Marieke, hoop dat je snel opknapt en niet hoeft worden opgenomen weer hoor. Ik heb echt geen idee wat het wordt, moet je bij chinese kalender je leeftijd bij geboorte of bij ovulatie invullen? Maakt namelijk uit bij mij of het meisje of jongen is. Ik denk zelf toch een jongen eigelijk.. Hier weer een dag met misselijk opstaan. Gisteren heel de dag misselijk geweest, niet echt overgeven, maar gewoon beroerd voelen, alsof je een zware kater hebt na een feestje. bah.
Hoi iedereen, Bedankt voor de verwelkoming, En iedereen nieuw uiteraard welkom bij de "club"?! Ik moet het afkloppen maar ben alleen moe en een beetje misselijk 's morgens als ik nog niets heb gegeten maar dat is na het ontbijt al weg! Maar ik kan de hele dag wel slapen, gelukkig slaapt mijn zoontje nog 'smiddags (ga ik lekker ook even liggen) ! Ik hoop inderdaad dat het snel weer een beetje normaal wordt! Het blijft leuk en spannend, mijn buurbrouw en ik schelen 1 week, ze was echt heel blij toen ze hoorde dat ik ook zwanger ben! Nu kunnen we samen lekker de verlofdagen (duurt gelukkig nog heel lang!) thee drinken en over kwaaltjes praten! Heeft Iedereen 't blijde nieuws al verteld aan ouders/familie/werk?? Ik kon het niet meer verbergen dus na de echo maar gelijk verteld! Mijn zoontje had een shirtje aan met: straks ben ik niet meer in m'n eendje (dit was een plaatje van een eendje)! De oma's hadden het gelijk door! Maar de opa's hadden om het cliche te bevestigen, niets inde gaten (mannen letten dus duidelijk minder op kleding!) Succes iedereen, en sterkte met alle kwaaltjes!
Daddyo, wat een leuke manier om het te vertellen....en tja...mannen he... Bij mij weten familie en vrienden het al vanaf 4 weken, maar komt omdat iedereen weet dat wij in ziekenhuis voor behandeling liepen en ik spoot ook elke maand hormonen waar ik last van had. De rest weet het sinds vorige week na de echo.
Wij hebben het op de verjaardag van de jongste verteld aan de familie. Mijn vriendinnen de dag ervoor (kwam zo uit) en de rest afgelopen week. Mijn baas wel iets eerder omdat ik er zo beroerd van ben
heb het al gevonden van de duplo, er staan onderop nummers en die corresponderen met het nr van de set
Hallo all. Zo daar ben ik weer even , heb een mega drukke week achter de rug... maar nu lekker weekeinde, lekker uitgeslapen vanmorgen, dus kan er weer tegen aan ! Nu lekker de tuin in. De misselijkheid is er de ene dag wel en de andere dag niet, ik ben alleen 's avonds pas misselijk en overdag voel ik me over het algemeen prima!?!? zag nog een super mooie echo voorbij komen !! Gefeli !! fijne dag allemaal !!
Ik ben meestal misselijk tot ongeveer half 2 's middags! Moet mezelf dwingen wat te eten, nog steeds iets afgevallen (maar ik kan wel wat missen ). En dan na half 2, dan begint de lekkere trek Haring met uitjes ben ik ineens verzot op! Net als walnoten en chocolade.. Dinsdag de echo!! Ben zo benieuwd, spannend!!
Hallo Ik lees af en toe even snel bij, ben te moe om te veel achter de pc te zitten (sorry) vandaag post van het UMCG en op 1 juli de uitgebreide 20 weken echo. zal truuske een pb sturen voor de lijst..
Ik lees wel steeds bij, maar de energie om alles samen te vatten te reageren ontbreekt me, sorry. Ik wil de nieuwe dames wel even welkom heten en natuurlijk van harte gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen gehoord dat mijn zusje ook zwanger is!! Helaas heeft ze tot nu toe veel bloedverlies en weten ze niet of alles goed zit. Echo hebben ze wel gedaan, maar was nog te vroeg om iets te zien. Nu hebben ze bloedgeprikt om de hcg waarde te meten en dat moet volgende week nog eens. als dat goed gestegen is, krijgt ze meteen nog een echo. Super spannend! Even flink duimen draaien voor dr!
Wat een hoop meiden misselijk en spugen, bij mij blijft t bij een ietwat misselijk gevoel, met name van de namiddag tot slapen, dus mag op dat vlak niet klagen. Ik hoop voor jullie dat jullie snel over die piek heen zijn. Wat betreft jongen meisje: geen idee! Bij mijn eerste zwangsch zei iedereen dat t een meisje zou worden en dat begon ik toen ook wel te geloven eigenlijk, maar t is echt een knul!! En nu heb ik zelf weer niet echt een voorgevoel nog, alleen mijn man denkt een meisje omdat ik nu zon slechte huid heb, haha! Ik ben erg benieuwd in ieder geval, we willen t graag weten bij de 20-wkn echo in ieder geval... Oh ja, volgens de chin gesl kalender wordt t een meid, en die hadden mijn knul ook goed voorspeld... Hier nog steeds brak, echt griep, dat het badwater gewoon zeer kan doen aan je huid! Blegh... Gelukkig is zoonlief al behoorlijk aan t opknappen, en dan gaat t met mij ook al wat beter...! Ps ik had gister 38.6 ( voor mij echt koorts) is dat dan niet erg voor puk??
Volgens de Chineze Conceptiekalender krijg ik een meisje! Mijn vriendinnetje en mijn moeder zeiden dat ook direct.. Maarja, dat is natuurlijk gewoon gokken van hun Wij willen het wel weten met de 20-weken echo trouwens.. Veel te nieuwsgierig en veel te dol op kleertjes shoppen!
@ kannietwachten; toevallig dat je zusje zwanger is! Mijn zus (ouder) vertelde afgelopen dinsdag dat ze zwanger is (had de test nog in haar handen) Zo leuk! Ik hoop voor je zus dat de bloedingen niks te betekenen hebben..!
@daddyo: wat een leuke manier om het te vertellen. grappig dat de mannen het dan weer niet door hebben. @ziek zijn: balen meiden. hier gelukkig niet. @napoleon: haha weer een meid. hoop je dat ook? of zou je stiekem een jongen ook wel weer leuk vinden? @kannietwachten: spannend je zusje ook zwanger hopelijk is alles goed.
Wat zijn er veel meiden ziek zeg! Wat vervelend! Ik las dat het HCG hormoon in week 10 op zijn hoogst is en dat het daarna afneemt, dus nog even volhouden dames! Sterkte! Alle nieuwe dames, Gefeliciteerd en Welkom! Vandaag lekker gewerkt, is wel een stuk drukker in 1 keer lijkt het wel. En de zwangerschapsdementie is ook volop aanwezig! Pff! Ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar het valt me op dat ik anders loop, ik loop meer als een ''zwangere vrouw'' zeg maar Heb ook echt het gevoel dat mijn buik al enorm is en het voelt alsof hij nu al enorm in de weg zit haha! dat word nog wat! Gaan jullie nog wat speciaals doen dit weekend?
Bij wie van de dames, die voor het eerst zwanger zijn, kun je al wat aan de buik zien? En vanaf hoeveel weken was dit? Ben zo benieuwd wanneer mijn buikie gaat groeien!
@buik: alleen nog darmen maar dat begint minder te worden @j/m: niet echt een gevoel..een meisje gaat t moeilijk krijgen, ben ant geel, rood, roze, paars, oranje, en helemaal gek van blauw/wit.. @misselijk: nog steeds geen last van gelukkig! @zwangere zus: gefeliciteerd! Ik hoop dat het goed zit/komt! Ik ben inmiddels aan mijn 3e bol wol begonnen Toppunt van zwangerschapsdementie: clientbespreking vergeten, oops!
Over hormonen gesproken: Ik heb vanavond ongeveer een kwartier slap gelegen en huilend van het lachen omdat: Ik het zo dom vond dat poezen/katten ook schrikken! haha! Mijn vriend zat me aan te kijken van nou! Wat heeft die gerookt!
zwangerschapsdementie heb ik ook last van ik was net genezen van de zwangerschap van me zoon haha deed wat langer... maar goed we zijn weer terug bij af... mijn buikje groeit al aardig, heb ook zwangerschapsbroek aan zit lekkerder maar savonds moet die uit pff.. ik had bij mijn mk-zwangerschap een zwangerschapsbroek gekocht en de dag dat die thuisbezorgd werd kreeg ik de mk.. dus die had ik terug gestuurd uit kwaadheid ik hoop dat cerinety de goeie keuze heeft gemaakt, maar heb zelf een beetje het idee dat ze het heeft doorgezet en daarom niet hier is.. hoop het natuurlijk niet.. ik puf ook een eind ik heb het idee dat ik waggel als een piguin haha.. maar dat gaat ook wel weer over. na 10 weken stabiel mooi dan zijn we met een weekje minder moe dat is wel om naar uit te kijke