Allebei direct zwanger en we lopen bijna gelijk (mits is geen week teruggezet ga worden) Leuk! Ik ben ook heel benieuwd welke keuze cerenity gemaakt heeft en hoe het met haar gaat.
Goedemorgen, weet iemand waar de zon blijft?? ik dacht dat het mooi weer zou worden. Nou misschien komt het nog.. doe toch nog even rustig aan... Fruitontbijtje valt even niet zo lekker vandaag(andere dagen ging het goed), nou nog even doorbijten, dan hebben we het ergste qua moeheid en misselijkheid gehad. Las iets overschuld gevoel meiden voel je niet schuldig als je snel zwanger bent geworden... ik ben juist blij dat jullie alle verdriet en teleurstelling bespaard is gebleven, heb er zelf 17 jaar op moeten wachten....
Ik had meestal last van erge misselijkheid als ik een vroege dienst had.. Volgens mij doordat je snel opstaat en je in een half uurtje druk maakt (douchen, aankleden, brood smeren). Dus vanmorgen voor het opstaan een rijstwafel gegeten en dit keer niet overgegeven! Dus het was het proberen waard. Toch blijft de eetlust weg vanmorgen en wat krampjes in de buik.. Maar als het daarbij blijft... prima! En ik wacht ook op de zon, ik heb goede hoop vanaf een uur of 12!
Goedemorgen!! Hoe is het bij iedereen? ook nog steeds zo moe? Klopt het dat Cerenity haar naam weer heeft terugveranderd in Meid19** oid? Via de zoekfunctie kom ik haar niet meer tegen op ZP, en ik zag bij het buikjestopic een dame met deze nickname en in dr onderschrift dezelfde banner en de tekst in de trant van; We moeten het met zn 2tjes doen oid?
Truuske, zou best kunnen natuurlijk, geen idee. Hier nog steeds moe misselijk met vlagen, maar hoe is het met jou?
Ja dat zag ik ook, maar geen idee of dat cerinety is. Hier is het zonnetje al wel, dus zo even lekker naar buiten met de hondjes!
Hier redelijk, ben alleen echt mezelf niet en kan ook echt nog niet genieten eerlijk gezegd. Mis ook echt mijn moeder op het moment, daar vliegen we volgend weekend naar toe. Hopelijk is woensdag alles goed bij de VK, en durf ik het wat meer los te laten dat het nu echt goed zit in deze zwangerschap!
Jeetje Ricmar, 17 jaar... Wat een lange tijd... Wat fijn dat t nu goed zit meid!! Hier vanmorgen de knoop doorgehakt en naar de huisartsenpost geweest. Ik had gisteravond 38.8c en schrok daar wel van ( heb keelontsteking al drie dagen) maakte me heel erg druk over effect op pukkie, dus vanmorgen een antibiotica kuur gekregen. Ik kan m'n nek bijna niet draaien omdat m'n klieren zo opgezet zijn. Hij keek twee tellen in m'n keel en zei: Tsja, das een fikse ontsteking... Ehh, ja, dat wist ik al!! Hij heeft me heel erg gerustgesteld wat de koorts betreft en t effect daarvan op m'n zwangerschap. Zeker onder de 39 kan t geen kwaad, gelukkig maar... Moet nu om de zes uur paracetamol nemen voor de pijn en de koorts, en met een dag of twee moet de kuur aan gaan slaan... Kan niet wachten!! Nou, fijn dat ik er hier even over mag klagen...!
Hanna, misschien heb je er geen zin in maar tegen de pijn helpt ook een waterijsje of ijswater. Echt balen een keelontsteking, maar het is niet anders hopelijk knap je snel weer wat op...
Nee, is volgens mij een ander die al eerder de keuze had gemaakt. Vanmorgen kon ik cerinety nog wel vinden via de zoekfunctie, maar ze was sinds 12 april niet meer online geweest.....
Goedemorgen, Het gedeelte wat hard word is precies onder me ribben. Moet morgen naar de vk voor intake, dan ga ik vragen of dit kwaad kan. Bij me vorige zwangerschap in de zomer had ik ook last van harde plekken in me buik en hiel mega veel vocht vast. Verder ja nogsteeds moe, kan wel hele dagen slapen, maar dat zit er niet in
Heel veel beterschap Hanna! Hopen dat je kuur snel aanslaat. Ik zit heerlijk buiten te genieten van het zonnetje!
Zon? Zon? Waar? Ik zit even in de knoop, we zouden de avond voor pasen bij mijn schoonouders gaan kaasfonduen, daarna blijven slapen en daarna daar paasontbijten. Alleen lust ik niets meer, van de geur van vlees word ik naar en ontbijt is helemaal onbespreekbaar. Hoe red ik me hier uit zonder dat ze het te weten komen? Ik wil het echt pas zeggen als de 12 weken voorbij zijn.
Hey meiden, ik zie dat er een hoop meiden ziek zijn, hier geen last van kwaaltjes. Mag ik vragen wat er met die ene meid ( nickename vorige pagina, en me geheugen is niet al te best ) Verder zou ook graag op de november site willen, Fr. Wat info pamsie, 26 jaar, 2de kindje, zkh bevalling, fv, meer info weet ik ff niet @Hanna: beterschap!
Oei, uhh een buikgriep fake en zeggen dat je er wel graag bij wilde zijn/het door wilde laten gaan ondanks het ziek zijn
Miepske: misschien kun je zeggen dat je laatst nog zoiets gedaan hebt en dat dat toen ontzettend slecht viel! Dat je er nu niet aan moet denken... En dan stel je gelijk wat anders voor?
Zon in het midden vh land! Het is zelfs best warm. Jammer dat we nu echt we moeten uitkijken met in de zon zitten.
hoi meiden, het is hier echt heerlijk weer... net tuincentrum geweest, lekker nieuwe plantjes gehaald voor het terras, wordt je blij van !! Miepske, ik zou zeggen dat ik griep had idd en dan niet gaan of heel weinig eten. En anders gewoon eerlijk zijn...ik vind het fijn dat iedereen het weet nu, ook voor mocht het mis gaan dat er steun en begrip is maar ieder haar eigen keuze natuurlijk
Damens, ik denk dat het wel zo netjes is om mezelf hier netjes af te melden. Afgelopen vrijdag ben ik abortus ondergaan, en heb gelukkig geen echte spijt. Al blijft het idee dat ik het gedaan heb toch heel raar. Ik ben blij dat ik geen echte pijn heb ervaren. Al sloeg ik wel doodsangst uit voor de narcose. Verbazingwekkend was dat ik ineens een week verder bleek te zijn. Op verzoek had ik nog 1 keer een echo, zodat ik gewoon voor mezelf gedag kon zeggen (ieder haar manier, toch?) Toen werden er metingen gedaan en dit was de eerste keer dat het hoofdje ook gemeten kon worden. Het hoofdje was van een 11w5d beeb, en het volledige lichaam van een 10w5d beeb... Raar.. Maar goed, ik was blij dat ik het nog even heb mogen zien. Ook heb ik de echo meegekregen die ik voor de rest van mn leven zal koesteren. Want ookal heb ik geen echte spijt, dit kindje zal ik zeker missen! Daarnaast heb ik mijn vriend gezworen dat ik nooit, maar dan ook nooit, meer een abortus zal ondergaan. Want ik vond het doodseng! En hij was het daar wel mee eens. Want hij was bij mijn narcose en scheet ook 12 kleuren toen ik weg begon te trekken... Nu drie dagen verder blijft de zwangerschap toch een soort nare droom van mij. Met ruzies, discussie, meningen enzovoort.. Ergens voel ik wel jaloezie naar zwangere vrouwen, maar aan de andere kant ervaar ik ook opluchting. Ik loop nu wel steeds tegen zwangerschapskleding aan :S en vraag me niet waarom. Zelfs in de supermarkt! waar ze het nooit hebben. Mijn vriend heeft mij goed gesteund en is veel bij mij geweest. Helaas wou hij vandaag niet heel de dag blijven... Maar goed, hij was van donderdagmiddag tot vanmiddag heel de tijd bij me. Straks komt hij weer terug (hij is even naar zijn ouders). Donderdagavond hadden we een hotel in de buurt van de abortuskliniek in den haag. En hebben daar nog een goede tijd samen beleefd. Vooral een grappige tijd omdat hij gewoon geen gevoel voor richting heeft en dus echt achter mij aan moet huppelen om de weg niet kwijt te raken. We zijn nu samen aan het kijken voor een huisje waar we tijdelijk in kunnen wonen tot zijn huis studentvrij is. Nu had ik een leuke met tuin gevonden, dus ik hoop dat ik deze een beetje kan doordrukken (want hij wil niet op zuid wonen! maar wel bij mij slapen 5 dagen in de week, wat ook op zuid is) Ik wens jullie veel succes en plezier met jullie babies!! misschien dat ik zo af en toe nieuwsgierig langs kom snuffelen
buikje zien eerste zwangerschap: dat duurde bij mij heel lang... pas rond de 20 weken kon ik het zelf goed zien. heb ook de hele zwangerschap gewone broeken kunnen dragen dementie valt tot nu toe erg mee, hoewel... donderdag heb ik na mijn laatste les en in gesprek met een collega mijn spullen laten liggen op school die collega was zo lief het te komen brengen na zijn laatste les. ik was eigenlijk net ontzwangerd van femke toen ik weer zwanger was Misselijkheid: begint nu eindelijk minder te worden! nu al twee goede dagen gehad! Misschien ligt het aan de fruitsmoothy die ik nu elke ochtend eet/drink! die tip kreeg ik en het werkt maar ik ben ook al zo'n beetje 12 weken dus het zal wel een combi zijn. En mijn antibioticakuur is afgelopen en daar werd ik ook erg beroerd van... zwanger worden.de oudste kwam door de pil heen, de 2e meteen na het stoppen met de pil, de 3e meteen na het spiraal maar ja toen wilden we een vierde en toen bleek ik moeilijk zwanger te kunnen omdat ik een uitgestelde eisprong had. Dus het rijpen van het follikel ging door maar sprong pas een week later, hierdoor veel buikpijn enz. Maar het werd ook versterkt door de borstvoeding, die hield het in stand. Dus gestopt met bv (meike wilde ook niet meer en vrij snel daarna was ik, ondanks dat ik nog steeds produceerde, zwanger. Maar dit werd een vroege miskraam waarschijnlijk omdat het eitje niet helemaal goed was. 2 maand later weer. Pas toen ik helemaal geen melk meer had werd ik blijvend zwanger. Maar ook met veel bloedverlies ed. Maar goed, Femke is er! en nu zou ik zgn ook nog niet zwanger kunnen raken daardoor, maar ja... toch gebeurd zonder dat we ermee bezig waren. Maar een mooi cadeautje zegmaar! @pasopikschop: dan heeft het niks met harde buiken te maken, misschien zijn het je darmen, die werken nu langzamer! Veel drinken en vezels helpt. Zon: wij zitten al de hele dag heerlijk in de zon vanmorgen eerst een km of 20 gefietst, daarna de jongste op bed en mams met boekje in de tuin. Daarna ff geslapen en vervolgens even naar onze moestuin met een flinke omweg.