Hoi dames! Hoe gaat het hier? Ik ben een tijdje afwezig geweest, was zon drukke periode even. Zal nu proberen even terug te lezen @Nikkijane: Van harte gefeliciteerd met de tweeling, super leuk!
Nikkijane ineens een tweeling leuk!! Kan mij voorstellen dat de vk met een scheef hoofd keek wat zij nou precies zag hahahaha, lagen ze precies achter elkaar? En ze zijn eeneiige leuk! Ze delen 1 placenta dus geen tussenvlies denk ik? Mijn schoonzus had ook eeneiige, 2 meiden maar elk eigen placenta. Hier had ik het voor het eerst niet erg gevonden als het toch 2 waren. Gezien ik zo misselijk ben dat wij het toch bij 2 kids houden, 3e zw kan ik niet aan. Dus 2 in 1 keer was wel leuk geweest
Zo hehe, eindelijk bijgelezen! Ga niet meer overal op reageren hoor Zag dat jullie het al uitgebreid over kinderopvang hebben gehad, die moet ik nog even regelen. heb al wel de kraamzorg geregeld, en gister bij de gemeente erkenning van ongeboren vrucht gedaan. Omdat mijn vriend en ik nog niet getrouwd zijn. Leuk momentje
@nikkijane, van harte wat leuk een tweeling. bij mij is het er ook echt maar 1tje. vandaag weer echo gehad echt zo mooi. kleintje is nu 4,77 cm van kop tot kont en met beentjes meegerekend 6,03 cm. we hebben 4 foto's meegekregen en natuurlijk weer naar het hartje geluisterd. nu even snel een soepie en dan foto's showen bij de familie.
ze lagen idd precies achter elkaar, ze hebben wel een tussenvlies, maar een heel dun tussenvlies. Is op de echofoto zelfs niet te zien, op de echo zelf was het wel te zien, maar heel dun! Bedankt dat je me op de lijst hebt gezet!
wij moeten ook nog langs de gemeente. Op de checklist van de VK staat dat dat na de 2e afspraak kan, dan krijg je een bewijsje of zo mee? Nou ja dan zien we dan wel. Begin mei moeten we voor e 2e keer heen, dus dan gaan we daarna langs de gemeente.
Wat is het rustig hier.. Ben al door 1 bol wol heen, gaat snel! Bleh, vanaf morgen weer 3 dagen werken. Ik denk dat ik over een tijdje even met mijn leidinggevende ga zitten. Ik wil graag blijven werken daar, maar wil meer avonddiensten. Scheelt in opvang en heb meer salaris dan.
Hoi Hoi Hier nog een novemberkindje (na MK 5,5 wk in dec) nu al weer raak, wij verwachten ons Brusje voor onze Tijmen(20-12-2009) op 23 november! De Echo 8 weken was goed (pfff!!was wel spannend!) dus nu happy!! Wel ontzettend moe! Ik moet me nog helemaal inlezen op dit forum maar iedereen van harte proficiat!
Almika, mijn zusje woont ook in Carnisselande..toevallig! Zo ik ben weer hondsmoe, zelfs vanmiddag op bed gelegen, maar dan ben ik te misselijk weer om te slapen. ben nu al 3 uur aan 1 stuk aan het eten dat is het enige wat helpt nu tegen misselijk zijn..pfff
Welkom Daddyo!! Wat er trouwens ook nog bij komt is dat ik kosten moet betalen als ik weg ga, van de opleiding die ik nu doe..
een tweeling wat super.. het zit ook bij mijn man in de familie maar bij ons is er ook (tot nu toe) maar 1ntje te zien haha.. zo te zien kan alles na een 2e echo veranderen... hoop voor je bij de volgende geen 3e aan te treffen ja het is rustig.. hier ook nog steeds het zelfde, ik ga pas na de 2e echo mijn kraamzorg regelen wil eerst zeker weten dat dan alles nog steeds goed is en gaat.. kinderopvang doe ik niet aan.. nou slaap lekker allemaal ik kruip onder de wol
Een tweeling ... Goed hoor !! gefeliciteerd. Hier nog steeds moe maar het is gelukkkig weer weekend ... en we zijn vandaag 10 weken ... Hoop echt dat alles goed komt met mijn kleintje ... Soms ben je er zo onzeker over ...
Welkom daddyo! Salcia, die intense vermoeidheid heb ik ook, ik heb gisteren bijna de hele dag in bed gelegen Mijn kleding begint nog steeds niet strakker te zitten. Maar dat is ook niet.zo wonderlijk als je al weken op 1000 kcal per dag leeft. Meer krijg ik er echt niet in.