November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    he joh je beebje wordt dronken haha

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    kon jij het droog houden bij de echo meid?

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja tot ik weer aan gekleed was en mannetje in tranen bij de arts zag zitten (de schat) toen kreeg ik last van de hormonen

4. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Wat een mooie Ricmar! Ik moet nog 2 weekjes wachten.. hoop dan ook zo'n mooie te hebben!! :D

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Ria: Ik hield jouw verhaal ook in mijn achterhoofd! Juist omdat ze er bij jou zo stellig over waren.
    @Ricmar: Hele mooie echo meis! Wat ik niet snap is dat de holte bij jou (vruchtzak?) precies dezelfde vorm heeft als de mijne?
    @Aloha: Hoe gezellig ik je ook vind, ik hoop dat ik hier mag blijven;)
    De gyn noemde het echt de vruchtzak. Ik was te geschokt om te vragen wat ze daar precies mee bedoelde, maar ik denk de donkere holte?
    En ik had een behoorlijk volle blaas, misschien heeft dat meegespeeld?
    @Aowyn: Ik hoop dat je snel van die misselijkheid af bent.
    @Miepske: Welkom!
    @Hanna: Wat een mooie echo!

Ben wel blij dat ik dinsdag weer kan, maar wil mezelf niet teveel hoop geven.
    De gyn in Lelystad wilde geen verwijzing schrijven, maar ze zouden mijn orginele verwijzing van de huisarts opsturen. Ik vind dat de gyn een begeleidend briefje moet schrijven en ik wil mijn echo van gisteren.
    Moet morgen ook even naar Harderwijk bellen, want moet daar dus naar de gyn. Dus maar alvast een afspraak maken.
    En ik moet door de gyn doorverwezen worden naar de internist, maar ga ik in Lelystad of Harderwijk? Geen idee wat handig is.
    Als ik naar de andere echo's kijk, zie ik inderdaad ook verschillende vormen van de vruchtzak, maar er moet toch wel een vruchtje te zien zijn? Of kan ze eroverheen of te kort gekeken hebben?

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik mag 19 april weer langs komen, dan weer echo, moet dan ook lijst meenemen van de bloeddruk moet 2 keer daags zelf meten

7. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Dan meld ik me binnenkort ook aan!

8. cerinety

cerinety Niet meer actief

Als antwoord op de eerder gestelde vragen

- Nee ik kan absoluut niet genieten van mijn zwangerschap. Ik denk dat ik me amper kan realiseren dat ik zwanger ben omdat ik continu mensen op mijn dak krijg.

- Het is niet voor mij hoe langer ik wacht hoe moeilijker het wordt. Als stel ik het het liefst gewoon uit tot in de eeuwigheid. Dat ik mn vriend bij de geboorte heb.

Er is een duidelijk verschil. Het is niet dat ik het kind niet wil, absoluut niet. Ik ben trots dat ik zwanger ben. Maar of ik het in deze situatie wil is een tweede... Meer een ramp eigenlijk voor mijn gevoel.
    Misschien als ik morgenochtend tijdens de intake mijn baby zie, ik nog gillend wegren bij de abortuskliniek... Ik heb geen idee. Dat zal op dat moment leren.

9. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    @ricmar wowwwie een mooie echo!! en wat lief je mannetje emotioneel...

@kylie wat fijn dat je idd dinsdag kan komen! hoop dat ze snel wat meer duidelijkheid voor je hebben, want deze onzekerheid is killing!

@hermiek nog 2 weken,pff ikke jaloers mag nog 3 weken wachten

@cerinety: heel veel succes morgen! bij welke keuze je ook gaat maken.

weet alleen niet hoelang ik het verborgen jan houden,want mijn broeken zitten zowiezo s avonds al niet meer lekker...

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Cerenity... Veel sterkte morgen! Ga af op jouw! Gevoel!

Mama, ik heb al een positiebroek aan, zit heeeeerlijk!

Kylie, had je inwendige echo? Moet bij mij altijd met lege blaas namelijk

11. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    @Kylie: wat fijn dat je dinsdag terecht kunt! Dat scheelt wat langer wachten. Al dat gestress is ook niet goed. Nog even geduld meis tot je meer zekerheid hebt.

@Ricmar & Hanna: wat een mooie echo's!! :)

@Cerenity: Heel veel succes morgen!!

12. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    #3272 Beetletje, 5 apr 2011
    Laatst bewerkt: 5 apr 2011
    @Aowyn: heb me net aangemeld voor de hyves. Nog even een vraagje erover. Echt niemand kan toch zien dat ik lid ben van die hyves? Dus ook niet op mn eigen hyvespagina of bij het www overzicht dat ik lid geworden ben?

Haha sorry voor mn paniekvraag, kan hier blijkbaar al door in de stress raken.

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Iedereen met een mooie echo: Van harte, op naar de 12 weken :D

@Nak: Hopelijk betekend die bobbel niks en is alles goed met je vader!

@Hanna: Hopelijk houd die nare afscheiding op en kan je gewoon lekker genieten

@Zeeuwsmeisje: Iets aan gekomen maar het valt mee, het is nog steeds minder dan een kilo :D

@Hermiek: Hier valt ook nog niks te zien aan de buik hoor al moet ik zeggen dat ik ineens mijn broek strak vind zitten maar dat zal idd wel de darmen zijn want zit een beetje vast ;)

@Siri: Snap dat je een emo breakdown had, is af en toe ook nodig, ff alles laten gaan. Het is ook niet niks zeg. Succes met alles nog en ik hoop dat jullie snel goed nieuws te horen krijgen

@RIa: Top dat je nu langzaam kan genieten, hopelijk blijft dat zo

@Leentje: Al 6cm gegroeid :$ , dat is veel zeg

@Aowyn: Het is soms erg moeilijk voor een man om te begrijpen wat er allemaal gebeurd in ons lichaam, heeft mijn lief ook af en toe moeite mee. En thanks voor de juiste link

@Wilma: Welkom hier

@Juf: Hier zeker een 20 weken echo. Wil graag weten of alles goed is en volgens mij kunnen ze als er iets niet goed of juist wel erg goed zien.

@Hanna: Nog gefeliciteerd met je verjaardag en top dat de echo goed was!!

@Lara: Wat een prachtige echo, echt heeel duidelijk!! Hopelijk is mijn 12 weken echo ook zo duidelijk. Vind het echt zoo schattig dat je al alles kan zien zitten!!!

@Kylie: Wat een ontzettende kut nieuws zeg. Hopelijk ben je wat minder ver als je zelf denkt en heb je straks alsnog een mooie echo!
    Gelukkig mag je eerder voor een echo en hopelijk is alles goed!

@Miepske: Welkom hier en hopelijk blijft alles goed te zijn.

@Ricmar: Ik had stiekem al in je album gespiekt maar top die mooie echo

@Cerinity: Heel veel succes en wijsheid voor morgen

@Truuske en Napoleon: Eentje voor de lijst, 20 april 2e echo & combinatie test

Zoo, na ruim 30 pagina's weer helemaal bij :D
    Hier is er nog niks veranderd en ben aan het aftellen tot de 20e, morgen nog maar 2 weken ;)

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Salcia: Ja, ik had een inwendige echo. Vroeg nog of ik even kon plassen, maar dat was 5 minuten lopen, en ze zei dat het zo ook wel kon.
    Kan de echo anders uitpakken met een volle blaas?

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Volgens mij heb je dan een vertekend beeld omdat de blaas met vloeistof in de weg zit maar hang mij daar niet aan op!

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zo... ff bijgelezen, mooie echo's gezien :D

Ben met migraine uit mijn werk gekomen, blerg! echt hormonaal...

cerinity, moeilijk hoor meis... ik denk alleen dat ze je niet eens een abortus willen geven... twijfel mag altijd maar je moet toch een duidelijke voorkeur voor weghalen hebben...

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @cerenity...ik hoop dat je hard weg rent

ik weet wel dat met volle blaas de buikecho beter is maar hoe dat inwendig is???

19. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik heb het 'gevind':D
    Voor jou is het namelijk ook van belang om vooraf te weten omdat je bij een uitwendige echo met een volle blaas moet komen. Terwijl bij een inwendige echo een volle blaas juist in de weg zit

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja maar dat moet voor de vorm niks uitmaken lijkt mij ...

Deel Deze Pagina