@cerenity... meid ik begrijp dat je het houdt.GOED ZO maar je vriend gaat ??? sorry dat ik vraag maar gaat hier zo snel en was even niet geweest. heb je al gepsproken met zijn ouders en die van jouw. gun het even. bij mannen duurt altijd langer, wie weet draait hij bij. hij heeft wel erg rare gedachten en zo maar toch...neem hem mee naar echo, dan veranderen ze meestal meid Bekijk bijlage 141256
hmm ik had net wat getypt, maar website liep vast. Dus nog maar een keer. Mn moeder dacht al dat ik zwanger was, had ze gedroomd. Ik had 23 feb de test gedaan en ze had op de kalender gezet bij 23 feb dat ik zwanger was. Bizar!!!
het kan toch echt mijn "schoon"oma vroeg ons eind december of we bezig waren met een zusje voor mijn zoon.. wij wisten nog van niks 2 weken later had ik getest en bleek ik zwanger te zijn..
Wij gaan straks even naar mijn ouders, onder het mom van gereedschap lenen (moet ook hoor) en dan maar vertellen. Heel spannend want denk dat ze toch wel hun bezwaren hebben... (tsja 5 kids...) maar goed...
@Kylie en anderen: Grappig, dacht dat ik ongeveer nog de enige jongvolwassene was die zoiets leuk vond (hier 27 jaar) @Ikke: Super dat de echo goed was! @Robing: Gefeliciteerd en welkom! @Moontjemoon: Gewoon naar je lichaam luisteren hoor. Mijn man vond het ook niet leuk dat ik om 20.30 in bed lag maar het is even niet anders. Nu (na 3wkn zware moeheid) gaat het gelukkig weer beter. Pff morgen mijn verjaardag vieren. Zie er een beetje tegenop alle drukte. Vandaag de boodschappen gedaan. Manlief mag straks alle zware tassen naar boven tillen (wonen op 2e verdieping van een appartementencomplex en geen lift). Voel het nu wel in mijn buik. Morgen dus maar rustig aan doen, iedereen weet waar alles staat! Maar wel leuk is dat we het morgen iedereen gaan vertellen
Hallo meiden! Ik kom me hier ook weer voorzichtig aanmelden! Ik ben Safiya al moeder van 4 kindjes waarvan 1 vlindertje Kylian* verloren tijdens de eerste weeen door een omstrengeling van 5 keer in 2006. Destijds heeft mijn verhaal hier ook gestaan, ben inmiddels even weg geweest en daarna weer terug onder een andere naam Wij zijn heel onverwachts zwanger van ons 5e wondertje! ik moet het nog even goed door laten dringen omdat het echt een hele grote verassing is, wij waren namenlijk in de veronderstelling dat mijn vriend onvruchtbaar is door een bepaald medicijn..als wij zwanger zouden willen worden moest hij gaan spuiten met hcg hormoon, zo ben ik ook zwanger geworden van mijn jongste mannetje van nu 1,5 jaar. Bizar maar heel erg welkom, echt een kadootje! Heb inmiddels al een echo gehad, maar daar was alleen nog een zwangerschapsring op te zien, klopte wel ongeveer met hoever ik zou moeten zijn en het zat hoog ingenesteld en dat was een heel goed teken zij ze. Maadag 11 april heb ik weer een echo als het goed is ben ik dan ongeveer 6,5 week zwanger en hopen dan ook een kloppend hartje te mogen bewonderen! Voor iedereen die vandaag een echo heeft, spannend, hoop op goed nieuws! Verder voor iedereen een goede zwangerschap gewenst, dat we in november maar heel veel gezonde prachtige wondertjes in onze armen mogen houden! liefs
Hooi Dames! Hoe gaat het hier! Zal zo even uitgebreid reageren op iedereen, maar zal eerst even melden dat de echo gister super was! Hartje klopt erg goed en stevig en onze beeb groeit tot op de dag gelijk! Dat vond de vk wel erg bijzonder! Heb zelfs het hartje gehoord! Heb ook nog een leuke tas meegekregen met allemaal tijdschriften, boekjes, kortingsbonnen en knuffeltjes. Hadden jullie dat ook?
Ik had de echo niet bij de verloskundige, maar bij een echobureau. Maandag naar verloskundige, dus zie wel of we zo'n tas krijgen. Ik heb net ook boodschappen gedaan voor zondag (dan vier ik mn verjaardag). Zware tassen met moeite in de auto gekregen en in huis. Meestal doen we samen boodschappen, maar daar hadden we nu geen tijd voor. Ik probeer ook niet te zware dingen te sjouwen.
@Beetletje: Hoe gaat het met je nu? Mocht je wel een verdoving? @Napoleon: Borduren vind ik hartstikke hip! Ik ben nu net begonnen met haken, toen ik ziek was, maar moet nog even goed oefenen Maak je ook van die mooie ''geboorte platen'' Zeg maar? Met naam en geboortedatum en een mooi plaatje ofzo? Dat vind ik altijd zo schattig! Hoe was het bij je ouders? Hadden ze wel een leuke reactie? @Cerinity: Vervelende situatie meid! Maar ik weet zeker dat je er sterker uit komt, al klinkt dat nu nog niet zo. Komt allemaal goed schatje! @Juf85: Wat apart dat je moeder dat al had gedroomd, wel erg mooi! Leuk bedacht om het je ouders zo te vertellen! @Mothertobe: Leuk dat je zon moment hebt bij een verjaardag, dat je iedereen het in 1 keer kan vertellen. Geeft toch wel veel drukte he zon verjaardag! @Safiya: Welkom! Ik hoop dat je nu een mooi en gezond kindje in je armen kunt houden in november! Heftig hoor je verhaal! Hier alles goed dus. Ik heb vandaag mijn collega, en werkbegeleider verteld dat ik zwanger ben, en ze reageerde erg leuk, ze heeft me erg gerustgesteld. Moet het volgende week mijn leidinggevende vertellen, maar ze zei dat dat wel goed kwam. Pak van mijn hart hihi! Nu lekker met de beentjes omhoog, vandaag een vroege dienst gehad, dan moet ik er kwart voor 6 uur uit, opstaan is nog niet zon ramp. Maar ben nu echt op hihi!
@ Ikke81: Ik wou even je echo foto gaan bekijken in je album, alleen ik kon hem niet zien, dus heb je even een vriendschapsverzoekje verstuurd Was nieuwschierig hihi!
Verdoven mag gelukkig gewoon. Helaas ging het trekken minder makkelijk dan de vorige keer. De tandarts heeft bij 1 kies echt zitten hakken en timmeren De verdoving is nu aan het uitwerken en het wordt best pijnlijk. Ben gelukkig niet misselijk en verder voel ik me ook goed. Ben alleen weer heel moe maar lig lekker met mn dekentje op de bank. Fijn dat je collega's zo reageerde! Lijkt me ook echt spannend om het op je werk te vertellen. @ safiya: welkom en geniet van je zwangerschap! @ ikke: Gefeliciteerd met je super echo!!
Hallo allemaal, Daar ben ik dan met HEEL GOED NIEUWS!!!! Ik ben een hele trotse MAMA met een heeeeeeele mooie echo! We hebben een kloppend hartje gezien!!!! En ik word geschat tussen de 5 - 6 weken! Alles was goed... De Gyn. stond er versteld van dat ik weer kwam omdat ik ZWANGER was!!! Ze zei: '''heh, zooooo snel??'' Hihihi Dit is geweldig! Oh jaaa! ---> en het is er echt maar 1tje! Hihi..
Ooh gelukkig! Lijkt me verschrikkelijk! Ik zou voor de zekerheid toch alvast 2 paracetamolletjes nemen. Er is niets minder dan pijn in je mond vind ik altijd.
Gefeliciteerd Sansky! Mooie echo @ leentje: ik ga zo inderdaad maar paracetamol innemen. Nog een uurtje dan mag ik eindelijk weer wat eten!
Sansky gefeliciteerd meid en wat een mooie echo voor de duur! @safiya, welkom hier en gefeliciteerd Ook de 5e op komst dus . @leentje, heb het niet verteld want mijn moeder was erg ziek. Ze zit midden in haar chemokuren en nu had ze of buikgriep of bijwerkingen van een medicijn tegen maagzuur... Ik heb idd een paar geboortelappen gemaakt, en daar ben ik heeeeel lang mee bezig geweest hahaha!