Goedemorgen dames! Jemig... het is hier echt niet bij te houden! Ook hier op een ongie-krampje maar weinig kwaaltjes. Totaal geen zere boobs! Alleen een beetje moe halverwege de dag. Aan de ene kant heeeerlijk, maar aan de andere kant word je er ook weer onzeker van... Gisterenmiddag wel weer ff getest en jahoor, streepje verscheen al gelijk en hartstikke donker! Succes vandaag Aloha!
Bevallingslijst NOVEMBER 2011 1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje, Meriam 1e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje,eerstekeermama(wendy)1ekindje,Meertje 3 : Dafne - 2de kindje, Catharina1985 1e kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Sheltie 1ste kindje 6 : Only (3e kindje) 7 : Emesve 1e kindje (IVF), Mariekebr1 2e kindje 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje, KatrienDuck 1e kindje, Quinnygirl 1e kindje Ria32 2e kindje, Anne83 1e kindje, 9 : Houvanmijnschat 1e kindje 10: 11: Aowyn (2e kindje), Marrr (1e kindje) 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Heb 'm weer even omhoog gehaald zodat de nieuwe dames zich in de lijst kunnen toevoegen! (ff quoten dus!!)
Meiden die een clearblue test gedaan hebben met indicatie, klopte die bij jullie. Heb namelijk zaterdag zo'n test gedaan en toen zei die 1-2 dit klopte maar deed hem 's middags rond 15 uur. Dus niet heel betrouwbaar. Nu vanochtend deed ik hem zou die dus 2-3 moeten zijn en tot mijn verbazing geeft die zwanger 3+ dit zou betekenen dat ik ruim 5 weken ben. Als ik een cyclus heb gehad van netjes 28 dagen zou dit overeen komen maar volgens mij heb ik er eentje van 35 gehad, vind het wel erg vreemd nu worden eigenlijk. Maar die testen neem ik aan dat ze met ochtendurine het betrouwbaarst zijn. Heb de verloskundige gebeld afspraak staan voor 21 maart, zij zegt hou gewoon je datum aan van laatste menstruatie en dan zou je as di 6 weken zijn, dus heb mezelf op 8 november staan dit zou dan 1 november worden, heb me banner wel verandert laat de datum wel staan tot ik het echt zeker weet met de echo kan allebij namelijk.
@ ria, dat zou best kunnen kloppen misschien wel een tweeling??? en ik heb zelf ook getest met CB digi maar ben meestal rond de 28-31 dagen normaal dus met deze test ook. vorige week do 2-3 getest en vanmogen 3+ dus klopt wel. maar schijnt ook heel vaak niet te kloppen heb ik gelezen gisteren. omdat niet alle vrouwen even snel hcg aanmaken kan de test afwijken en dan wil het nog niets zeggen.. maar 3+ is altijd goed .. @ all, goedemorgen iedereen, nou hier heb ik dus vanmorgen de laatste test gedaan en binnen 1 minuut 3+ dus heb voor niets lopen stressen. heb ook wel aardig wat kwaaltjes. ontzettend last van zere borsten en ontzettend moe en vaak plassen echt misselijk nog niet. wel dat ik sommige geuren echt heel vies vind. maar standaard stopwoordje is dan ook omgedoopt tot gadverdamme hihi. . @aloha succes vandaag meid met je echo..
Maar dan klopt hij toch Ria? In je banner staat 5 weken, 3 dagen. Dat is dus 3+! En het blijft een indicatie natuurlijk.
Hoi dames, wat toevallig, ik zie jullie spreken over die indicatietest van CB. Nadat ik me had voorgenomen om niet meer te testen wilde ik er toch graag 1 van cb met indicatie doen. Morgen ben ik 5 weken en net een test gedaan en wat staat erop? 1-2 weken, dus 3-4 weken. Dat doet me dus echt niet goed, ik had een 2-3 verwacht. Ik baal zo, ik weet nu niet of het onzekerheid en angst is of dat er voor mijn gevoel echt iets niet klopt. En ik weet dat die testen maar een indiciatie zijn en niet hoeven te kloppen, maar toch ff klote. Volgende week nog maar 1 doen dan en dan hopen dat die wel 2-3 aangeeft.
meriam heb me banner net vearndert hahahhahha dit is wat de verloskundige zegt wat ik aan moet houden.
In de cb test bijsluiter staat dat het na je nod niet meer uitmaakt of je smiddags of sochtends test, je hoeft alleen maar sochtends te testen als je voor je nod test. @cenm, ik zou me nog niet al te zorgen maken hoor. Want je kan toevallig iets later een ei hebben gehad en een wat latere innesteling. Je HCG wordt nl pas aangemaakt na de innesteling. Als je nu bijna 5w bent volgens je cyclus kan het best zijn, en ook gezien je onregelmatige cyclussen, dat je deze keer een lange cyclus had en daarbij een late innesteling. Ik ben echt superrrrmoe! gaaaap. Net mijn peuter van 2,5 op de creche afgeleverd, de jongste is thuis, die slaapt nog (wel vannacht 2xwakker). Vrijdagochtend is mijn werkochtend thuis maar ben nu te moe om maar iets te doen ... Ik werk trouwens in het voortgezet onderwijs op een school voor mavo / havo / vwo. In de onderbouw dus klas 1 en 2. Ik werk 65% in drie dagen, op di,woe,do. De kinderen gaan dan naar het kdv en de oudste twee naar de bso of ze gaan ergens spelen.
Hier precies hetzelfde... Vanmorgen overgegeven en nu nog steeds flinke diarree. Bah! Ik hoop toch wel een buikgriep want dit wil ik niet de komende weken/maanden.
@napoleon: Ik heb ovulatietesten gebruikt en weet dus wanneer ik ongeveer bevrucht ben, 11 dagen later had ik namelijk ook pos. test in handen. Ik denk dat het hier toch wel misgaat, net een ovutest gedaan en terwijl die van gisteren echt eraf knalde en veeel donkerder was dan de controlestreep is die vandaag wat lichter en net zo donker als de controlestreep. Ik denk dat het hier weer misgaat..
@ ria ja ik hou me banner ook maar even zo maar vermoed dat ik 2 later me ei heb gehad ook volgens cb testen. @CenM klopt je kan later je ei hebben gehad hoor en ze hadden beter die testen van cb niet uit kunnen vinden want je gaat alleen maar lopen stressen heb ik het idee dat het mis gaat of is... ik ga in ieder geval stoppen met testen het loopt toch zoals het loopt. makkelijker gezegd als gedaan hoor.. hihi maar maak mezelf alleen maar gek...
cb is altijd een indicator, maak je veel hcg aan dan geeft hij natuurlijk dat je verder bent, wat op een 2ling kan duiden. Ook schommelt jou hcg nog iets dus is het mogelijk dat je schommelende testen hebt. Drm is het ook verstandig niet meer te testen na NOD of wel testen maar hier rekening mee houden. Het is ook zo dat ik geloof rond de 7 weken en verder worden de testen weer lichter
Ik zou het gewoon moeten loslaten, ik weet het, al die testen hoeven helemaal niks te zeggen. Ik ben normaal ook niet zo angstig, juist best een optimist, maar nu heb ik mezelf ff niet meer in de hand. Weken geleden wilde ik alleen maar weer zwanger raken en dat ben ik nu, en dan is het weer niet goed he. Laat ik het maar aan de hormonen wijten. Ik ga maar ff een afspraak maken bij de vk.
Hallo Dames! Wat kletsen jullie een boel zegt! Ik heb vanmorgen ook alweer een testje gedaan, en deze was ietsiepietsie donkerder dan die van gistermiddag. Nu zijn de testen op, dus kan nu niet meer testen! Ik heb vanmorgen de VK gebeld, wij kunnen 24 maart terecht! Hoop dat ik bij de VK mag blijven, maar denk dat ik naar de gyn moet. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik zwangerschapscholestase, en een aantal maanden geleden kwamen ze erachter dat mijn baarmoeder verkleefd zit aan de buikwand. Wat voor gevolgen dit heeft is onduidelijk. Mogelijk was dat bij mijn vorige zwschap ook al zo, en toen heb ik er niks van gemerkd... Dus dat is ff afwachten!
lieverd heel begrijpelijk hoor! je hebt een MA gehad. Dat blijft je dan bij! Ik heb 1 MA en 4 vmk's gehad.. ik schijt nu kleuren en probeer toch kalm te blijven (ahum paniek aanval gisteren al ). knuffs!!
Nou dames! wat een discussie over het ei hier! Ik kan me daaraan bijvoegen. Hier het verslag van het bezoekje aan de gyn vanmorgen. Moest nuchter blijven.. wat een hel was dat! vanaf half 9 gisteravond niets gehad, was zo beroerd als maar kon! Eten werkt dus echt tegen de misselijkheid! Afijn vanmorgen om half 9 bloed geprikt. niet 1 buis nee direct 7 buizen! foeii dat was even pittig werd licht in het hoofd, gelukkig daarna snel wat lekkers kunnen eten in het restaurantje daar. Om half 10 kwam de gyn de bloeduitslag was er nog niet dus de echo werd vast gedaan. En jawel er was iets te zien! Niet veel maar er was minstens 1 vruchtzakje te zien van 2 mm doorsnee!! Wat een opluchting! Op de vraag hoever ik nou dan ben kwam het volgende.. ik ben onder de 5 weken!! ik word minstens 5 dagen teruggezet! Volgende week vrijdag krijg ik weer een echo bij de gyn ze wil weten hoe het groeit en ze wilt een termijn kunnen vaststellen, kan best zijn dat ik volgende week dus 2 weken vooruit of nog een week terug word gezet! Mijn ei is gewoon erg laat geweest en me innesteling ook zei ze. Ik citeer " we zien bijna de bevruchting op dit beeld haha " O en me bloed hcg was verdubbel was nu 1490 dus prima! Kortom ik ben gerustgesteld! Heb gewoon heeel erg vroeg positief getest terwijl ik dacht dat ik overtijd was! En dat ik zo dik ben zijn puur mijn darmen en hormonen die tegen me hersens zeggen 'maak plaats maak plaats maak plaats' hierbij de 1e foto van de frummel
@Aloha: Wat fijn! Moet je goed doen zulk positief nieuws Vol goede moed verder. @Aowyn en CenM: Ik snap dat het voor jullie erg lastig is, maar ik hoop er het positieve van!