Beetje onsmakelijk, kon 3 dagen niet naar de wc en gisteren heb ik chili gegeten.. Kwam dr in eens uit vanmorgen, ging bijna van mn stokkie
wat kunnen jullie ouwehoeren hier zeg. heb mijn vraag opgezocht en ergnes gestopt na 3 pagina's is niet aan te lezen. ben niet zo heel vaak meer op ZP, ben erg moe. @aowyn thanx voor antwoord nog 3 daagjes dan mag ik weer voor echo , hoop dat nog steeds oke is. ik ga zo naar de stad voor de marathon en heerlijk genieten van weer fijne zondag
maar dat drinken gaat soms door de misselijkheid wat moeilijk, maar vandaag al en glazen fruit smootie en optimel dus we gaan de goede kant op en natuurlijk water!!
Ik drink alleen water en in de avond soms dr.pepper. Maar gisteren lukte het mij om ice tea - perzik van de c1000 te drinken!
ik heb een blender en daar deed ik vandaag in aardbeien banaan en sap van 2 sinaasappels.. klaar is smoothie.. Schoonvader had gisteren allemaal fruit meegenomen voor me. zo lief en mijn moeder had 2 kruikenzakken gemaakt, 1 met nijntje er op geborduurd en 1 zelf gehaakte..
Hoioi damens, gefelie voor goede echo's Welkom nieuwe damens Napoleon, wat lastig van je blaasontsteking Alle zwangerschapskwaaltjes zijn nu officieel de deur uit O_O. Ik mankeer echt niets meer. Kan weer eten wat ik wil, ruiken wat ik wil. Terwijl ik nog steeds zwanger ben. Echt bizar. Nja voorlopig zit ik nog binnen opgesloten want de marathon is nog hevig gaande in rotterdam, dus dan kom je echt nergens. Je zit hier of in het centrum opgesloten of compleet buiten gesloten. Gisteren weer gewerkt voor de tnt, en gelukkig s avonds deze keer niet zulke last van mn banden. Terwijl de avond daarvoor krampte ze zonder reden ineens in elkaar terwijl ik onderweg was naar de tafel voor het avondeten. Die 3 dagen mijn hoofd in de richting van beeb zetten is niet lekker verlopen. Dag 1 had ik al heimwee naar mn relatie.. dag 2 had ik geen behoefte meer om te denken aan mn kind. En nu dag 3 heb ik nog altijd het gevoel, van wat moet ik ermee... Gister ook mijn buurmeisje gezien, eentje die ik altijd een beetje een hoertje vond... Waarom weet ik niet, maar zo komt ze gewoon over. IS dat kind dus hoog zwanger O_O, ik denk zeker een week of 20 a 25... Ik echt pissig, want haar vriend is wel "bij haar"... In de zin van hij steekt zn pik er nog in (geloof ik), want zoals ik haar hoor praten loopt de relatie niet echt goed... maar goed was gelijk daarna weer geïrriteerd, want ik vind haar echt nog geen moeder worden. Een hele donderpreek van mn pa gehad, waarom ik het kind dan wel moest houden. Of anders moest laten komen dat mijn ouders er wel voor zouden zorgen. Nou absoluut niet! Mijn kind als ik die hou, gaatie naar niemand anders. En niemand anders gaat zich daarmee bemoeien. Helaas blijf ik steeds dromen dat ik op een later moment in mn relatie alsnog een kind krijg met mn vriend en dattie dan wel helemaal blij is daarmee...
Hier ook regelmatig hoofdpijn die heel heftig op komt zetten en daarna weer afzakt, soms heel vervelend. Hier verder alles onveranderd dus dat is een beetje saai wel een nieuwe foto geplaatst in onze buikjes topic. Zijn we daar trouwens ook in gesplitst??
Oh ik ben trouwens wel uit mijn grootste bh's gegroeid O_O. Het viel me eigenlijk eergister pas echt op toen ik een strakke trui aan had dat me borsten veel groter zijn dan eerst
Dat is idd een mooie bijkomstigheid van een zwangerschap, mooie volle en vooral grotere borsten. Ik heb niet van die memmen dus ben er wel blij mee
@cerinety, jammer dat de 3 dagen niet veel duidelijkheid gebracht hebben voor je. Hier ook grotere borsten, maar al mn broeken pas ik nog makkelijk. Verder is de misselijkheid te doen sinds ik emesafene slik.
Voor op de lijst: mijn uitgerekende datum is verplaatst van 3 naar 6 november. Het wordt een zk bevalling, ik wil bv geven en we willen weten wat het wordt.
Nja ik had al cup B/C hing eenbeetje van de bh af, en nu is het cup C en misschien wel groter ook. Goed krijg net een mail van mn moeder met haar donderpreek. Die mensen laten me gewoon echt niet rust. Ik moest een beslissing maken, en dan maak je er 1 en dan vervolgens krijg je alsnog een donderpreek want het is niet de beslissing die zij willen horen. En dan krijg je allemaal dingen naar je hoofd die je zogenaamd gezegd zou moeten hebben, wat dus gewoon niet zo is, echt om gewoon pissig van te worden. Ik wordt gewoon echt gek van deze situatie nu heb ik twee kanten die nog harder tegen me lopen te pushen. ze drijven me echt tot wanhoop
Cerinety... Lieverd als je hoopt op kindje met je vriend pak dan je kans nu. Hier vannacht zo slecht geslapen... Leek wel op boobs werden opgeblazen... Zo'n pijn, nu weer weg. En ik heb al DD dus groot zat. Ook weer spugen vanmorgen en steekjes bij schaambeen. Volop zwanger dus
@Truuske... ik heb ook op de meest rare tijden hoofdpijn.... soms helpt 2 glazen water.... @cerinity.... wat een dilemma, jij bent de enige die ervoor kan zorgen dat dit kindje wel of niet geboren gaat worden, maar dat je vriend er 'later' wel blij mee is... heb er een hard hoofd in als ik je hoor praten.... pfff zal me maar es klaar maken om te gaan werken..... van mij mogen ze die terassen wel dicht gooien met zo'n weer hahaha behalve dan als ik vrij ben morgenaaf nog en dan ben ik weer een dagje vrij.....