hmmmm...nou merk niks aan die borsten van mij. Is niet veel groter volgens mij. Wel af en toe wat pijntjes erin. Bij mijn verloskundige standaard echo met 9 weken tegelijk met de intake en dan nog met 12 ong. voor de termijn.
Liemers care heb ik bij de vorige ook de kraamzorg van gehad. Helemaal toppie, doen we bij deze ook weer aanvragen. @ de dames van liemers care: Waar komen jullie vandaan als ik vragen mag? En waar zit jullie vk? Heb de vk in didam zitten terwijl ik daar niet woon. Maar dat had met het zkh te maken waar ik wilde bevallen en vanuit hier doen ze daar erg moeilijk over.
Verschilt dus erg per praktijk. Nouja zal er met 2 genoegen moeten nemen. Heb maandag de intake en denk ongeveer 4 weken later de echo. Voor mij dus nog een poosje te gaan, jammer genoeg. Maak me best nerveus of alles wel goed zit. Zal dit ook wel aangeven volgende week. En dan zien we wel.
Hier bij intake echo, dan termijn echo, 20 weken echo en bij ongeveer 36 weken. (Tussendoor doet ze eigenlijk ook nog weleens als het app aan staat).
Ikke nu ook blij met boobies kunnen nog groter worden als ik de bevalling pics zie wacht met smart af Heb normaal 80/85B en nu al een C
Zover ik weet heb ik echo maandag bij de vk en dan 20 weken echo en hoor nu vaker over een liggings echo in de 30 weken? maar een forumdinnie van mij haar eerste kind was ook zwaarder dan verwacht en wordt nu vaker geprikt voor zw.suiker maar ook vaker echo op het eind voor meten hoe zwaar. Mijn dochtertje was bijna 9pondr bij geboorte. Geprikt 3x maar niks mis met haar of mij ik heb de zware genen blegh...
ik had termijnecho bij 7 weken, dan denk ik bij intake bij 10 weken. Dan de combinatietest echo, 20 weken echo en we willen nog een pretecho.
Oh ja, wij willen ook nog een pret echo en aangezien het echo bureau nu een jubileum heeft hebben ze een aanbieding dus misschien doen wij er wel 2. Zit er over te denken om 1 met 16 weken en 1 met ong 26 weken te doen.
hallo hier stelletje kletstantes vandaag weer een echo en we hebben het zien bewegen zo leuk! was echt 3x zo groot als 2 weken gelden en ik loop op schema zoals berekend. 2 mei nekplooimeting. hier verder alles rustig en nauwelijks klachten meer op belachelijk moe na dan.
Als je een hoger bmi hebt krijg je sowieso een liggingsecho. Maar steeds vaker doen ze dat standaard. Bij mij is het niet nodig meestal omdat ik heel goed te voelen ben
ze hebben bij mij bij de 1e ook paar keer geprikt op suiker maar dat was elke keer bijna goed..... ondanks dat.... hebben ze niet gevoeld dat bengel zo enorm was, 4990 gram en vermoeden toch suikerbaby. hoe dat nu gaat nog geen idee???!?
tis een erg slechte foto, wat ze al zei in zhuis maar ga scannen die van 6,5 week echo heb ik niet meer, hebben we in lijstje gedaan en als kado gegeven aan de oma's
@almika: Over het algemeen goed hoor alleen deze week wat ziekjes maar het gaat al wat beter. Verder wat standaard kwaaltjes (misselijk enz) maar over het algemeen heb ik helemaal niks te klagen Kan je helaas niet updaten want heb net zelf een hele drukke periode achter de rug. Kan je wel vertellen dat Kylie een goede echo had en verder is er de afgelopen tijd niks naars meer gebeurd
@Mariekek: Gefeliciteerd met de goede echo! @Almika: Leuk om te zien dat het zo gegroeid en veranderd is! Ben ook erg benieuwd hoe onze kleine er vrijdag uit ziet.
@ikke.fijn om tehoren dat je ook in je handjes mag klappen qua kwalen. gelukkig voor kylie dat echo goed was, zij ook weer gerust. @mothertobe.zal nog wel stuk duidelijker te zien zijn de echo. ga nu bank hangen want ben belachelijk moe