Klinkt heerlijk Napoleon, maar mij maak je er echt niet blij mee op het moment... Met niets eigenlijk, en dat terwijl ik gek ben op lekker eten!
Siri fijn dat alles goed is, Hier sinds 2-3 dagen inneens geen zere borsten meer, dat baart me wel zorgen maar vandaag wel en goede echo gehad.
@napoleon, klinkt heerlijk, was er ook echt lekker weer voor @marieke, hoe is het nu met de buikpijn? @siri, gefeliciteerd met de goede echo! @shannen, fijn dat je een goede echo had, en over je borsten zou ik me geen zorgen maken hoor, dat kan afwisselen! Hier was de echo ook goed, zag al echt een mensje met armpjes en beentjes en het lag lekker te bewegen. Ben zo blij, was toch weer zenuwachtig. Hier 3 dagen minder misselijk geweest maar nu weer helemaal terug. Vandaag alles eruit gekotst, tot nu toe blijft het avond eten er gelukkig in, pfffff.
volgens mij heeft mijn buik een groeispurt!! haha. denk niet dat er wat aan de hand is. wat fijn dat er weer goeie berichten/echo's zijn. Zo hoort dat.
Truuske had je mijn berichtje gelezen over de site, sta namelijk nog bij de vlindesr had in topic de gegevens erneer gezet. Ria32- 2de kindje-bv-ziekenhuis, wil niet wetenw at het word.
Mariekebr1 - uitgerekende datum 7 november vooralsnog - ziekenhuisbevalling - borstvoeding - 2de kindje mis ik dan nog wat?
Ik eet ook niet alles meer hoor. Eet nu wel heel veel komkommer. Als ik trek heb, en nergens zin in heb, pak ik een halve komkommer. Ik rook altijd al scherp, nu ruik ik nog veel meer. Dat is irritant. Ik ga nu slapen, ben moe en moet er morgen weer heel vroeg uit.
Siri wat fijn de goede echo meis!! Hier gieren de zenuwen nu, morgenochtend de echo, pff boobs gaan weer beetje zeer doen gelukkig nu.
salcia wens je veel succes voor morgen Truuske uitgerekende datum van mij is trouwens 9 november. Meiden morgen met echo's successsssssss en voor nu weltrusten
Hey meiden.. hier de hele dag geslapen door de Pimperan werd wakker met lunch en toen gauw wat gegeten.. val ik vervolgens weer in slaap tot 16u!!!! en nu weer moe pffff stoppen met werken vorige keer moest ik rond de 20 weken met 50% in de ziektewet en dit werd volledig met 28 weken ivm Bekkenpijn en harde buiken. Ik heb ooK werk waar het soms erg druk kan zijn ( vooral in de zomer) en ik sta dan ook 7 en half uur op mijn benen! Ik was dus verplicht 6weken van te voren. Maar ik werkte toen ook 38u+ en nu 24u dus hoop het ook langer vol te houden, weet nu meer als toen dus Kylie nee niet raar.. artsen kunnen soms heel slecht tegen afwijzingen knuffs! cerinety ok vanmiddag anders gelopen dan voorgehouden.. en wat vodn jij toen je de echo zag en de datum hoorde? en jouw vriend? apart dat je nietm ee mocht kijken.. dat kan juist heel beslissend zijn in jouw keuze! Ik vind de verhaal van Ria ook wat hebben, ik ben ook erg bang dat als jij toch voor hem kiest dat hij jou dit aandoet, want zo ik lees over wat je vertelt is hij hier heel erg ni staat om dit te doen En je wilt het kindje dus niet kwijt! maar je kan hem ook niet forceren om van het kindje te houden Jouw keuze staat al vast. Ik denk dat jij de moed gewoon moet verzamelen om de knoop door te hakken en te zeggen sorry ik kan en doe het niet. en dan is het aan hem wat hij wilt doen. ALs hij de so is gaat hij weg en hoe graag jij hem niet kwijt wilt weet je meteen aat je aan hem hebt/had. En ik wéét dat het makkelijk praten is maar jij moet het doen maar trust you eigen gevoel. Jij wilt het kindje dus niet kwijt, doe het dan ook niet, zelfs niet voor hem!! Je zal grote spijt hebben meissie!! Hij hij serieus is met de intrekken en ring dan zou hij hier ook voor zijn verantwoordelijkheid moeten nemen!!!! en wie zegt dat jij het na de tijd nog met hem wilt zijn? mssn ga je kapot aan verdriet en schuldgevoel en wilt hij nooit kids? pff ik vind het echt moeilijk voor je meid.. dit zeg genoeg: mariekebr horen kan ook!! via de echo!! ik heb toch met 7w3d met inwendige echo de hartje gehoord! heb het zelfs op film!!! ricmar bij mijn eerste ook erg veel moeite met tandenpoetsen, Nu gelukkig nog niet zo siri oooh wat toppie meid!!! hubbie ook zo blij zeker super nieuws voor dit moment! zeeuwse hier ook flink gapen steeds! miepske ook een toppie echo!! shannen ook sup erecho! hier ook een paar dagen geen zere boobs meer maar sinds gisteren wel weer! heel normaal! catherina ook super echo!!! dames die morgen aan de beurt zijn veel succes/plezier!!
ik word nu toch weer zenuwlappie voor mijn echo de 18e.. dat het toch niet meer goed is :/ ik denk dat ik dat wel blijf houden.. of iig tot ik ukkie voel
cerinety: wat stom dat jij niet mee mocht kijken me de echo het is toch jou lichaam dus toch jou keuze. heeft je vriend dat bedacht toen hij de afspraak had gemaakt dat je niks mocht zien? echt belachelijk maar ik merk uit alles dat jou keuze al is gemaakt en dat is dit kindje houden. je bent alleen iets wat angstig over de financiele kant en je studie. meid je komt er echt wel en wat is dat als je abortus pleegt mag je bij me komen wonen heeft ze vader hem die keuze gegeven??? echt belachelijk... jou schoonouders maken geen keuze voor jou dat doe jij... en een ring om te laten zien dat hij jou trouw is..? gaat hij dan vreemd? trouw gaat niet om een kindje houden dat gaat of je je handjes wel in je eigen relatie houdt.. ik zou die kerel gewoon aan de kant zetten en er lekker met je kindje voor gaan... genoeg mannen die op vrouwen met kindjes vallen hoor.. en dan is hij gewoon de ware niet zoals ze zeggen houdt hij van jou dan houdt hij ook van jou met kindje... om ff lomp te zeggen, hij wou toch ook dol mega graag zijn pikkie in jou stoppen zonder regenjasje... dan moet hij ook zijn pikkie bedanken dat er een mooi klein mensje aankomt.. geen kindje is toch echt een condoom!!! om ff hard te zeggen eigenschuld dikke bult( en dikke bult is straks letterlijk en figuurlijk bij jou te zien) meissie jij maakt de keuze laat jou vriend dat niet bepalen.. en volgende keer gewoon aandringen om mee te kijken met de echo.. jij hebt recht om jou kindje te zien.. is een abortus kliniek niet om de vrouw er van te overtuigen om geen abortus te laten plegen?? suc6 en sterkte alleen jij kan dit en niemand anders (het lot werkt mee, doordat jij problemen kreeg me de verwijsbrief denk nog eens goed na)