November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Super, gefeliciteerd!!:)

2. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0

Super mooie echofoto, gefeliciteerd!!

3. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Supermoe, dat klinkt me bekend in de oren. Viel hier op het werk al bijna in slaap;)
    Ik ben heel nerveus voor eerste echo, moet gewoon eerst het kloppende hartje zien voor ik er van kan genieten.
    En ja hormonen zijn erg naar, ik kan niet veel meer hebben dan schiet ik vol. Nu erg naar in deze periode nu het met me vader niet zo super gaat.

4. cerinety

cerinety Niet meer actief

@ salcia: mooie echo hoor :) Hij ziet er bekend uit :p. Vond het in het begin wel raar zo’n vlekje met daarin een hartje
    @ lara: jeetje wat een buik O_O!
    @ siri: mooie echo! Je ziet die armen en het hoofd echt heel duidelijk
    @ robing: jippie :) alsof het kind mee heeft gekeken op de kalender

Welkom beebieopkomst & Hope

Nou damens, zeker een aanrader: Angelsounds doppler!
    Ik had hem van mn nicht gekregen 5 weken geleden. Zei ze, dan kan je vast op zoek naar het hartje.
    En vandaag dacht ik, laat ik eens kijken of ik het hartje kan vinden, want deze had ik tot nu toe enkel gezien en niet gehoord. En ja hoor! gevonden :). (en weet zeker dat het niet mijn hart was, want die gaat echt niet zo snel!)
    Wel raar idee, na veel zoeken, zo'n duidelijk hartje te horen en zo sterk als dat het klinkt. (dus wat nou pas bruikbaar vanaf 12 weken)

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    :( bah vind het even niet zo leuk... het zwanger zijn... (nu ff hoor) ben eerder naar huis gegaan omdat ik me niet lekker voelde, stond helemaal te trillen, dacht nog ff aan een lage suikerspiegel maar na een suikerkick maakte het geen verschil. Ben toen maar naar huis gegaan om half 2 en ff in bad een tukkie gedaan. Heb voortdurend harde buiken en daar baal ik van... ja het is de 5e en de zoveelste zwangerschap dus dat kan maar kan ik niet eens even een dagje werken? moet dat nu al???

*klaag uit*

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oh angel sound doe ik niet aan hoor... je wordt alleen maar ongerust als je het niet kan vinden ;). Maar voor iedereen die dat wel leuk vindt, vooral doen hoor!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Napoleon gewoon klagen lieverd!!! knuffs!

cerinety dat is zeker vroeg! Ik hoorde mijn dochtertje alleen maar lekker zwemmen toen en pas rond 12 weken idd het hartje. Je bent goed op weg met jouw plan :)

8. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Ria32-9november-zkh-bv-2de kindje-niet weten wat het word.

En wil nu wel graag weggehaald worden bij de vlindertjes.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ria, ik heb nog steeds de inlogcodes nog niet weer, anders zou ik het doen ;)

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Waarom zetten we niet in dit topic zelf een lijst eigenlijk?

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    salcia nou omdat we heel erg veel kletsen dat het lijst dan steeds zou verdwijnen ;)

Napoleon en Ria hebben jullie beide Truuske een pb gestuurd? Ik weet dat zij heel erg moe is in de avond en amper meeleest op het moment.

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hier net weer boven de wc gehangen :( misselijkheid bleek hangen dus een klein glaasje dr.pepper gedronken (helpt normaal wel dan) maar dat kon ik 10min later dus weer uitspugen bahbahbah!

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Misschien dan een extra topic aanmaken hier wat het November 2011 lijst, waar iedereen kan wijzigen als er iets wijzigt ofzo? Maar een ideetje hoor.

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hmm wel een idee maar volgens mij mocht dit ook niet? en omdat iedereen (in elk topic) zoveel kletsen wordt daarom ook altijd de lijst op een losse forum gemaakt. Meteen zichtbaar.
    Ik zal Truuske ook vragen om de inloggegevens, kan ik ook helpen met het lijst :)

15. Ria32

Ria32 Niet meer actief

weet dat truuske om hulp heeft gevraagd met bijhouden van de lijst.

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ja, dat klopt..had t toen ook aangeboden, maar was nog niet nodig of zo..iemand Truuske al een pb gestuurd?

17. juf85

juf85 Niet meer actief

Hele dag gewerkt, pittige groep 7/8, morgen weer.

Ik heb niet alles bijgelezen.

Maar ik werd vanmiddag gebeld door de VK. Ik had dinsdag bloed geprikt, en m'n glucose was te hoog.
    Nu moet ik volgende week weer en dan nuchter. Want het kan ook zijn dat je als ontbijt brood met jam hebt gehad en dat het daardoor te hoog is (dat hoop ik dan maar). Dinsdag dus opnieuw en nuchter, vind het toch wel beetje eng. Want als het dan nog niet goed is, moet ik naar de gyn want het kan zijn dat het kindje te snel groeit?

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik zag goede berichten en echo's voorbij komen..

wordt ik blij van....

hier minne dag moe en misselijk gelukkig nog niet hoeven spugen , maar kokhalzen bah...

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja Napoleon helpt haar ook maar die heeft namens haar zwangerschapskoppie de gegevens gewist :p :D Is geen ramp :p
    Ik zal Truuske ff bereiken ;)

juf hmmm ok. Nuchter is best wel spannend. Ik weet wel dat als je verder bent moet je zelfs 2x prikken en kun je duizelig worden of misselijk van het nuchter zijn. succes! ik zou zeggen neem een pak crackers met flesje water mee voor als je wel mag eten!

20. Uviana

Uviana Actief lid

6 mrt 2011
    127
    0
    0
    Grootegast
    jeetje wat een mooi echo's allemaal .... Gefeliciteerd !!!

Beterschap Aowyn :) Kan niks anders zeggen. arme jij.
    Hier gaat eht wel lekker .... wel moe en ook ik heb al een echte buik zeg maar. pas zoziezo mijn eigen broeken niet meer dus ben uit gemak overgegaan op zwangerschapsbroeken met lage elastieken band ... zit echt heerlijk !!!

Deel Deze Pagina