November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Bedankt!!
    Hier het hele verhaal.
    Er was een hele lieve vlk, een beetje alles besproken, ook het voorval in Lelystad.
    Dus toen zei ze dat ze het eerst uitwendig wilde proberen. Ik dacht: Succes, de vorige keer zagen ze inwendig al niets.
    Maar ze had de beeb al snel gevonden en we werden verrast door een mooi knipperlichtje. Ik geloofde het niet en heb daarna zitten janken!

Ze wilde overleggen met een gyn wat betreft mijn schildklier,ze zou even bellen. 5 minuten later kwam die man ineens de kamer binnen.
    Ik moest meteen bloedprikken op het zwangerschapsrijtje en m'n schildklierwaardes en schildklierantistoffen. Daarna moest ik weer bij hem komen.
    Dus bloed geprikt, weer naar boven. Daarna nog dik 20 min. met die man gesproken.
    Wat hem betreft mag ik onder controle bij de vlk in Lelystad (niet het ziekenhuis) en heb ik met hem alleen telefonisch contact over de schildklierwaardes. Ik kreeg meteen 4 labform. mee voor de komende maanden, als hij de uitslag heeft dan neemt hij contact met mij op.
    Hij belde het begin van de middag al, de waardes zijn nu perfect. Zo'n fijne man.

Maar we zijn inderdaad helemaal overdonderd. Ik vertelde de vlk al, dat het gesprek in Lelystad zo negatief was dat ik al had bedacht hoe ik de miskraam wilde laten beginnen.

Hier de echo!
    Bekijk bijlage 143569

De beeb zit precies op schema, ben niet terug gezet. De beeb is nu 1,4 cm dacht ik.

2. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    kylie wat een super goed nieuws:D:D ben helemaal blij voor je en nu weer proberen te genieten he:D:D geweldig en wat een stomme gyn die zegt dat het niet goed zit zeg voor niks in spanning gezeten..

over die 20weken echo zou wel kunnen denk ik ik hb hem met 22 weken gehad. ik er in polen achter dat ik een maand zwanger was. begin feb en ging daarna door naar praag voor 3 maand ik was eind mei pas terug en heb hem halverwege juni gehad dus ivm agenda echocentrum.. gewoon ff vragen.. zullen ze vast wel rekening mee houden toch..

ik voel me nog steeds goed, niet spugen niet misselijk kan alles nog eten. me buikje groeit mooi kan het bijna niet meer verbergen..
    ik had gisteren een verjaardag van me tante en heb geen grote shirtjes dus je zag me buikje iedereen keek een aantal keer naar mijn buikje, ook omdat ik geen wijntje of biertje wou en omdat ik niet meer rookte. maar het mooie was niemand vroeg wat:D:D:D

ik wil het eigenlijk pas na de 2e echo zeggen.. omdat ik dan bijna 11weken ben.. ben nu al verder dan de vorige keer maar ben nog beetje onzeker of het goed blijft gaan dus na de 26e en een goeie echo schreeuw ik het van de daken:D

paar vrienden weten het, ouders en schoonouders+ schoonzuster verder niemand..

iedereen met goeie echo gefeliciteerd ik ben jaloers ik wil ook kijken:D

3. Kylie1986

4. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    super kylie echt super, en fijn ook dat deze vrouw wel naar je heeft geluisterd,, wat een luisterend oor en verzachtende woorden al niet met een mens kan doen;)

ga er lekker van genieten, en bij de volgende echo geef dan ff die domme muts de wind van voren dat beeb wel doet wat die moet doen!!

miss moet ze ff een cursus comunicatie hebben ofzo, zo ga je toch niet met mensen om...

5. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle

haha ik zag het hartje kloppen;) hij dut et hoor;)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja hij doet het! 14mm was hier ook 8weken dus dat zal mooi kloppen idd!

krijg je nog een officiele termijnecho?

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    heb het vandaag aan de leerlingen verteld, ohhh zo lief :D
    1 klas ging voor me zingen en een andere klas ging applaudiseren.
    wat zijn het dan schatjes hè ;)

nu alleen de baas nog inlichten dat ik het niet trek om volle dagen te werken.

8. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

KYLIE was super nieuws:D
    Lekker hoor, nu genieten van die geweldige nieuws!

Dames, hebben jullie ook al wat minder last van de kwaaltjes?
    Ik ben gelukkig niet meer de hele dag misselijk. Moet nog wel soms overgeven. Ik ben daar een beetje onzeker over. Ik denk dan omdat ik minder last heb van mijn kwaaltjes dat het dan fout gaat :p :)()
    Jullie ideeën?

Ik ga zo weer lekker te werk. Deze week maar drie dagen! ;)

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee hier ook minder last en dat klopt wel hoor! je hormonen zijn nu op niveau. Ik moet nog steeds goed op tijd eten enz!

maar ik krijg nu een ander kwaaltje terug:
    lage bloeddruk

10. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ja dat heb ik ook, dat ik op tijd moet eten ;) Gelukkig ben ik dus niet de enige waarbij het minder word! :p

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    wat fijn kylie en wat leuk dat je een filmpje hebt, zijn wij vergeten. Maar wat idioot om iemand zo in spanning te laten en eerst zou je nog later echo hebben ook geloof ik Ben echt heel blij voor je !1

12. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Kylie, wat een geweldig nieuws! Toch wel bizar dat je ze je dan eerst zo slecht nieuws geven!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Bekijk bijlage 143597 ik wist het!!! ik vond het toen al zo vreemd!! klopte de duur nu? en wat zei de gyn over de vorige gyn dan?

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Echt toppie verhaal! Ik zou die andere gyn opbellen en zeggen nou dankzij mijn 2nd opnion heb ik geen opwekking gedaan want ik ligt keurig op schema en was een hartje! Leren ze ook wat van grrrr

Hier slechtere dag dus lees vooral mee. Wel weer met werk gebeld en overlegd. Als het nu stabiel blijft gaan en niet erger wil ik mij volgende week woensdag wagen aan werken weer. Wel gezegd dat ik maandag middag weer bel voor bevestiging en dat ik niet veel kan doen ander moet ik telkens spugen. Ook zw. broek gevraagd :p

15. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Is niet fijn als je telkens spugen moet als je wat doet. Hopelijk verdwijnt deze kwaal. Hopelijk voor jou kun je snel weer een beetje werken, want zolang thuis zitten tussen vier muren is ook niks!!

Ik had vanmiddag ineens barstende koppijn niet normaal en zag allemaal sterretjes en een drukkend gevoel in me buik alsof ik overgeven moest. Heel naar gevoel. Geen idee waar het zo ineens vandaan kwam. Gelukkig is het nu weer weg en hopelijk komt het niet meer terug.

16. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Kylie, wat gaaaf!!
    Als je in de komende weken je af en toe wat onzeker voelt, kijk je gauw naar dat filmpje! :D

17. Kylie1986

Dank jullie wel!

Volgens de vlk ben ik 1 dag eerder uitgerekend trouwens

18. Uviana

Uviana Actief lid

6 mrt 2011
    127
    0
    0
    Grootegast
    Whoeiiii gefeliciteerd Kylie !!! laat het genieten maar een beetje beginnen voor je hoor !

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    pijn in boobs weer helemaal weg... en drukkend gevoel in onderbuik, wordt er misselijk van, blehh

20. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Kylie: Heel erg gefeliciteerd! Geniet er van :)

Hier de bevestiging van de kraamzorg gekregen, wat moet je dat allemaal snel regelen zeg!

Deel Deze Pagina