Stomme Z&K dipsticks, vandaag weer niet donkerder geworden, maar zelfde gebleven. Terwijl de ovutest van dipstick wel met de dag donkerder worden. Ik heb mezelf voorgenomen om niet meer te testen, want de testjes zijn nu op. En ik ga proberen het los te laten en te genieten. Ik heb trouwens zoals ik eerder al zijn wat pijnlijke borsten aan de zijkanten, nu merk ik dat het daar ook wat harder word, alsof er een harde klomp van binnen zit. Herkenbaar?
1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje, Meriam 1e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje,eerstekeermama(wendy)1ekindje,Meertje 3 : Dafne - 2de kindje, Catharina1985 1e kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Sheltie 1ste kindje 6 : Only (3e kindje) 7 : Emesve 1e kindje (IVF), Mariekebr1 2e kindje 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje, KatrienDuck 1e kindje, Quinnygirl 1e kindje 9 : Houvanmijnschat 1e kindje 10: 11: Aowyn (2e kindje) 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Heb mijzelf voorzichtig op de lijst gezet
Goedemorgen allemaal, zag snel dat ik de lijst verkeerd had gedaan zal zo even opnieuw doen. Iedereen lekker geslapen?
1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje, Meriam 1e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje,eerstekeermama(wendy)1ekindje,Meertje 3 : Dafne - 2de kindje, Catharina1985 1e kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Sheltie 1ste kindje 6 : Only (3e kindje) 7 : Emesve 1e kindje (IVF), Mariekebr1 2e kindje 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje, KatrienDuck 1e kindje, Quinnygirl 1e kindje Ria32 2e kindje 9 : Houvanmijnschat 1e kindje 10: 11: Aowyn (2e kindje) 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: zo de lijst aangepast nu wel goed
1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje, Meriam 1e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje,eerstekeermama(wendy)1ekindje,Meertje 3 : Dafne - 2de kindje, Catharina1985 1e kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Sheltie 1ste kindje 6 : Only (3e kindje) 7 : Emesve 1e kindje (IVF), Mariekebr1 2e kindje 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje, KatrienDuck 1e kindje, Quinnygirl 1e kindje Ria32 2e kindje 9 : Houvanmijnschat 1e kindje 10: 11: Aowyn (2e kindje), Marrr (1e kindje) 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Zet ik mij er ook op!!
Heb de gyn net gebeld, wist de ass niet zo geod wat de bedoeling was (ik ook niet drm bel ik dan ook) dus heb maandag maar een belafspraak met de gyn... oh ik hoop zo dat deze blijft plakken
Hier vandaag weer nergens last van, maakt me gelijk weer onzeker. Ik moet eigenlijk de gyn gaan bellen (want daar moest ik eigenlijk deze cyclus heen voor bloedonderzoek) maar ik stel het nog eventjes uit
hier nog een onzekere, heb wel last van vanalles maar heb vanmorgen een CB digi test gedaan en die zou toch wel 3+ aan moeten geven nu maar nog steeds 2-3. nu heb ik wel vorige week donderdag pas 2-3 getest maar word er toch onzeker van. kan beter niet al teveel testen anders word je gek... net als ik hier...
Goede morgen @Marr: Zie je wel, zwanger. Van harte meis @CenM: Succes met los laten, als je echt duidelijkheid wil hebben kan je altijd nog die testen van de kruidvat kopen, die 2 voor 5 euro. Ik denk dat als je die met ochtend urine doet je dan een teststreep krijgt die donkerder is dan de controle streep. Hier trouwens aan de boven van mijn boobs een verharding @Jeeeeeeee, Eowyn op de lijst. Mooie datum trouwens @Catharina: Geen kwaaltjes zijn wel verontrustend he, ken het gevoel. Hopelijk kan je het snel loslaten en kan je er van genieten @Meriam: Daar zou ik idd ook onzeker van worden, hopelijk zit alles goed bij jou meis Hier vandaag de eerste buikfoto gemaakt zodat ik straks kan vergelijken, hij zit ook al in mijn 9 maanden dagboekje Vond het wel leuk om mijn allereerste foto te maken ookal zie je nog helemaal niks
Aowyn wat goed dat je je op de lijst hebt gezet duim voor je! Hier heb ik geen test drang meer ook niet voor de echo s. Je maakt jezelf alleen maar gestressd en het kost je geld. Zonde. Snap dat sommige bevestiging zoeken maar hoor! Ik zag ook een vraag over de zijkant van de borsten langskomen. Ik heb ook harde borsten en heb het gevoel dat er harde stukken in zitten, dit zijn je melk klieren. Mijn borsten zijn ook huge aan het worden ga toevallig vanmiddag even met me moeder winkelen Dus direct een passende bh hdlen, dat scheelt vast ook in de pijn. In welke houding slapen jullie? Ik normaal op mijn buik maar dat lukt niet meer met mijn buik die dan trekt en me borsten die dat niet fijn vinden op me rug kan ik alleen met mijn benen opgetrokken liggen anders word er teveel aan mijn buikspier getrokken voor mijn gevoel. Niet aangenaam. Op me zij gaat nog het beste al moet ik vaak van kant wisselen want me borsten hangen dan door de zwaartekracht en dat gaat ook weer pijn doen..
Ik slaap nog gewoon op mijn zij en dat gaat prima maar ik heb dan ook nog nergens last van. Ik voel mijn borsten wel als ik op mijn buik draai maar that's it
Gefeliciciteerd iedereen, ik wens iedereen een mooie roze wolk.... we gaan genieten met zijn allen he!!! Klachtjes of niet, al spugen we de hele badkamer onder.... er zijn zoveel mensen die met ons zouden willen ruilen... en dit wonder is NU voor ons weggelegd! Desondanks zijn tips tegen misselijkheid van harte welkom!!!! Aloha, een goede BH helpt enorm. Ik sliep er ook snachts mee....Ik heb ze nog van vorige keer.... heb ze online besteld van Hot Milk supermooi (het oog wil ook wat) en supercomfortabel Nursing Bras - FREE UK Delivery Ik heb deze set: HOTmilk Nursing Bra She Blushes in Delight £23.99 - HotMilk Nursing Bras - FREE UK Delivery
Goedemiddag dames, Heb net ongeveer 20 pagina's bijgelezen hahah wat gaan jullie snel zeg. @aloha ik hoop dat je een super uitslag gaat krijgen ik zal hard voor je duimen. @CenM heel herkenbaar ik heb net nog een test gedaan. Ook deze was lichter maar laten we nu gewoon afspreken dat dit onze laatste test ik geweest. Anders ben ik toch bang dat we naar AT moeten (anonieme testers) te praten. @catharina1985 ik heb op dit moment ook nergens last van (vandaar de extra test vandaag) Ipv dat we er ons vreselijk druk overmaken moeten we er juist van genieten dat wij die vervelende kwaaltjes niet hebben. @ikke81 wat leuk je eerste buikfoto!!! Ik heb mijn positiebroek al aan ik krijg mijn normale broeken al niet eens mer dicht. Ik hoop dat niemand het nog ziet dat ik zwanger ben hahaha
@ meertje AT klinkt wel heel gezellig maar idd je kunt beter niet testen.ik zat net te lezen online dat zwangerschappen zoveel kunnen verschillen met elkaar. dat je er geen peil op kunt trekken. dat zou ergens toch gerust moeten stellen ..
Ja onwijs leuk het wordt alleen zo moeilijk om het te verbergen. Ben constant mijn buik aan het inhouden hahahaha
Gisteravond had ik ook een enorme buik wow, zelf me man viel het op. Nu is mijn buik weer wat geslonken. Ik zie zelf wel dat het dikker is, maar anderen niet (denk ik!). Een paar broeken die al aan de strakke kant zaten, kunnen echt niet meer dicht en de broeken met 'speling' zitten nu fijn. Ik heb al wat online rondgekeken naar postie broeken, maar durf ze nog niet zo goed te bestellen. Stel dat het misgaat? Er is nog geen november show je buik topic of wel?