November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ooh lekker Napoleon! Ik had vroeger ook een volstuin maar man die ding was groot!! ( en ik nog jong 15/16jr) wel heb ik heerlijke doperwtjes gegroeid! Maar ik moest steeds van mijn vader erheen en dan is de lol er gauw vanaf :(

2. Patrijsje

Patrijsje Lid

3 apr 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames, bedankt voor het warme welkom. En inderdaad een kindje krijgen is het mooiste wat je kan overkomen!

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha ja dan is het snel niet leuk meer ;)

Waar we eerst woonden, in een dorp, was de moestuin meer een akker... we hadden daar een halve tuin maar die was enorm. En iedereen keek heel raar op dat wij geen aardappels pootten. hahaha! Er mocht ook maar heel weinig.
    In deze tuin mag alles, je mag er ook gewoon een lekker plekje maken om te zitten bijvoorbeeld

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja ik gebruikte maar bijna de helft van het tuin die ik had! wist niet wat ik met de rest moest doen :( aardappelen poten was een goeie geweest :p

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hey meiden, zijn jullie ook zo moe af en toe, kan heel de dag ogen niet open houden vandaag.

Siri...dat is lang verlof. Maar inderdaad wat je zegt, first things first, eerst uitslagen van man afwachten etc. Wanneer verwachten jullie deze?

6. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Gisteren:D

Waarschijnlijk begin volgende week....

7. juf85

juf85 Niet meer actief

Weekend! Het ging vandaag gelukkig veel beter met groep 7/8.
    Er waren een paar zittenblijvers, die zijn al 13 en horen dus op de middelbare school te zitten. Is wel even heel anders dan groep 4, dit waren al halve pubers. Maar het is gelukt :).

Wij hebben ook nog geen namen. Ik heb al wel een heel lijstje, maar mn vriend heeft er nog helemaal niet over nagedacht.

Wat betreft verlof. Ik heb eerst 6 weken zomervakantie en moet daarna denk ik nog paar weekjes werken. Maar ik ben invalkracht, dus meestal is er niet veel werk net na de vakantie als alle leerkrachten weer 'fit' zijn.

Dit weekend en komende week gaan we nog aan een deel van de familie en verder aan de vrienden vertellen dat ik zwanger ben. Dus daar heb ik zin in. Daarna vertel ik het ook gewoon op het werk (nou ja de scholen waar ik veel kom en de invalbureaus).

8. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ah, dat is ook nieuw voor mij....

9. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ja, tenzij je dat graag wilt maar fulltime hier is bijna parttime.... En famillieleven wordt hier ontzettend ondersteund. Swinters werken we tot 4 uur en zomers tot 3 uur en overwerken doet niemand, alleen ik..... Verder zijn zaken zoals kinropvang supergeregeld en kosten vrij weinig. En ze hebben iets dat heet 'likestilling'. Dat betekent dat man en vrouw gelijk zijn ook wat betreft de zorg voor je kind.... Je ziet dus net zoveel mannen als vrouwen achter de kinderwagen mannen hebben zwangerschapsverlof en en carierekansen zijn evengroot, ook als je kinderen hebt of zwanger bent.....

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    O Siri, dat schiet niet op dus, voelt hij zich wel oke?
    Waar woon jij trouwens?

11. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @siri, jeetje dat klinkt echt zoveel beter als hier in nederland! Ik vind ook dat ze hierin ook echt achterlopen hier hoor.

Woon je al lang in noorwegen?

12. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    sorry maar ga even ego doen...

wehehehehe,mijn eerste spuugbeurt is een feit...

net flink boven de pot gehangen.... snik,
    hou het al 2 dagen binnen , maar nu moest ik zo hard spugen dat mijn hoofd wel leek te ontploffen.... zucht:x:x

ga nu de kinderen van mijn man halen voor het weekeinde, en mn man is er niet, zie zit nog in Arabie....

hoop maar dat ik niet het hele weekeinde zo moet spugen, zou ik zo rot vinden voor de kids....

zo dat was mijn ego bericht !

Mama's allemaal een fijn weekeinde en tot schrijfs !

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    kijk zo hoort het!! Ik denk ook dat de duur van BV ook hoger ligt daar? Tijdens mijn bv cursus met de eerste zag ik dat in Noorwegen je met gemak t/m 3 jaar BV geeft! Wel knap maar ik vind dat wel te lang :p anderhalf jaar vind ik mooi, mssn zelfs 2 jr :D

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zeeuwsemeisje knuffs :( Ik heb nu standaard een inlegkruis in want zo veel druk mijn lichaam geeft met spugen dat het urine er ook uit wilt :(

15. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Zoo, ik loop wat pagina's achter, was enorm druk met werk.

Kylie, trek je het nog een beetje? Het blijft de hele dag in je hoofd malen hè?

Hoe is het met cerenity?

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@miepske: wat lief dat je ernaar vraagt.. Vandaag een goede dag gelukkig..van het heen en weer gaan van gedachtes en gevoelens was vandaag geen sprake.. Heb er niet veel vertrouwen in en dat probeer ik vast te houden tot dinsdag..

Verder niet veel tijd om uitgebreid te reageren.
    Mama's met een mooie echo, gefeliciteerd!!

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oh dat vind ik ook geen gezicht hoor... een peuter aan de borst... echt een jaar is mijn max wel hoor. Daarna hebben ze het ook niet meer nodig.

18. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle

ow leuk, welke taal nog meer??
    ik vind het mooi om te zien hoe die kleintjes dat oppikken..
    want hij begrijpt precies wat iedereen(in welke taal) bedoelt!!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Dames ik heb nu een aanmelding binnen op hyves van een ene Lennart :$ die kennen jullie zeker niet he? :p
    Van de andere twee heb ik ook niks gehoord dus ik cancel ook de aanmeldingen

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zet ik nu ff in de chat op hyves ;)

Deel Deze Pagina