November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Gefeliciteerd :D

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    dit is de ernietaart :D

Hij was alleen niet zo heel netjes want moest op het laatst heeeel erg haasten ;)

Bekijk bijlage 141136

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Lees het nu pas. Ik ben er wel gerust op nu, heb nu ook geen buikpijn meer..

@Katemans: Nee, niet in die mate hoor. Mijn pols is wel hoger dan normaal en soms voel ik hem in m'n keel kloppen..
    @Tandarts: Ik ben 2 weken geleden geweest, wist toen net dat ik zwanger was. Had me 1,5 jaar geleden al aangemeld bij die praktijk, maar nooit geweest. Dus geen controlefoto, maar kreeg complimenten over mijn tanden, en er werd me op het hart gedrukt dat ik moest flossen, zeker tijdens de zwangerschap.
    @Borsten: heb juist vandaag meer last, nu al een uur steken in mijn rechter (.)
    @Splitsing: Ik lees ook alleen hier, volg ook al een paar andere topics en anders is het helemaal niet bij te houden.
    @Leentje: Heel veel succes!!
    @Eikie: Gefeliciteerd!!

Ik ga de rest van de avond lekker op de bank aan m'n geboorteborduurwerk werken..

4. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden

@napoleon, wat een kunstwerk die taart! echt heel leuk

@jarigen, gefeliciteerd

@borsten, ik heb juist helemaal geen last van mn borsten, ze zijn wel een flink stuk groter geworden, maar ze doen helemaal geen pijn

@leentje, succes zometeen, spannend hoor!

Hier vandaag zowaar een minder misselijke dag. Heb gisteravond emesafene ingenomen voor het slapen en vanmiddag met de lunch 2 gembercapsules, en dat lijkt zowaar te helpen. Ik hoop dat het morgen ook zo gaat want dan heb ik de hele dag cursus, bleegh

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Gelukkig nog meer met minder pijn in borsten

6. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nak, ik dacht dat dat pas later in je zwangerschap het geval was als je ook echt een buik hebt zeg maar, maar nu klaarblijkelijk ook al.

@Almika: Gefeliciteerd met je mooie echo!

@Aloha: Dat geloof je toch ook niet! Ga je nog een klacht indienen bij het ziekenhuis? Idd lekker naar je 'eigen' verloskundige. Ik hoop voor jou (gezien de omstandigheden dan he) dat nu het gestopt is met groeien je lichaam het ook snel zal opruimen. Dan kunnen jullie samen beginnen om verder te gaan.

@Juf: Ook jij gefeliciteerd! Dan ben jij denk ik het verst nu :) Ik ben morgen 10 weken.

@Moedervantomasz: Blij dat je je weer beter voelt en gerustgesteld bent door de echo.

@Cerinety: Moeilijke keuze om te maken.

@Katemans: Ook jij gefeliciteerd met de echo :)

@Eikie: Gefeliciteerd en welkom!

@Napoleon: Wat een mooie taart!

@Kylie: vind jij borduren ook leuk, of was het een grapje? Ik vind het wel leuk om te doen, nog niet over een geboorteborduurwerk nagedacht, heb er zelf wel een van mijn moeder gehad toen.

Mijn ouders en zusjes vonden het allemaal heel leuk nieuws! Ik had de echo in een lijstje gedaan en op het dressoir gezet tussen de verjaardagskaarten (daar kijken mensen toch altijd het eerst). Zaterdag de rest van de familie (wel spannend want nog 2 weken tot de 12 weken).

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Pizza gegeten en nu kotsmisselijk.. Is mijn lievelingseten

8. nak

nak Lid

27 mrt 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    @napoleon: wat een geweldige taart! ziet er fantastisch uit!

@ alle goede echo's: fijn dat alles goed is!

ben ook nog wel misselijk, maar de ene dag erger dan de andere.. das dan wee jammer... maak dan gelijk weer druk... het duurt nog zo lang voor het 18 april is....:(

9. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Nak

Mag jij ook 18 april? Ik heb dan intake met vk.. pfff duurt nog lang he? Ik kan echt niet wachten hoor ;)

@Napoleon

Wat een leuke taart joh, knap gedaan hoor! Is best een leuke hobby lijkt me?

Ik begin me nu toch wel beetje zorgen te maken.. Had voorheen al last van steken alleen aan de linkerkant, sinds vanavond heb ik ook last van mijn linkerschouder en linkeronderrug. Begin hem behoorlijk te knijpen moet ik zeggen, als het morgen nog zo is meteen de vk bellen voor een echo hoor.. Ik ga dan niet nog anderhalve week in spanning zitten!

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Mothertobe: Nee, hoor. Dat is serieus :D 24 jaar en borduren..Doe het nu bijna 8 jaar.

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Zijn t steken of pijn? En wat voel je in schouder?

12. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ehm het is voornamelijk gewoon een drukkend zeer gevoel.. maar heb het niet continu, maar komt met vlagen. Het is net alsof ik mijn schouder overbelast heb ofzo, of dat ik heel lang verkeerd heb gezeten.

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mijn schouder voel ik ook soms hoor maar ook vanuit oksel, klieren denk ik. Maar als je t niet vertrouwd bel je toch noodnummer?

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hee meiden

Ff snel een ego berichtje, de echo was super en het hartje klopte. Echo staat in mijn album. Ga morgen weer bij lezen.

Sweet dreams ladies

15. Kris34

Kris34 Niet meer actief

oohhhhh ik wil ook zo'n Ernie taart!!! (misschien helpt dat tegen het gammel zijn ;) )

@kloppende hartjes: joepie!! Gefeliciteerd!!

Vandaag afspraak gemaakt bij de gyn. Ik moest morgen(!) maar eens langs komen. Dus staan we daar morgen om half elf op de stoep!

16. juf85

juf85 Niet meer actief

Wat een leuke taart!!!

Nou wij hebben het vandaag verteld aan onze ouders. En dat ging als volgt.

Ik ging naar boven in de slaapkamer zitten met een camera in mn handen. Mn vriend zei beneden: we hebben een nieuw bed.
    We hadden namelijk een logeerbedje (campingbedje) gekocht.
    Toen kwam iedereen binnen. Mn moeder keek alleen naar ons bed: 'oh dus toch een houten'. Dus ik: Mam kijk nou eens goed.
    En toen zag ze het babybed. Iedereen vond het heel leuk!
    Daarna taart met muisjes gegeten.
    Ben blij dat ze het nu weten, kan je er eindelijk met anderen over praten.

Ik ga nu slapen, moet morgen weer werken.

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey ladies

Jarige Jobben gefeliciteerd!!

las goede echo's!!! Helemaal toppie!!

borsten doen minder zeer nu ik een borstvoeding's bh aan hebt.

misselijkheid de pimperan lijkt aan te slaan. Moet het wel 2 dagen of zo geven eer ik een verandering kan opmerken. Ik hoop het zo! Als ik nu erg misselijk ben eet ik iets. Toen straks een broodje ei met kaas gemaakt en aan de dr pepper

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Deze dames morgen succes/veel plezier!!

Lara1 1e echo
    NourElHouda 1e afspraak vk
    Juf85 1e keer VK
    Napoleon VK

19. Salcia