Mooi Salcia! Opluchting he! Hier mijn echo van gisteren, mooi he.... echt al een beeb! Armpjes mooi gevouwen over de borst.... Nu ga ik gauw sporten, heb even een goed moment (niet misselijk) dus maar even gebruik van maken....
Hele mooie echo's!! @salcia: jouw echo ziet er niet veel anders uit naar de mijne.. Heb net nog een KV 2 voor 5 gedaan, knalposi natuurlijk..jammer dat dat niets zegt..
Ik weet het niet Kylie, ziet er gewoon uit zoals elke 7 weken echo op google.. Siri, die van jou is echt duidelijk. ik krijg pas bij 11.5 week weer een echo, jij elke 2 weken?
Zeeuwsmeisje...nee niet droog gehouden, zodra het beeld kwam en hartje zag kloppen vreselijk gehuild.
lara ja erg he die buiken! hihi Beertje13 oh gossie :S meelezer?? Ik heete ook eerst anders tot dit jaar. Heel lang onder een andere naam geschreven maar toen kreeg ik een mogelijke meelezer >< Siri super echo! echt mooi!! kylie maar dan is jouw echo goed? wat was er niet goed aan dan? ik sna jouw gyn niet :S Anders post je even jouw echo?
Ja heel irritant meelezers! Maar was niet in dit topic, was een ander topic die ik had aangemaakt. Waar ik een vraag stelde
@Aowyn: dat is het hem juist, die krijg ik niet.. Heb er mog om gevraagd.. Maar qua vorm was het vrijwel hetzelfde..
die boon vorm is dus niet het vruchtzak he, dat is het baarmoeder. Je ziet het soms niet goed bij een echo maar vlak om het beeb moet dus een dunne lijn (cirkel) lopen en dat is het vruchtezak. Dus als de gyn zich zorgen maakte om de vorm bm vidn ik dat erg vreemd
daag, ben er ook weer even... heb terug gelezen, veel goede echo's, super!!! hopen maar dat niemand meer uitvalt!!! hier gister en vandaag super veel zwangerschapskleding gekregen... hahaha hoef alleen nog maar shirtjes te halen! ben er echt super blij mee.... kan meestal niks leuks vinden als ik het nodig heb Meiden die vandaag een kijkje mogen nemen VEEL PLEZIER!!!! ga snel dochterlief entertainen..... pffff t is weer donderdag