nodig te hebben. Dat begrijp ik, maar ik denk dat als je eventueel de keuze maakt voor een abortus o.i.d. je het je vriend nooit zal vergeven, wat de relatie natuurlijk niet ten goede komt. Dan ben je waarschijnlijk alsnog alleen, en dan zonder het kindje wat wel gewenst was. En voor de opleiding en onderdak, daar is altijd een oplossing voor te vinden. Misschien kun je eens informeren op school wat de mogelijkheden zijn. Tenminste zo denk ik erover, in elk geval erg veel sterkte bij het maken van deze keuze! Pff als ik een drukke dag heb gehad heb ik echt last van mijn buik! echt een soort ongesteldheidskrampen. Dan moet ik echt mijn riem los doen en op de bank gaan liggen voordat het iets minder fel word. Wel vreemd Misschien is het ook wel de spanning voor morgen, heb morgenavond de echo en dat vind ik erruuuggg spannend, mmoet ik overdag ook nog wachten grrr Haha!
Nou, ik heb haar gesproken. en de nachtdiensten die staan moet ik per avond bekijken. en als het niet gaat moet ik mij ziek melden. ze was het wel eens dat het niet zo kon kotsen over de gang en mij zo heel de nacht voelen. maar zij kan niet voor mij een uitzondering maken qua nachtdiensten, maar gaat wel kijken wat ze kan doen voor mij. en toen zei ze en anders word het de ziektewet. liever niet maar het moet natuurlijk wel gezond blijven. aloha: wat een raar mens. goed dat je zo voor jezelf op komt. juf85 gefeliciteerd met je goede echo. en dat je zo ver bent lekker hoor. ik ga weer verder met werken! ik heb weer dat spierpijn gevoel onder in mijn buik/lies!
HvK, is het echt niet zo dat als je zwanger bent je geen nachtdiensten meer hoeft te draaien? Zwanger is namelijk niet ziek, dus vind het raar om je dan ziek te moeten melden toch? Ik heb vandaag ook meer last van buik, net of het heel strak staat ofzo, of dat je moet plassen heel nodig, kan het niet goed uitleggen.
Cerinety, heb je geen ouders waar je terecht kunt hiermee of een zus of lieve tante? Er is volgens mij altijd een oplossing...als je het graag wilt houden, kun je allerlei subsidies krijgen, urgentieverklaringen voor een huurwoning etc... Het is zo erg als je er later spijt van krijgt meis.
Het is zelfs een wet. het staat in de arbeidstijdenwet. zo zijn er nog meer dingen die zwangere vrouwen niet mogen. raar gevoel is dat in je buik he!
Ja kan het ook niet goed uitleggen, als je heel nodig moet plassen ofzo heb je ook zo'n gevoel...het zeurt echt... Maar als het in wet staat, waarom moet je dan ziek melden, snap het niet?!
Sansky en babywens mooie testen!! Napoleon gefeli met de jongste de 1e b'day! Truuske hier ook een vreugde dans!! Zit ons deze keer mee!!!! Hvk snap jouw reactie helemaal. Wat zeiden jouw ouders? Want als zij het toch echt gaat doen dan vrees ik dat jouw ouders er ook mee in gesleurd worden (bedoel daarmee dat zij komt nog vaak bij hun omdat zij niet goed voor zichzelf zorgt) Nour had het dus aan o.a Azeb gevraagd en zie haar antowwrd Dus gewoon voor de zekerheid de bijsluiter doornemen maar denk ook dat het geen kwaad kan! Thee lijkt mij wel erg pittig ja, had hele dag al gember boertjes zeg maar haha. Hielp het wel? Hier ook overdag moe en in de avond/nacht niet zo yasgok super meid!!!!! babywens ja ken het.. ben het liggen/ bank hangen beu.. ben al 2 weken ong misselijk hoop dat de nieuwe meds beter aanslaan! avondeten eet het wel maar merk dat ik steeds minder zin in eten hebt, dus ook avond eten. almika ook super echo!!!! Aloha oh jeetje meid! Wat stom dat zij zich eerst anders voordeed en helemaal toppie dat jij haar ff de feiten in wreef!!! Bij ons in het zkh werd altijd gezegd of ze ass. waren of gyn's. Vk's kreeg je niet te zien. Echt stom en snpa je helemaal! En elke week een echo? Ik moest toen om de 2 weken komen ivm kleine stukje wat niet los liet. Tenzij ik ineens heel erg vloeide moest ik meteen komen. Snap ook he gevoel van fijn dat het niet meer groeit. Hopelijk betekent dit een begin van iets zodat jullie verder kunnen, knuffs!!! cerinety ik heb iets gemist, wat bedoel je met CASA? *edit* zag dat truuske het al opzocht. Meid kies voor wat jij wilt! Denk hier heel goed overna.. komt jullie relatie wel goed na de abortus? Want zo te lezen wil jij het wel houden. En trust me er zijn altijd mensen die willen helpen meid! Knuffs. Je moet vooral jouw eigen gevoel kiezen en volgens mij heb jij die keuze al gemaakt. juf85 oooh vooruit gezet super dat alles goed was! Ik haat ook de drink-je-vol-en-dan-drukken-echo's moedervantomasz oei idd flink schrikken. Ik denk idd darmen. die kunnen soms zooo scherp zijn tijdens de zwangerschap! op het eind moest ik goed opletten of het geen weeen waren haha. Probeer idd goed te rusten en super een mooie echo! Salcia omdat je ook ziek bent maar ziek ivm zwangerschap. Ik ben nu thuis en met mijn werkt UWV geregeld en ik word (volledig?) vergoed Dus mijn baas betallt nog mijn uren uit en hij krijgt die geld terug van UWV. Deze dames succes/veel plezier morgen! kannietwachten intake verloskundige Katemans 1e afspraak VK Kiwo 1e afspraak VK Ikke81 echo
Salcia klinkt bekend heb ik ook soms, kan oprekken zijn en dat alles weer een plekkie moet zoeken. Als je het niet vertrouwt dan wat urine inleveren Hier: Weer belafspraak met de HA gemaakt want mijn Emesafene is bijna op. Heb haar gevraagd of ik niet iets sterkers kon krijgen (doelend op Pimperan) Maar er was niks sterkers en ik ben niet uitgedroogd en zit al op de max (3x daags). Erg jammer wan dan zie ik mij nog wel een paar weken bankliggen *mumblegrumble* Maar 5min later belde zij op dat ik wel een andere soort zetpil kan nemen. Mssn dat die beter aanslaat dan de Emesafene. Dus een vervolg recept voor E. en een doosje van het andere om 2 dgn of zo uit te proberen (2x daags liefst) Krijg ik de dozen thuis staat op die andere dus Pimperan! Ik heb weer hoop! Hopelijk slaan ze snel aan want morgen moeten we ID kaart voor dochtertje aanvragen omdat wij binnenkort een doopceremonie hebt in het buitenland (en ik ben benoemd tot peetouder!!) en dus ook gelijk een leuke bedeltjes armband zoeken voor mijn peet kind Wil ook van het weekend ondanks mijn toestand naar de Prenatal.
Daarom ga ik morgen mijn rechtsbijstaan vragen, wat hun voor mij kunnen betekenen. hun moeten iets voor mijn vinden en als ze dat niet kunnen moeten ze dat bewijzen. wat mijn eerste ziekte dag lever ik een vrije dag voor in!
ja verstandig om na te vragen...vrije dag inleveren lijkt mij niet de bedoeling inderdaad. Ik ga slapen, misschien dat buikje wat rust krijgt als ik lig. Heb ook dingen staan inpakken vandaag, gaan de keuken verbouwen, goeie timing, haha...maar stond al gepland
Jeetje Aloha wat maak jij een negatieve dingen mee ... bah zeg. Heel veel sterkte ! Ik voel me nog steeds moe en mijn buik heeft de hele dag spierpijn. Net besloten dat ik voor de zekerheid maar eevn een plas inlever bij de huisarts ... even kijken of ik niet toevallig een blaasontsteking heb.
Heb me voor vandaag ziekgemeld, had zo'n gemene buikpijn. En ik was vandaag extra, dus ze hebben er geen last van. Ik hoorde trouwens dat een aantal collega's hadden zitten speculeren, in de periode die ik ziek was vanwege de operatie. Zo van:Het zal ons niets verbazen als Kylie komt en zegt dat ze zwanger is. Weten jullie waar ik last van heb, mensen die er bij voorbaat al vanuit gaan dat het mis gaat! Als iemand me vraagt wanneer ik uitgerekend ben, en dat ik dan zeg dat ik lekker kerst en Oud en nieuw vrij ben. Dan wordt er gezegd: Áls het goed gaat. Heb gisteren tegen een collega gezegd dat ik niet stop met genieten en plannen omdat het wel eens niet goed kan gaan! Oh en heb weer een nieuwe stopdatum, zaterdag weer een poging. Waarom niet eerder? Omdat ik die dagen moet werken en last krijg van hartkloppingen en je me op kan vegen. Dus dan begin (voor mij het zwaarste) ik zaterdag als ik lekker vrij ben. Heb nu tussendoor ook hartkloppingen, maar heb gelezen dat het komt omdat je meer bloed hebt en je hart daardoor harder moet werken. @Almika: Gefeliciteerd met de goede echo! @Leentje: dat heb ik ook, maar ook als ik een rustige dag gehad heb. Het begint normaal rond een uur of half 17. @MoedervanTomasz: Wat een gedoe zeg, gelukkig ben je er vanaf! En gefeliciteerd met het mooie knipperlichtje natuurlijk! @Aloha: wat een verhaal zeg, goed dat je je bekkie bij je hebt! @Juf85: gefeliciteerd met je mooie echo meid!
Ik ga misschien toch even bellen, rot buikpijn.. Heb wel het idee dat het goed zit, maar wil het zeker weten.
@ HvK, wat voor werk deed je ook alweer? Volgens mij ben je niet meer verplicht om nachtdiensten te werken, als je weet dat je zwanger bent.. Maar sommige mensen hebben er geen problemen mee! Mijn baas vind het akkoord en niet meer dan logisch dat ik geen nachtdiensten meer werk. Het schijnt toch niet goed te zijn voor het vruchtje, heeft mijn huisarts gezegd! Gelukkig heb ik collega's die graag nachtdiensten werken, dus is het hier geen probleem! @ cerenity, wat een moeilijk situatie zit jij in! Niemand hier kan voor je kiezen, je kunt alleen maar naar je eigen hart luisteren! Toch zou ik zeker weten dat ik niet oud zou willen worden met een man die ons kindje niet zou willen laten groeien.. Je bent al ruim 8 weken zie ik.. Als je de websites en boeken naleest dan kun je zien dat het gewoon al echt een mensje aan het worden is. Je kindje heeft al armpjes en beentjes die aan het groeien zijn! Ik zou het niet kunnen... Sterkte met je beslissing!
Hvk, ik begrijp ook je frustratie met je zusje en kinderen..... Heel lastig! Yasgok, gefeliciteerd met je mooie echo!
Nog geen telefoontje, heb net wel de huisarts gebeld voor de bloeduitslag. M'n schildklierwaardes zijn netjes, TSH 3,4 en T418. Las op internet dat je bij een zwangerschap moet streven naar een TSH van 1-2.
@Salcia: Ik kan bij al mijn familieleden terecht, ik mag zelfs terug inwonen bij mijn ouders, of wonen bij mijn tante. Maar inwonen bij mijn ouders gaat niet werken want mijn vader en ik gaan echt niet door 1 deur... En we liggen altijd wel in de clinch.. Bij mn tante kan ik nog overwegen, maar die ruimten zijn heel klein en ze woont ver van mijn school. Mijn nicht heeft voor mij alle financiele dingen al uitgezocht (ze is zelf namelijk tienermoeder van 3 kids). En dat gevoel wat je beschrijft heb ik ook al sinds dat ik 3 weekjes zwanger ben... Helaas wordt dat steeds pijnlijker naarmate ik saxofoon speel. Dus mijn hele hobby (6 uur per week) moet drastisch worden vermindert als ik doorga met de zwangerschap .. En dan moet ik dus echt iets nieuws gaan zoeken voor in de tussentijd... Ik denk alleen dat ik straks veel moeite zal hebben om afscheid te nemen van mn oude leventje met mijn vriend.. Zondag alweer 2 jaar samen..
Nou ik ben nog steeds superblij, maar lees dan weer verhalen over werk dat niet mee wil werken en zo. Vervelend allemaal zeg! Succes ermee. Ik kon vannacht echt niet slapen, ik zag de hele tijd de echo voor me. Druk aan het bewegen en je zag al vingertjes. Er was toch nog iemand jarig vandaag? Ik weet niet meer wie, maar gefeliciteerd! Wij gaan vanavond onze ouders verrassen met het nieuws! Ik ga de camera klaar zetten denk ik om alles te filmen. Verder hier ook nog wel kwaaltjes. Gisteren had ik erge hoofdpijn, paracetemol hielp niet. Succes iedereen!