@Salcia Ahhh wat fijn zeg! Zeker wel een hele opluchting? Jij had toch ook last van je schouder? Nou stelt mij ook meteen weer gerust haha ik denk ook dat ik het niet droog kan houden.. en ik heb zo'n hekel aan huilen in het bijzijn van mensen, maar gelukkig zijn het dan vreugdetranen Ahh ik kan echt niet wachten, nog 4 nachtjes slapen
Ja hoor het hartje klopt ! het is 8.7 mm en exact 7 weken alles volgens schema ! ik mag met de utrogestan stoppen....... over 2 weken een volgende echo..... als alles goed blijft gaan blijf ik t/m bevalling in het ziekenhuis voor controle....... ik geloof het nog niet echt maar ik heb toch echt een foto....... ik voel nog steeds niet veel..... meiden ik ben niet zo goed in reageren en posten, maar ik lees wel elke dag met jullie mee ! XX Robing
Robing fijn ook mooie echo. Ik wilde ook weer over 2 weken maar doen ze niet, gewoon de 12 weken echo nu. Babywens, ja schouder nog steeds pijn, maar beebje zit toch echt in de baarmoeder!
Nog een novembermama hier!! 26 november uitgerekend! Hebben jullie veel last van kwaaltjes? Ik ben superrrrrrmoe!! (niet leuk meer soms) Vanochtend voor het eerst dat ik een heel zenuwachtig/nerveus gevoel had door mijn hele lichaam. Mijn tandpasta uit mijn tandenborstel ging gepaard met trillende handen en toen mijn vriend dat zei, ging ik huilen. Klotehormonen
Hoi meiden, Al weer veel mooie echo's ! Hartstikke fijn! De dames met mooie echo's Gefeliciteerd! Aowyn: Wat rot dat je je zo vermoeid voelt, bij jou is het helemaal dubbelop, van en de medicijnen en de zwangerschap! Vervelend! Hoe gaat dat met je werk dan? Dat lijkt me dan ook erg zwaar! Hier alles goed, ik ben zo opgelucht! Heb het gister op mijn werk verteld en vandaag op mijn opleiding en ze reageerden allemaal zo leuk! Had ik helemaal niet verwacht, maar ze zijn allemaal blij en alles komt goed! Wat een opluchting! Nu kan ik lekker openlijk zwanger zijn
Hoi meiden, Ik ben 27 november uitgeteld van onze 2e. Moet 22 april gaan voor de eerste echo, spannend!! Heb wel veel last van slapeloosheid en daardoor ook erg moe maar met een klein hummelke van 13 maanden erbij heb je maar weinig tijd om te slapen (zeker als die nu weer een hype heeft om s'nachts te gaan spoken!). Voor de andere zwangeren.... GEFELICITEERD en geniet maar van deze mooie tijd. Liefs, Hope
Leentje super dat ze zo leuk reageerden! Ik werk niet, dit is al de 3e week dat ik in de ziektewet zit wegens het ziek zijn
He wat K*t zeg! Maar ik dacht al van zo kun je niet normaal een werkdag vervullen Zijn ze op je werk wel een beetje begripvol?
wat word ik toch blij van alle goede echo's die nu voorbij komen voor jullie dames!!!! Hier nog steeds geen nieuws!
leentje ja ik weet het niet haha. Het lijkt alsof ze het nu wel snappen dat het menens is maar voor hun ben ik "maar" misselijk. Ik bel me nu sinds deze week wekelijks af omdat ik zie dat ik echt wel een paar dagen echt fit moet voelen voordat ik weer kan werken. Wel ga ik volgende weekend (niet aankomende) naar Engeland een nachtje omdat ik een doop ceremonie hebt van mijn achterneef's jongste meiske. Ze hebben mij gevraagd peetouder te worden Is groten deels zitten in de auto en niet echt inspannend dus ik ga gewoon wel heen. Anders dan mijn werk waar ik 7 en half uur moet staan op mijn benen en het soms dood saai is of erg hectisch :/ HA von het ook nog niet slim om terug te gaan werken. Ja mssn wel onder aangepaste werk maar dan is het 3u per dag werken en ik trek dat nog niet. Ik mag ook alleen eten in mijn pauze.. hoe moet ik dat doen als ik erg misselijk word en iets moet eten?
Volgens de calculator op internet ben ik 30 november uitgerekend van ons 2de kindje als alles goed mag gaan.
pasopikschop je kan jouw gegevens in het rood neerzetten en dan zetten Truus of Napoleon jou op ons lijst De link naar het lijst is : November 2011 Mama's