Ja mijn dochtertje spreekt 9 v/d 10x NL maar snap bijna alles in het andere taal. Telt ook al in beide talen tot 15 en is nog geen 3
knap is dat he, hoe doen ze het hij heeft een paar woordjes de die nu zegt, en het grappige is de meeste woordjes zijn NL maar hij heeft er ook een paar in vaders taal zo grappig. het gelukkig is dat mijn familie wel weet wat die woordjes betekend.
Kylie, gelukkig is het bijna dinsdag, dat wachten moet erg zijn voor je. Ja en Cerinety echt niks meer van gehoord..ben benieuwd hoe het gaat met haar.
Hee meiden, was ik weer eens naar een vermoeiende week van veel leren en in de schoolbanken zitten. Heb echt geen tijd gehad om bij te lezen aangezien ik vaak ff een tukkie doe als het kan. Hopelijk nemen jullie mij dat niet kwalijk. Blijf gewoon plakken en probeer het zo goed mogelijk bij te houden
Had net bij het afvegen een behoorlijke dot slijm. Was echt een klont... Is dat de welbekende slijmprop?
Nee, niets..lekker he? Maar heb intussen eea opgezocht, als het de prop is geweest kan het geen kwaad, groeit gewoon weer aan..
Ja dat soort afscheiding verlies ik ook, laatste dagen weer meer, was ff weg. heb ook iets meer buikpijn onderin in midden, zal wel groei zijn.
Na een jaar hoeft ook niemand het meer te zien hoor, dan heb je gewoon een ochtend en een avondvoeding, heerlijk in bed. 's ochtends er niet vroeg uit hoeven om een flesje te maken, ideaal. En ook na 1 jaar versterk je nog steeds de weerstand met bv. Ja, maar hoewel je et niet actief mee bezig bent, je onderbewuste blijft dat wel hè? Sinds ik afgelopen week toch een goede echo had voel ik me gelijk 20 kilo lichter, het fietsen naar de supermarkt, trap oplopen, werken.... Ik besef nu pas nu alles ineens zo veel makkelijker gaat hoe weg die spanning zijn weervloed op alles heeft. Hebben jullie het al op het werk verteld? Ik zit te overwegen om dat met 9 weken al te doen namelijk. Ik heb een paar afspraken aan de andere kant van het land en moet denk ik 2 dagen een heel pittig examen van een cursus voor werk voorbereiden. Het is normaal al heeel veeel, maar nu ben ik gewoon echt te moe en trek ik het niet.
@miepske: Ja, dat is ook wel zo.. Ik moet nu 3 dagen werken en ben daarnaast ook heel druk, dus hopen dat het allemaal een beetje afleid.. Ik had al vroeg verteld, ook op mijn werk.. Daar heb ik nu spijt van, omdat ik elke keer moet uitleggen dat de echo niet goed was..
Ja dat vind ik zo grappig, de aanbevelingen voor bv lijken afhankelijk te zijn van de duur van het verlof ...... Ik weet niet hoe het ni is in nl, maar toen ik zwanger was van mijn zoon was het minimaal 4 maanden en hier is het minimaal een jaar. Volgens mij is het aantal vrouwen dat bv geeft langer dan een jaar in de minderheid... Ik hoor nooit dat vrowen nog bv als ze al weer aan het wer zijn.....
Salcia: ik woon hier nu 6 jaar en heb 3,5 jaar geleden mijn noorse man ontmoet! Liefde op het eerste gezicht en we zijn nog steeds hevig verliefd....
whahahha jaa die ken ik wel, dat is mijn man haha is denk ik eventjes mis gegaan.. dat hij nog aangemeld stond op hyves en ik lid wilde worden sorry dames, haha ik vind het wel grappig!