November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Heel veel beterschap voor jullie beiden en dat jullie maar snel op gaan knappen.

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Nou dames ik kom weer even melden hoe fijn ik het vind dat ik weinig van jullie tegenkom in het miskraam gedeelte!! Jullie naderen langzaamaan allemaal de 12 weken grens! heerlijk voor jullie!!!

Blijven genieten he!!!!

3. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Voor mij is de 12 weken nog het langste weg:( is toch wel wat als je op de laatste dag van de maand bent uitgerekend.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    voor mij is 12 weken niet echt magisch, al is het wel een mijlpaal. Ik ben pas echt blij als ik de 15w voorbij ben...

5. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Dankje pasopikschop! Hoop t ook ...
    Napoleon: ik heb ook mijn mijlpaal bij 15 wkn
    Nog altijd geen nieuws hier v Cerenity? Ben toch wel benieuwd nu...

Ik heb de afgelopen dagen ongeveer 6 strepsils opgezogen, nu blijkt dat niet te mogen... Was me echt van geen kwaad bewust! Echt stom dus... Maarja, kan er nu toch niks meer aan veranderen...
    Fijne avond allemaal, (rustig hier!)

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik ben denk ik rustig als ik as dinsdag weer een goede echo heb, ik weet dat er dan nog steeds een kans is dat er iets mis gaat, maar ik wil vol kunnen genieten...
    en het met anderen kunnen delen.
    Vorige mk ging het al vroeg mis...
    Nu moet het toch gewoon goed gaan.

7. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Sinds de gyn 1,5 week geleden (8 weken) vertelde dat het met zon mooi kloppend hartje niet meer mis gaat heb ik er toch wel vertrouwen in gekregen en toch al de eerste zwangerschapskleding aangeschaft.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik loop ook al vanaf week 7 in een positiebroek, kan geen eigen broek meer aan en ben nog niks aan gekomen

9. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Aowyn, marieke en hanna, ik hoop dat jullie je beter gaan voelen!

Hier ook weer veel overgegeven vandaag. Pffff, hoop echt dat dit bij 12 weken minder gaat worden en dat ik meer kan gaan genieten.

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hoi meiden,

het is toch echt zo, ik mag me ook bij jullie voegen. ik was nog even voorzichtig. maar durf het aan. ik wordt een novembermama!
    ik hoop dat ik jullie bij kan houden. ik klets ook nog actief mee met de aprilmama s 2010.

verder is dit ons tweede kind, we hebben een dochter van net 1 jaar.

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Pamsie welkom en gefeliciteerd!!

Wie heeft er nu ook zo'n zwaar gevoel in onderbuik, vooral 's avonds, trekt beetje naar heupen ook.. Kan ook weer slecht naar toilet trouwens. Zijn geen krampen of steken, dus hoop maar dat het normaal is.

12. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Welkom pamsie!

Dat zware gevoel heb ik soms ook salcia :j
    Ik weet nog van mijn eerste zwangerschap dat ik met een week of 16 wat enthousiast op de fiets sprong en ik ineens echt soort zware waterballon in mijn buik voelde klotsen en heen en weer veren.
    :D

13. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    @ pamsie: welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier nogsteed geen andere kwaal te bekennen als hele dagen moe. Heb ook sterk het gevoel weer een jongentje te krijgen, voel me precies hetzelfde als bij de zwangerschap van ons zoontje. Zijn er hier meer mensen met zo'n sterk gevoel en zelfde voelen als bij een vorige zwangerschap?

14. juf85

juf85 Niet meer actief

nou vandaag weer misselijk en ook al overgegeven... ik dacht dat het nu wel zo'n beetje minder zou worden, maar deze week valt me toch wel tegen...

15. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @pasopikschop, ik heb geen vergelijkingsmateriaal, want dit is mn eerste kindje. Maar ik heb er helemaal nog geen jongen/meisje gevoel bij, ik heb echt geen flauw idee!

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @zwaar gevoel: herken ik wel van me eerste zwangerschap. nu nog geen last van kwaaltjes dus hopelijk blijft dat nog even zo.

@jongens/meisjes gevoel: het voelt hier wel anders dan de vorige keer. maar ik geloof niet zo dat het wat zegt over het geslacht. elke zwangerschap is anders.

17. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    pffff...ben dus niet de enige die zich zo rot voelt. gelukkig en rot natuurlijk tegelijk. Ik dacht over mijn piek heen te zijn en dat het ergste geweest was, maar helaas. Nou hopelijk wel na 12 weken inderdaad.
    Iedereen veel sterkte met de kwalen.

Pasopikschop...ik weet het niet meer. Bij mijn zoontje dacht ik in het begin dat het een meisje was en niet veel later was ik overtuigd van een jongen. Nu droomde ik toen ik 3 weken zwanger was, dat ik een jongetje zou krijgen en later veranderde mijn gevoel in meisje. Dus ik weet het nu eigenlijk even niet. Volgens de zaadlevensduur-theorie:D en de chinese geslachtskalender een meisje. Bij mijn zoontje klopte de kalender.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ha pamsie! Fijn dat je hier ook bent :D

ik denk dat het weer een meisje is!

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    wij hebben laatst een hele bak duplo gekregen vrij oud al maar ik kan dus nergens vinden wat de originele sets zijn zodat we weten wat het precies is... iets met een griezelbos, een hijskraan, een brug met een autootje, iets van een huisje. kwam wel op een engelse site maar die zoekt zo beroerd

20. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    napoleon....dus niet nog een zesde hierna? haahaha
    geloof ook niet dat ik nog een derde wil. Maar ja....tja.....je weet nooit of ik nog last krijg van rammelende eierstokken. Ben nu 31, dus ik kan me nog bedenken. Heb nog wel wat jaartjes de tijd om me er zeker van te zijn of er nog wel of niet een bij komt. Maar vind dat ik dan sowieso fitter moet zijn dan dat ik nu de zwangerschappen inging. Was nu fitter de zwangerschap ingegaan en het lijkt wat beter te doen. dus....

Zo even naar het ziekenhuis. Donderdag teveel gedaan en te weinig gedronken. Nog geen 1 1/2 liter. Gisteren amper gegeten en alles er uitgespuugd, dus alweer uitdrogingsverschijnselen. Ik voel me dus kut. Maar de twee glazen drinken van vanochtend en een broodje blijven nog binnen. Dus misschien trekt het zelf nog bij. Anders toch weer opname.. Gaat altijd hard hier als ik eenmaal begin met spugen.

Deel Deze Pagina