@meriam22 Je hebt ook helemaal gelijk hoor is ook gewoon onzekerheid.Ik zal veel meer rust hebben na de echo maar dat duurt nog zolang hahaha.Maar goed ik blijf dus vanaf nu van de testen af... @kannietwachten gewoon bestellen en anders even langs gaan bij Miss Etam heeft ook veel leuke positie kleding.
Hallo meiden! Heb al een tijdje stiekem meegelezen af en toe maar nu dan toch maar even zeggen dat ik er ben Ik ben Azeb, mama van Isis (sept 08) en nu zwanger van mijn tweede kindje. Ik ben denk ik uitgerekend op 2 of 3 november. Aowyn, wat fijn om je hier te zien lieverd!!! Ik hoop zo dat je blijft! Groetjes Azeb
Oh ik heb mijn eerste echo op woensdag 23 maart om 16.00. Ik heb in januari een miskraam gehad en mag daarom al iets eerder terecht dan gebruikelijk. Had ook een week eerder gekund maar dan kon mijn man niet goed vrij krijgen.
oohhhh gaaf!! ik had niet bij stil gestaan dat we in dezelfde maand uitgeteld waren me likey!! Maar ik lees vooral dan reageren, you know why
@ Aloha, spannend meid, ik hoop voor je dat het allemaal meevalt, maar goed je hebt nu natuurlijk wel extra stress. Ikzelf heb nog niet echt kwaaltjes, ja wat last van mijn darmen en vooral 's nachts diarree en voor de rest de hele dag een weeïg gevoel in mijn maag. Het hangt net tegen misselijkheid aan. Bij mijn zoontje ben ik destijds 20 weken hartstikke beroerd geweest, wel zonder over te geven, maar goed de misselijkheid ging echt door niets over, ja slapen. Qua buikje, daar kan ik nog niet zoveel aan zien aangezien ik een slap buikje heb overgehouden aan de vorige keer. Als ik mijn buik intrek is hij wel redelijk strak, maar als ik hem laat "hangen" dan heb ik wel een buikje waarvan men zou kunnen denken die is zwanger. Ach en straks kan ik hem gewoon laten "hangen" want dan mag iedereen het weten Dames succes met de kwaaltjes er komen er vast nog veel meer, maar ik ga heerlijk genieten van deze zwangerschap. Van de vorige kon ik niet echt genieten, maar nu doen we het gewoon. Liefs Puck.
wat leuk en goed om hier steeds meer mensen te zien verschijnen!! Ik snap ook best dat er vast nog meer mensen alleen meelezen en nog niet durven te zeggen dat ze zwanger zijn uit angst.. de tijd zal het leren en zodra jullie er zeker genoeg van zijn gewoon jezelf melden!! Ik vind het persoonlijk erg prettig dat ik ervaringen enz al kan delen met andere vreemde mensen zodat je ook eens andere meningen hoort dan alleen die opbeurende uit de omgeving maar zo ieder zijn eigen ding toch!! Ben blij dat steeds meer mensen hun broeken niet meer passen haha ben ik in elk geval niet meer de enigste!! Ik zie ook nergens een november 2011 buikjes forum?? als iemand die gemaakt of gevonden heeft zou die dan even een linkje willen delen? Ben wel benieuwd naar alle buikjes! De mijne staat pagina's terug ( heel wat pagina's ondertussen!! ) Wat een mooie setjes op die site!! daar ga ik ook maar eens wat bestellen gok ik!! Nu eerst alvast 1tje in de stad halen want nog een dag met te kleine bh word me te gek ! O enneh spagetti met champigonneragout als saus is erg fijn ineens! echt wat bezield me!!
@aloha delen is ook heel fijn idd! Alleen ik ga mij dan hechten aan een gezellige clubbie en als ik wéér moet vertekken doet dat onwijs veel pijn. Ik zal wel af en toe reageren maar voorlopig meer niet dan tot da tik zekerheid hebt dat ik geen 6e mk krijg
Ik begrijp je volkomen aowyn! En waarschijnlijk hoor je dit nu voor de 6e keer maar ik hoop echt dat je ditmaal geluk mag hebben en hier gewoon tot november 2011 blijft kletsen.. we zullen zien waar het schip strand!
Kwaaltjes heb ik nog niet echt, behalve (al voor nod) erg gevoelige borsten. Niet misselijk en ook geen buikje volgens mij. Maar nu is mijn buik sowieso niet de slankste dus is het wel logisch dat ik nog geen verschil zie. Ik kan al mijn broeken nog dicht. Ervaringen delen is fijn inderdaad, ik heb een heel fijn en hecht clubje overgehouden aan de zwangerschap van Isis. We schrijven nog steeds veel en dat is echt super! Groetjes Azeb
Welkom Azeb en van harte gefeliciteerd!! Ikke wat leuk dat je een buikjes topic hebt geopend! Ik heb me foto er al bijgezet!
Joehoe, ik kom hier ook gezellig schrijven Ik heet Anne en ik woon in Veenendaal samen met mijn man. Ik wordt in mei 28 jaar, mijn man is 34. Dit wordt ons eerste kindje. Wij zijn 8 november 2011 uitgerekend... Over 3 weken krijgen we een vroege echo, aangezien ik clomid geslikt heb. Ze gaan dan kijken of het er 1 of 2 zijn... spannend dus. Hoe is het hier verder met de kwaaltjes? Ik heb met name in de avond en s'nachts last van steekjes, erg vervelend gevoelig. Ik ga dan ook regelmatig naar het toilet om te zien of er toch geen bloedverlies is. Ik hoop zo dat het blijft zitten, na 3 jaar MMM eindelijk een wonder.
1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje, Meriam 1e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje,eerstekeermama(wendy)1ekindje,Meertje 3 : Dafne - 2de kindje, Catharina1985 1e kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Sheltie 1ste kindje 6 : Only (3e kindje) 7 : Emesve 1e kindje (IVF), Mariekebr1 2e kindje 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje, KatrienDuck 1e kindje, Quinnygirl 1e kindje Ria32 2e kindje, Anne83 1e kindje, 9 : Houvanmijnschat 1e kindje 10: 11: Aowyn (2e kindje), Marrr (1e kindje) 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Ik heb mezelf er ook even bij gezet
Anne en Azeb; Gefeliciteerd!! Buikjetopic; Leuk leuk leuk!! Hoop dat ik snel ook een fotootje kan plaatsen.. Vind het allemaal nog wel erg spannend hoor.. Ik krijg als het goed is ook een eerdere echo dit keer ivm MA in december.. Hopelijk dit keer wel een spartelend poppetje en flikkerend lichtje...!! Heb nog niet echt kwaaltjes, alleen voelt mn buik alsof ik bakstenen gegeten heb en trekzalf gesmeerd heb..
Leuk,leuk en leuk Gaaf straks steeds steeds meer je buik gaat groeien kan je weer effies terug kijken naar het begin
Hallo Dames, Ook ik durf me nu hier wel te melden . Ik heb op 18 feb 's avonds licht positief getest en ben nu inmiddels iets meer dan 5 weekjes ver. Volgens de berekening van de vk (heb een hele lange cyclus gehad) zou mijn bevaldatum 1 nov zijn. Heb nog niet zo veel kwaaltjes, maar wat niet is kan nog komen . Kortom: spannend allemaal! Hee Marrr, leuk jij ook hier !
Hallo, ik heb net 3 zwangerschapsbroeken gekocht.... heel vroeg vind ik want ik heb nog helemaal geen buikje, ben zelfs iets afgevallen, maar 'savonds zet mijn buik zo op dat het gewoon onprettig is.... en ik heb vaak vergaderingen 'savonds en dan kan ik niet met mijn broek open gaan zitten..... Dus een zwarte nette broek, een witte en een donkerblauwe spijkerbroek.... pfffft dat lucht op.....