ja, die (*)(*), het is echt ernstig! Vooral op het moment dat ik mijn beha uit doe doet het gewoon echt pijn. Cerinety, hebben je ouders ook financiële hulp aangeboden, of willen ze oppassen als jij aan de studie bent?
ouders bieden alle vormen van hulp... Maar ik vind het niet leuk om eerst te horen we steunen je in alles wat je kiest, en vervolgens, we steunen je enkel als je het kind houdt Pff ik dacht ik ga even de stad in, nou ik hield het al snel voor gezien. Mijn benen wilden niet meer, mijn nek deed pijn, de zon irriteerde mijn ogen en ik was gelijk al aan het einde van de straat totaal op. Toch maar doorgelopen, maar het werd alleen maar erger. Heb meerdere keren een plek moeten zoeken om te zitten omdat ik anders in elkaar klapte... Waar komt dit allemaal vandaan??? Vanmorgen en gisteren helemaal nergens last van en nu helemaal kapot gewoon O_O
Ik vind het best te begrijpen van je ouders... Ze zijn ook emotioneel betrokken en hebben daardoor ook gewoon een voorkeur. Het is hun kleinkind immers waar ze, zoals bijna elke opa en oma, dolblij mee zijn. Emotionele steun geven ze vast, wat je ook beslist, maar alleen in het geval dat je dit kindje laat komen kunnen ze ook echt praktische steun bieden.
anders een heart to heart gesprek met jouw ouders? dat je het lief vindt dat hun jouw willen steunen maar dat je niet goed kan nadenken van alle touwtrekkerij. Dat je weet wat je aan hun hebt wil je het kind houden. Wat heb je aan hun als jij besluit het kind te verwijderen? Als je die punten allemaal op een rij hebt dan neem je gewoon afstand als hun dat niet willen doen. Je weet wat hun antwoorden zijn, en die van de vriend ook. Als jij het kind zou houden, wat zeggen jouw schoonouders daarover?
Ik denk trouwens dat je ouders ook wel weten/aanvoelen dat als je vriend zich morgen bedenkt dat jij een gat in de lucht springt en ze daarom zo overduidelijk willen laten merken dat al het praktische zonder hem ook wel goed komt. Ze zijn vast doodsbang dat je een beslissing maakt waar je veel spijt van krijgt.
Hallo all, een goede weekeinde gehad ?? Wat een heerlijk weer zeg ! vanmiddag even een uiltje geknapt in de tuin !!! morgen weer een echo.. spannend !!! overdag voel ik me prima, maar vanaf een uur of 15:00 wordt ik pas misselijk , tot aan het het slapen gaan toe. bleg... nu nog naar een verjaardag toe... zijn er al meer die last hebben van "incontinentie..." ik heb het bij niezen en hard hoesten... grrrrr
zeeuwse ik heb dit ook, maar dit heb ik nog van mijn vorige zwangerschap. Ik heb expres om andere redenen toen geen bekkenbodemoefeningen gedaan. Dat doe ik deze keer lichtjes mee. Maar daarom bij het spugen een inlegger in want dan lek ik ook
Wat een lekker weer was het vandaag, he dames? Lekker genoten van het zonnetje? Hier ook in de zon in slaap gevallen haha heerlijk en lekker dutten en meteen een kleurtje opdoen Nog meer meiden last van gal overgeven? Pff wat is dat enorm vervelend zeg en zoo vies :S Ik kan sinds 3 dagen mijn ontbijt zoiezo niet binnen houden, iemand nog tips? Ik eet dan gewoon een boterham, omdat ik wel wát wil eten maar dat werkt niet echt Morgen eerste echo, ben echt wel zenuwachtig! Hoop zo dat alles goed is!
foei.... ik heb echt een groeibuik, merk het nu echt goed aan mijn banden. Druk weekend gehad, merk ik ook aan harde buiken, helaas... eens zien hoe deze week werken gaat... Morgen de officiële termijnecho!!! zin in. Alle kids gaan mee dit weten ze nog niet.
net weer foto in album geplaatst van mijn buik babywens al een tarwebiscuit geprobeerd smorgens? voor het opstaan??
Ik heb echt de hele dag geen eetlust meer.. Ik moet mezelf steeds dwingen om wat te eten, maar zin heb ik eigenlijk nergens in!
kom nog even de kruikenzakjes spammen voor ik naar bed ga, mijn moeder heeft ze gemaakt.. Lief toch beide met thema konijn, maar toch weer anders...
Heb ik ook, 2 koekjes, 2 boterhammen en een ijsje is de score van vanaf. Achja, gaat het ook niet hard met de kilos hè? Ik moet ook steeds eerst dingen ruiken voordat ik besluit of ik het lust
ricmar super lief!! Is de gebreide wel heel dik? het kan zin dat de kz het afraadt maar als je het tussen de laken en dekentje legt of voor opwarmen moet het kunnen lijkt mij In de tijd van mijn dochtertje (sept.) gebruikte ze liever hydrofiele luiers omheen. Had ik 2 kruikzakken voor niks. Dus deed ik ze in de wandel wagen of vooraf in bed bijv
het veranderd elke keer weer met die kruiken... of met je bed of met kraanwater ... of met hoe je ze neer moet leggen... Xander moest persé op zijn zij (1999). Eva moest op haar buik (2001), Meike moest op haar rug (2008) en Femke afwisselend rug en zij (2010) maar met de kruiken was het wel altijd kruikezak met daaromheen een doek. Dat heb ik nog niet anders gezien. Ik heb de laatste dagen minder last van misselijkheid. Misschien had mijn blaasontsteking daar toch een link mee? Nou ja, duik er zo maar eens in... ben op...
ik vind het wel grappig de verschillende richtlijnen. Ik had bij mijn dochtertje het verkeerd begrepen. In haar eerste week moest het afwisselen van zij naar zij in haar wieg. Ik deed het langer en later hoorde ik dat het alleen in de eerste week was voor tegen de misselijkheid. Ben benieuwd wat ze dit jaar allemaal wel/niet zeggen. Scheelt wel als je al moeder bent, sommige dingen verleer jeneti, moet je alleen weer even inkomen lijkt mij?
Goedenavond all! Drukke dag vandaag, eerst van half 8 tot 16 gewerkt, en daarna vanuit m'n werk (h'sum) naar huis (lelystad) naar de verjaardag van m'n opa (hoogeveen). Echt de hele familie was er, maar ook hele verre. Een aantal vroeg hoe t ging met de zwangerschap ging en had geen puf om uitgebreid erop in te gaan, dus heb maar met 'goed' geantwoord.. @ hoofdpijn: hier alleen een tijdje rond NOD, normaal nooit hoofdpijn en nu ook niet eigenlijk. @ bh: jullie gaan het niet geloven, ben al uit m'n nieuwe meegroei bh aan t groeien. Knuffel voor all, en succes met de echo's morgen! Ik mag dinsdag..
nou ik ben van een weekendje bedhangen zeker weer helemaal opgeladen, kleine man was helemaal niet onder de indruk toen ik vanmiddag bij mijn ouders kwam om hem op te halen, O_O hij wou niet eens mee mja naar lief knuffelen en een dikke kus wou die ook niet meer van me schoot af haha. opa en oma waren met hem naar de dierentuin geweest zaterdag en vandaag waren ze de hele dag met hem in de tuin of in de speeltuin aan het spelen. ik kwam thuis en kleine man ging naar mijn slaapkamer klom op bed en viel in slaap de schat hij was kapot., (niet bang wezen ik woon in een flat geen trap dus) ik heb vrijdag ff een zwangerschaps broek gekocht en die zit toch lekker, en de jogingbroek van me nichtje(mijne zitten te strak, nichtje is iets voller) ik geniet gewoon haha kwa bh wil het allemaal nog moet ook niet veel erger worden ik had als 16jarige al D en net een jaar voor de zwangerschap van de eerste kwam ik op E. ik was zo blij na de zwangerschap dat ik weer naar D ging, maar nu pas ik mijn E bh's alweer dus hopen dat na de bevalling de boel ook weer zakt. cerinety: wat lastig allemaal nog steeds, miss toch eens met je ouders om de tafel gaan zitten en alle punten doornemen. dromen zeggen natuurlijk niet altijd wat en dit kindje verdient ook een kans, dit kindje heeft er niet voor gekozen om nu al onderweg te zijn. dus hopelijk neem je de goeie beslising, ow en lang lopen is voor mij ook vermoeiend aan het einde van de straat heb ik het idee dat ik een blok beton mee sjouw.