November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    naviva is toch deventer en omgeving?

Wij hebben straks weer kraamzorg van het groene kruis, daar hebben we alle kids kraamzorg gehad. Ik hoop dat onze laatste kraamverzorgster nu weer kan/wil!

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Bijzonder he, om je kindje zo te zien. haha grappig, ik ben ook week teruggezet en nu dus ook 24 november uitgerekend.. :D wooww lekker dat je zo snel al weer een echo hebt.. waarom is dat zo?

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Gefeliciteerd!!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik voel de BI ook weer in mijn staartbot en trekt in mijn bil. Maar dat komt bij mij omdat ik niet voldoende beweeg op het moment door de misselijkheid. Nog een reden wrm ik gauw weer te been wilt zijn en aan het werk, anders ben ik verder van huis dan met mijn misselijkheid :S

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Bij mijn verloskundige hebben ze dat altijd gedaan. Ook bij mijn eerste zwangerschap. Eerst een intake + echo om te kijken hoever je bent en dan nog eens een echo tussen de 10 en 12 weken. Ze hebben mij precies ingepland met de 10 weken. En dan de 20 weken echo. En dan krijg ik rond de 32 en 37 weken nog eens 2. Ik heb geen idee waarom mijn praktijk dit wel doet en een ander niet ? Dit doen ze bij iedereen, met uitzonderingen daar gelaten. Hoeveel echo's krijg jij dan ?

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik nu ook :p

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Mijn dochtertje wordt door de oma's opgepast :p Maar ff denken of ik een gastouder inschakel straks. Heb een tante die GO is :)

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hoe kan het trouwens dat er zo veel een week worden teruggezet? Hadden jullie een onregelmatige cyclus?

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

November spiraal laten verwijderen. Cyclus van 28 dagen. Toen een van 50 dagen. Ik zat dus nog midden in het 'ontspiralen' toen ik zwanger raakte.

10. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Voor mensen die in de buurt van kraamzorg Liemers Care in Zevenaar wonen kan ik deze organisatie van harte aanbevelen!! Heb hun bij ons zoontje ook gehad, perfecte service!!

Heb alleen een vraagje, waarom hebben jullie allemaal al zo'n vroege echo? Ik krijg er pas een bij 12 weken.

11. juf85

juf85 Niet meer actief

volgens mij heb ik maar 2 echo's. De termijnecho had ik met 10 weken en straks de 20 weken echo. Verder niet...

Ik heb trouwens enorm veel last van mn ribben aan de linkerkant. Net of ik spierpijn heb. Ik voel het zelfs met ademen. Ik kon vanochtend ook moeilijk uit bed komen. Ik heb echt geen idee hoe ik hieraan gekomen ben. Ik heb geen rare dingen gedaan of zware dingen getild.

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik begrijp ook dat ik weer meer echo's krijg dan de andere dames. Volgens mij verschilt dit echt per praktijk. Ik krijg 5 echo's totaal. En de eerste heb ik vandaag gekregen. En over 2 weken weer een. En ik heb geen bloedverlies of andere rare dingen.

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Salica: Volgens mij moet het voor de 12 weken dus nog net op tijd. Bij de vorige echo was pukkie nog te klein dus daarom doen we de 20e alles in een keer.

@Marieke: Zoals het er nu naar uitziet krijg ik er 3, 1tje voor het termijn, 1tje voor de combinatie test en dus 1tje voor de SEO met 20 weken. Hopelijk later ook nog maar ik denk het niet.

Hier trouwens de kleine erwt al opgegeven bij de KDV en heb kraamzorg ook al geregeld. Was idd wel ff vreemd om dat zo vroeg te regelen maar het is nu klaar dus dat geeft wel een goed gevoel

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @pasopikschop ik kreeg een vroege echo omdat ik afgelopen jaar al 5 mk's hebt gehad w.o.a. een MA. Dit was in het zkh en volgende week de gewone bij de vk met intake

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik had eerst een echo om mijn zwangerschap te bevestigen en om mijn baarmoederslijmvlies te bekijken, dit was omdat ik daarvoor in onderzoek was. daarna een echo of de zwangerschap doorzette en toen de officiele termijnecho.
    verder doen we zelf nog 2x een pretecho rond 16/17w en 28w (3d) en de 20w echo en ik krijg nog een groeiecho omdat mijn 2e dysmatuur geboren is tgv van een te kleine placenta en ook navelstrengcontrole omdat ie bij de jongste niet in de placenta zat maar in de vliezen

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    haha ik zit op de bank, half onderuitgezakt en mijn voorgevel zit er gewoon voor, hahaha! vind manlief niet erg ;)

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Snap ik, moet zeggen dat ik ook niet geheel ontevreden ben over mijn nieuw verworven boobies ;)

18. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Daar heb ik me gisteren aangemeld via internet en 5 minuten later kreeg ik al een bevestigend telefoontje :D

19. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    apeldoorn:)

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    haha grappig dat jullie blij zijn met de boobies...ik heb al DD dus van mij hoeft het niet zo nodig. Volgens mij zijn ze ook niet erg gegroeid nog bij mij, al zitten mijn bh's niet echt mooi meer nu.
    Hebben nu ook soms dat trekkerige gevoel onder je oksels?

Deel Deze Pagina